Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Χειμώνας

Χειμώνα στο σχολείο αρχίσαμε να δουλεύουμε, γιατί στην Αττική, τουλάχιστον, ο Χειμώνας δε θέλει να έρθει ακόμη!

Αρχίσαμε τη χρονιά μας, την πρώτη εβδομάδα, ασχολούμενοι με το έτος μας, 2014, και παίζοντας με τους αριθμούς 2, 0, 1, 4.
Τους μετρήσαμε, τους διαβάσαμε, τους ανακατέψαμε, παίξαμε πάλι με αντικείμενα μέσα από την τάξη και μετά τους βάλαμε πάλι στη σειρά για να τους χρησιμοποιήσουμε σαν έτος-χρόνο.
Αφού τους δουλέψαμε αρκετά όλοι μαζί στην ολομέλεια, κάναμε ο καθένας την εργασία του:





Την ίδια εβδομάδα ασχοληθήκαμε και με τον "παππού το γερο-Χρόνο", κάνοντας το αντίστοιχο ποίημα.
Μιλήσαμε για την εμφάνιση του ποιήματος και το συγκρίναμε με το κείμενο-ιστορία που βλέπουμε στα βιβλία. Το χωρίσαμε σε στροφές και μετρήσαμε τους στίχους.
Με αφορμή το περιεχόμενο δημιουργήσαμε το δικό μας προσωπικό ημερολόγιο για το σπίτι, για να μετράμε και να διαγράφουμε τις μέρες που περνάνε.

Ποίημα: Ο παππούς ο γερο-Χρόνος











Στο τέλος, παίξαμε και τα παιχνίδια με τα γάντια και τα σκούφια.
Παίξαμε πρώτα το παιχνίδι "Ποιος θα βάλει πιο γρήγορα το σκούφο του". Μετά παίξαμε τα "Ανόμοια Γάντια" και τέλος παίξαμε και μια παραλλαγή: 
Οι νικητές του παιχνιδιού "ποιος θα βάλει γρήγορα το σκούφο του", σχημάτισαν δύο ομάδες με τα παιδιά της επιλογής τους.
Στη συνέχεια, πετάξαμε στο πάτωμα της παρεούλας όλα τα σκουφιά και βάλαμε μουσική στο cd.
Με το σταμάτημα της μουσικής, νικήτρια ομάδα, αναδεικνυόταν αυτή που ο αρχηγός είχε καταφέρει να φορέσει στα παιδιά της ομάδας του τα περισσότερα σκουφιά.








Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Αφιερωμένο σε όλες τις μάνες του κόσμου (τις παλιές για να πούμε, το λιγότερο, "ευχαριστώ" , αλλά και τις καινούργιες για να μαθαίνουμε)

Απίστευτα συγκινητικό άρθρο του διαδικτύου που το ανέβασε το Πρώτο Κερατσινίου και δεν υπήρχε περίπτωση να μην ανέβει και στο δικό μας Blog. 
Διαβάστε ανεπιφύλακτα γιατί πιστεύω ότι έχουμε εντελώς ξεχάσει τα βασικά της ζωής (αγάπη - ταυτότητα - σεβασμός - ευγνωμοσύνη - ενσυναίσθηση) και ασχολούμαστε με τα ανούσια.
Μάνα συγγνώμη και …σ’ ευχαριστώ

  •  Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014
  •  Κατηγορία Κοινωνία

Μάνα συγγνώμη και …σ’ ευχαριστώ
Ένας νεαρός άνδρας πήγε να υποβάλλει αίτηση για μια διευθυντική θέση σε μια μεγάλη εταιρεία . Αφού πέρασε την αρχική συνέντευξη , έπρεπε τώρα να συμφωνήσει και ο γενικός διευθυντής για την πρόσληψη.
Ο διευθυντής ανακάλυψε από το βιογραφικό του, ότι ο νεαρός είχε εξαιρετικές ακαδημαϊκές σπουδές. Ρώτησε, «Πως κατάφερες να κάνεις αυτέ τις σπουδές; Μήπως πήρες υποτροφίες;»
«Όχι του απάντησε ο νεαρός».
«Ο πατέρας σου κατέβαλλε όλα αυτά τα δίδακτρα;» ρώτησε ξανά ο διευθυντής.
«Ο πατέρας μου κύριε πέθανε όταν ήμουν ενός έτους, η μητέρα μου ήταν αυτή που πλήρωνε τα δίδακτρά μου» Απάντησε.
« Που εργάζεται η μητέρα σου;»
«Η μητέρα μου εργάζεται ως καθαρίστρια ρούχων. Πλένει ρούχα για άλλους»

Ο διευθυντής ζήτησε τότε από το νεαρό να του δείξει τα χέρια του. Ο νεαρός έδειξε τα χέρια του τα οποία ήταν λεία και πολύ απαλά.
«Έχεις βοηθήσει ποτέ τη μητέρα σου στο πλύσιμο των ρούχων;»
«Ποτέ, η μητέρα μου ήθελε πάντα να μελετώ και να διαβάζω όσο το δυνατόν περισσότερο. Εκτός αυτού, η μητέρα μου πλένει τα ρούχα πιο γρήγορα από μένα.

Ο διευθυντής είπε: «Θέλω να σου ζητήσω κάτι. Όταν πας σπίτι σήμερα, πήγαινε να καθαρίσεις τα χέρια της μητέρας σου και θα τα ξαναπούμε αύριο το πρωί».
Ο νεαρός θεώρησε ότι οι πιθανότητες να πάρει τη θέση, ήταν πολύ μεγάλες. Όταν πήγε πίσω στο σπίτι, ζήτησε από τη μητέρα του να τον αφήσει να καθαρίσει τα χέρια της. Η μητέρα παραξενεύτηκε και με ανάμεικτα συναισθήματα άπλωσε τα χέρια της προς το γιο της.
Ο νεαρός άρχισε να πλένει τα χέρια της μητέρας του σιγά-σιγά, ενώ δάκρυα έσταζαν από τα μάτια του όση ώρα το έκανε αυτό. Ήταν η πρώτη φορά που παρατήρησε ότι τα χέρια της μητέρας του ήταν τόσο ζαρωμένα, και ότι υπήρχαν τόσες πολλές μελανιές πάνω τους. Μερικές μελανιές μάλιστα ήταν τόσο οδυνηρές, που η μητέρα του βογκούσε όταν τις άγγιζε.
Ήταν η πρώτη φορά που ο νεαρός συνειδητοποίησε ότι ήταν αυτά τα χέρια που έπλεναν σε καθημερινή βάση ρούχα για να μπορέσει να πληρώσει τα δίδακτρά του. Οι μελανιές στα χέρια της, ήταν το τίμημα που η μητέρα έπρεπε να πληρώσει για την εκπαίδευσή του και το μέλλον του παιδιού της.
Μετά τον καθαρισμό των χεριών της μητέρας του, ο νεαρός άρχισε να πλένει σιγά – σιγά όλα τα ρούχα που είχαν στοιβαχτεί για πλύσιμο, μονολογώντας «Μάννα συγγνώμη και σ’ ευχαριστώ για όλα» Μάννα συγγνώμη και σ’ ευχαριστώ για όλα»… ενώ δάκρυα συνέχιζαν να τρέχουν από τα μάτια του.
Εκείνο το βράδυ, μητέρα και ο γιος έκατσαν και κουβέντιασαν για αρκετή ώρα.
Την άλλη μέρα το πρωί, όταν ο νεαρός πήγε στο γραφείο του διευθυντή συγκινημένος και βουρκωμένος, βλέποντάς τον έτσι, τον ρώτησε.
«Για πες μου λοιπόν, τι έγινε χθες στο σπίτι σου; Τι έκανες; Έμαθες κάτι καινούργιο»
Ο νεαρός απάντησε: «Καθάρισα τα χέρια της μητέρας μου, αλλά και έπλυνα τελικά όλα τα ρούχα που είχε για πλύσιμο»
«Τώρα κατάλαβα και εκτίμησα την προσπάθεια της μητέρας μου. Χωρίς τη μητέρα μου, δεν θα ήμουν αυτό που είμαι σήμερα. Συνειδητοποίησα με την πράξη αυτή, πόσο σημαντική είναι η βοήθεια που σου προσφέρουν οι άλλοι. Έχω καταλήξει να εκτιμώ την αξία και τη σημασία που έχει το να βοηθά ο ένας τον άλλο στην οικογένεια και στην κοινωνία»
Ο διευθυντής τότε του είπε: «Αυτό είναι που ψάχνω σε ένα συνεργάτη. Θέλω να προσλάβω ένα άτομο που δεν θα σκέφτεται μόνο το εαυτό του, που μπορεί να γνωρίζει και να εκτιμά τη βοήθεια, τις προσπάθειες και τα δεινά των άλλων, για να επιτευχτούν κάποια πράγματα στη ζωή και δεν θα θέτει τα χρήματα ως μοναδικό στόχο του στη ζωή του. Έχεις προσληφθεί»
Αυτό το νεαρό άτομο εργάστηκε πολύ σκληρά, έλαβε αξιώματα στην επιχείρηση και απολάμβανε το σεβασμό των υφισταμένων του. Κάθε εργαζόμενος που είχε, εργάστηκε επιμελώς και ως ομάδα με τους υπόλοιπους. Οι επιδόσεις της εταιρείας βελτιώθηκαν σημαντικά.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Ένα παιδί, που μεγαλώνει με υπερπροστασία και συνήθως απολαμβάνει ότι θέλει, αναπτύσσει πολλές φορές την «αρρωστημένη» νοοτροπία να θέτει τον εαυτό του πάνω απ’ όλα. Αυτό το άτομο δύσκολα εκτιμά τις προσπάθειες και τον αγώνα των γονέων του. Όταν αρχίζει να εργάζεται, έχει την απαίτηση, κάθε εργαζόμενος να τον ακούει υποτακτικά και αν γίνει προϊστάμενος ή διευθυντής, ποτέ δεν θα αναγνωρίσει τις προσπάθειες των εργαζομένων του και θα κατηγορεί πάντα τους άλλους, για τυχόν αποτυχίες. Αυτό το είδος των ανθρώπων, οι οποίοι μπορεί να είναι μορφωμένοι σπουδασμένοι και με πολλά πτυχία, μπορεί προσωρινά να επιτύχουν, αλλά τελικά ποτέ δεν αισθανθούν την «γλύκα» της επιτυχίας. Θα γκρινιάζουν συνεχώς θα είναι γεμάτοι μίσος και θυμό στην προσπάθειά τους να αναδειχτούν.
Αν ανήκουμε σ’ αυτό το είδος των γονέων καλό θα ήταν να λάβουμε υπόψη μας τα παραπάνω.
Μπορεί το παιδί μας να μεγαλώνει σ’ ένα όμορφο και άνετο σπίτι, να έχει το φαγητό της αρεσκείας του, να του προσφέρουμε άφθονα παιχνίδια, να το μαθαίνουμε πιάνο και χορό, να του προσφέρουμε όλες τις ανέσεις και να μην του χαλάμε χατίρι, αλλά.…. Όταν πχ σκαλίζουμε ή καθαρίζουμε τον κήπο μας ας το αφήσουμε να συμμετέχει, όταν στρώνουμε το τραπέζι για φαγητό ας το καλέσουμε να βοηθήσει, ας το μάθουμε να συμμετέχει. Δεν είναι επειδή έτσι θα μας ελαφρύνει από τα οικονομικά βάρη, ή ότι δεν έχουμε - αν είμαστε πλούσιοι - την ανάγκη της βοήθειάς του, αλλά με αυτό τον τρόπο του δείχνουμε την βασισμένη σε σωστές βάση αγάπη μας και το πιο σημαντικό του μαθαίνουμε να εκτιμά την αξία της συνεργασίας με άλλους προκειμένου να επιτευχθούν κάποια πράγματα σ’ αυτή τον κόσμο.

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Βασιλόπιτα

Για το "καλό" του χρόνου στο νηπιαγωγείο μας, και όχι μόνο, φτιάχνουμε με τα χεράκια μας και ψήνουμε την παραδοσιακή μας βασιλόπιτα.
Εκτός από τη μεγάλη χαρά των παιδιών να συμμετέχουν στη ζαχαροπλαστική, μέσα από μια βασιλόπιτα κάνουμε και γλώσσα και μαθηματικά.
Αρχίζουμε με τη συνταγή μας, συνεχίζουμε με το ανακάτεμα και πάντρεμα των υλικών, το ζύμωμα, το κόψιμο και τελειώνουμε, φυσικά, με το διασκεδαστικό και αγωνιώδες "κυνήγι" του φλουριού μέσα στην πίτα.
Φέτος το φλουρί έτυχε στο Νίνο. Ο Νίνο μας λοιπόν είναι ο τυχερός της χρονιάς στο νηπιαγωγείο. Του χαρίσαμε ένα πολύ όμορφο βιβλίο που το υπογράψαμε όλα τα παιδιά της τάξης και οι δασκάλες.










Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Παιχνίδια με γάντια και σκουφιά


Φορέστε τα σκουφιά
Υλικά: 
σκουφιά, ψάθινο καλάθι
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Σε ένα ψάθινο καλάθι τοποθετούμε τα σκουφιά, όσα τα παιδιά της τάξης.Τα παιδιά παίρνουν με τη σειρά από ένα σκουφί και μόλις χτυπήσουμε τρία παλαμάκια προσπαθούν να τα φορέσουν γρήγορα. Νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης που φόρεσε πρώτος το σκουφί του.

Ταιριάξτε τα γάντια
Υλικά: 
γάντια
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Χωρίζουμε τα παιδιά σε δυο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα ένα καλάθι με ανακατεμένα γάντια. Μόλις χτυπήσουμε το τύμπανο τρεις φορές κάθε ομάδα προσπαθεί να δημιουργήσει ζευγάρια με γάντια που ταιριάζουν. Νικήτρια αναδεικνύεται η ομάδα που τελείωσε πρώτη.

Το κουδουνοσκουφάκι
Υλικά: 
σκουφάκι με κουδουνάκι
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Παρουσιάζουμε στα παιδιά ένα σκουφί που στην κορυφή του έχει ραμμένο ένα κουδουνάκι. Με λάχνισμα ορίζουμε ποιο παιδί θα φορέσει το κουδουνοσκουφάκι . Τα υπόλοιπα παιδιά σκορπίζονται στο χώρο. Με το ξεκίνημα της μουσικής τα παιδιά χορεύουν όπως το παιδί που φοράει το σκουφί. Στην παύση της μουσικής το σκουφί πηγαίνει σε άλλο παιδί με τον εξής τρόπο: Κλείνουν όλοι τα μάτια τους και παιδί με το κουδουνοσκουφάκι επιλέγει ένα άλλο παιδί και του φορά το σκουφί λέγοντας " Ζήτω το μαγικό σκουφί που είναι γεμάτο μουσικής" και ο χορός ξαναρχίζει.

Ποιος φορά τα ίδια γάντια;
Υλικά: 
γάντια
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Δίνουμε στα παιδιά να φορέσουν ανόμοια γάντια. Μόλις χτυπήσουμε το τύμπανο τα παιδιά βαδίζουν ελεύθερα στο χώρο και αναζητούν ποιος συμπαίκτης τους φορά το ίδιο ανόμοιο ζευγάρι γάντια. Όταν τον βρουν ανταλλάζουν το ένα διαφορετικό γάντι και έτσι ο καθένας πια φοράει όμοια γάντια.

Άρθρο από το περιοδικό 'Σύγχρονο Νηπιαγωγείο", τεύχος 97 της Νίκης Κάντζου.

Ιανουάριος

Του Γενάρη προσταγή: 
Χιόνι σκέπασε τη γη!
Σκέπασε βουνά και δάση, 
η άνοιξη να μην περάσει.
Κρύο θέλει κι άλλο κρύο, 
κρύσταλλο όλο το τοπίο.
Να παγώσουνε τα πλοία! 
Η δική μου βασιλεία,
ένα μήνα θα κρατήσει 
και κλαρί να μην ανθίσει.
Του Γενάρη προσταγή. 
Μπάλα κάτασπρη η γη.
Ρένα Καρθαίου
Γενάρης μήνα, και το κρύο έχει σφίξει για τα καλά. Στα χωριά οι καμινάδες των σπιτιών καπνίζουν, ενώ στις πόλεις οι κάτοικοι χουχουλιάζουν πλάι σε σόμπες, μιας και η ακρίβεια κρατάει τα καλοριφέρ σβηστά. Οι γιορτές των Χριστουγέννων μπορεί να τελείωσαν αλλά ο χρόνος κυλάει γρήγορα και μας φέρνει νέες γιορτές, νέα έθιμα και νέες συγκινήσεις. Είναι γνωστό ότι ο Ιανουάριος πήρε το όνομα του από τον διπρόσωπο Ιανό, θεό των Ρωμαίων. Οι Ρωμαίοι τον θεωρούσαν πατέρα του αιώνα, γι' αυτό τον ονόμαζαν και "Αιωνάριο" αντί Ιανουάριο. Στο ναό του υπήρχαν δώδεκα βωμοί - το δωδεκάβωμο - όσοι δηλαδή και οι μήνες του έτους. Ο Ιανουάριος είναι επίσης γνωστός και ως καλαντάρης από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς και τα δώρα που αντάλασσαν στο Βυζάντιο τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου που ονομάζονταν Καλένδες.
Μέσα στον Ιανουάριο υπάρχουν αρκετές γιορτές. Ας τις πάρουμε με τη σειρά κι ας οργανώσουμε τις επισκέψεις σε γνωστούς, συγγενείς και φίλους:

Την 1η του μήνα η γιορτή του Αγίου Βασιλείου
Στις 6 η γιορτή των Θεοφανίων
Στις 7 του Αι-Γιάννη
Στις 17 του Αγίου Αντωνίου
Στις 18 του Αγίου Αθανασίου
Στις 25 του Αγίου Γρηγορίου
Στις 30 των τριών Ιεραρχών

Κι αν οι γιορτές του είναι αρκετούτσικες , οι παροιμίες του είναι αμέτρητες:
  • Άσπρος Γενάρης, νηστικός ο μεροκαματιάρης
  • Βροχερός Γενάρης, Αύγουστος νοικοκύρης.
  • Γενάρη μήνα κλάδευε, φεγγάρι μην κοιτάζεις.
  • Γεναριάρικο φεγγάρι, ήλιος ημέρας μοιάζει.
  • Κότα, πίτα το Γενάρη, κόκορα τον Αλωνάρη.
  • Όποιος θέλει να βαμβακώσει τον Γενάρη ας οργώσει.
  • Σ' όσους μήνες έχουν "ρ", μπάνιο με ζεστό νερό.
  • Τ' Αυγούστου και του Γεναριού τα δυο χρυσά φεγγάρια.
  • Το Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σαν μαργαριτάρι.
  • Του Γενάρη η καλοκαιριά όλα τα δέντρα τα γελά.
  • Χαρά τα Φώτα τα στεγνά και τη Λαμπρή βρεγμένη.
  • Χιόνι πέφτει το Γενάρη, χαρές θα "ν" τον Αλωνάρη.
  • Χιόνισ' έβρεξ' ο Γενάρης, όλοι οιο μύλοι μας θ' αλέσουν.
Απόσπασμα άρθρου από το Περιοδικό "Παράθυρο" τεύχος 85

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Εκπαιδευτικές επισκέψεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΘΕΜΑ: Προγραμματισμένες εκπαιδευτικές εκδρομές και εκδηλώσεις του 1ου Νηπιαγωγείου για το έτος 2013-2014

Αγαπητοί γονείς,
Όπως είχαμε συζητήσει στην πρώτη μας συγκέντρωση γονέων,  το νηπιαγωγείο μας  θα πραγματοποιήσει και θα συμμετάσχει στις  παρακάτω εκπαιδευτικές εκδρομές-εκδηλώσεις:

Οκτώβριος 2013(στο Νηπιαγωγείο)
Κουκλοθέατρο Λαμίας
24/10/2013
Τασούλα Ξηρομερίτου                           
Κουκλοθέατρο Λαμίας
Αγ.Λαύρας 1 35100 Λαμία
email:
kouklam90@yahoo.gr
Τηλ.22310-45006
Τιμή 3 ευρώ το άτομο
Δρώμενα της 28ης Οκτωβρίου





Νοέμβριος 2013(στο θέατρο)
Χορεύοντας με τα χρώματα
 Τρίτη 19/11/2013
Τιμή εισιτηρίου 6 ευρώ & πούλμαν 3 ευρώ – Σύνολο 9 ευρώ


Πολιτιστικό Κέντρο «Ακαδήμεια»
Μαραθωνομάχων 8
Ακαδημία Πλάτωνος
104 41 Αθήνα Τηλ: 210 5125600 Fax: 210 5130049 Email: info@akademeia.gr




Η ιστορία ενός ζωγράφου πάνω σ’ ένα μαγικό χαλί
Μια πανέμορφη διαδραστική-συμμετοχική θεατρική παράσταση
Τα χρώματα μας φανερώνουν τα μυστικά τους και βλέπουμε πως δεν κρύβουν μόνο εικόνες αλλά και συναισθήματα, αναμνήσεις, μουσικές, χορούς

Η μαγευτική, πανέμορφη διαδραστική-συμμετοχική παράσταση ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,  που αγαπήθηκε τόσο πολύ από μικρούς – αλλά και μεγάλους θεατές, ανεβαίνει ξανά μετά από χρόνια από το θίασο ΘΕΑΤΡΟ ΝΕΩΝ, τώρα στο νέο όμορφο χώρο «Ακαδήμεια».
Μια πολυσυζητημένη παράσταση που έχει κατενθουσιάσει μικρούς και μεγάλους θεατές για την ιδιαίτερα υψηλή αισθητική, σε ένα περιβάλλον που προτρέπει τα παιδιά να ζωντανεύουν τη γνώση και να μοιράζονται τη χαρά της εμπειρίας τους.
Όπως η περσινή παράσταση ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟΙ ΚΗΠΟΙ, έτσι και το ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ είναι ένα θέαμα που χρησιμοποιεί την ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ, τη ΜΟΥΣΙΚΗ, το ΧΟΡΟ, το ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙκαι τις ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (multimedia), για να αφηγηθεί μια ιστορία και να προσφέρει στους θεατές μια συναρπαστική, δημιουργική συμμετοχή.

Ιανουάριος 2014 (στο θέατρο)
 Δευτέρα 27/1/2014
Τιμή εισιτηρίου 6 ευρώ & πούλμαν 3 ευρώ – Σύνολο 9 ευρώ

                 Το θέατρο στο Ρουφ     

Θεατρικό Βαγόνι

Τα Παιδιά που Βλέπουν τα Τρένα… να Πετούν!

Φέτος η Αμαξοστοιχία-Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ προβάλλοντας μία ενιαία αισθητική χώρου σε ένα εντυπωσιακά διαμορφωμένο εικαστικό περιβάλλον που καταλαμβάνει όλα τα βαγόνια της, προσκαλεί τους μικρούς θεατές να ζήσουν ένα διαδραστικό θεατρικό ταξίδι με τίτλο `Tα Παιδιά που Βλέπουν τα Τρένα… να Πετούν!` εμπνευσμένο από το κλασικό αριστούργημα παιδικής λογοτεχνίας της Βρετανής συγγραφέως Έντιθ Νέσμπιτ `Tα παιδιά που έβλεπαν τα τρένα να περνούν`.
ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ-ΘΕΑΤΡΟ «ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΟ ΡΟΥΦ» 
Σιδηροδρομικός Σταθμός Ρουφ, επί της Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως, 
Προαστιακός Ρουφ Τηλ 210-5298922/6937-604988.

Φεβρουάριος 2014(στο Νηπιαγωγείο)
Δευτέρα 17/2/2014
Τιμή 6 ευρώ (με την κατασκευή μάσκας)
Ένεκα Παιδείας
Εργαστήρι τέχνης και Πολιτισμού
Κολοκοτρώνη 42 – Αργυρούπολη
Τηλ. 210-9916202 – 6974 897644


ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΑΡΛΕΚΙΝΟ (το πρώτο καρναβάλι) :
& ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗΣ ΜΑΣΚΑΣ

Μια αποκριάτικη ιστορία γεμάτη δράση και περιπέτεια που την εξελίσσουν μαζί με τους εμψυχωτές μας οι ίδιοι οι μαθητές συμμετέχοντας με τις χειροποίητες γιγαντόκουκλες που κρατούν. Ο Αρλεκίνο, σε ένα ταξίδι αναζήτησης  οδηγεί   τους μασκαρεμένους  χωρικούς από το μικρό Καρβάλι στη χώρα του δρακομυλωνά και της τερατοχελώνας. Έχοντας πάντα για όπλα του, την αγάπη του για τους δουλευτάδες,  τη χαρά ,το γέλιο και το τραγούδι, κατορθώνει να νικήσει τα τέρατα που ζουν σε βάρος τους.Επιστρέφοντας στο Καρβάλι όπου οργανώνει το πρώτο μεγάλο Καρναβάλι. Tα τέσσερα πληρώματα των καρναβαλιστών χωρικών συναγωνίζονται στη χαρά ,στο χορό και το τραγούδι
Το εντυπωσιακό αυτό πρόγραμμα ολοκληρώνεται με  την κατασκευή μιας ξεχωριστής  αποκριάτικης μάσκας από τους μαθητές.      

Μάρτιος 2014(στο Νηπιαγωγείο)

Τετάρτη 26/3/2014
Τιμή 5,5 ευρώ
Για την 25η Μαρτίου
Το κρυφό σχολειό
ΘΙΑΣΟΣ ΗΛΙΑ ΚΑΡΕΛΛΑ
Μαυρομιχάλη 16
106 80 ΑθήναΤηλ-Φαξ: 210 7777104, 210 7777124
e-mail: ilias_karellas@yahoo.gr
http://www.facebook.com/pages/Ilias-Karellas-Theater-Company/171002449595548


Απρίλιος 2014(στο Νηπιαγωγείο)
Τρίτη 8/4/2014 – 10:30 π.μ.
Τιμή 5 ευρώ

  
Δυο λόγια
Τρεις μεγάλες αγάπες είχα… αυτές με έφεραν εδώ…
Αρχικά η αγάπη μου για το θέατρο και την έκφραση…  
Αργότερα ήρθε η αγάπη για την μουσική και την παράδοσή μας .  
Kαι μέσα σε όλα αυτά μια τρίτη αγάπη…

Η αγάπη για τα παραμύθια.
Τα παραμύθια που «μπορεί να μην είναι αλήθεια  
αλλά τουλάχιστον δεν είναι ψέματα!»

Και τα παιδιά; Τα παιδιά που τα πας;  
Είναι τα μόνα που η ψυχή τους χωράει  
την καθαρότητα της τέχνης…  
πώς τα αφήνεις απ’ έξω;  
Τα παιδιά καταλαβαίνουν τα παραμύθια…  

Αποφάσισα να διοχετεύσω όλες τις αγάπες μου σε αυτά…
Να φτιάξω ένα θέατρο για εκείνα με όλα αυτά που αγαπώ.

Άρχισα να ψάχνω ανθρώπους που να αναζητούν τον ίδιο δρόμο.
Να βρω ανθρώπους που να νιώθουν την ίδια αγάπη για τα παιδιά  
και να θέλουν να προσφέρουν τις γνώσεις τους σε αυτά.
Να φτιάξουμε μια ομάδα…
 

Κι όπως στα παραμύθια…  
Έτσι κι έγινε !       
Ελένη Βαρελτζή
Τηλέφωνο επικοινωνίας : 213 0098 698 ,  Fax: 210 2816920          elthesp@gmail.com




Μάιος 2014 (στο Νηπιαγωγείο)
Τιμή εισιτηρίου 5 ευρώ
 Τετάρτη 14/5/2014
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ταξιδιώτες - Science Voyagers
              "Η φαντασία είναι σημαντικότερη απο τη γνώση" Α.Einstein
Λίγα λόγια για εμάς....
Οι Ταξιδιώτες -Science Voyagers είναι μια ομάδα φυσικών, χημικών, βιολόγων και παιδαγωγών που δημιουργούν και παρουσιάζουν, από το 2005, εκπαιδευτικά προγράμματα - εργαστήρια που αφορούν τις θετικές επιστήμες και είναι κατάλληλα για παιδιά προνηπιακής και νηπιακής ηλικίας αλλά και για μαθητές του δημοτικού σχολείου. Όπως δηλώνει και το όνομα μας ταξιδεύουμε σε διάφορα σχολεία καθημερινά, με σκοπό να ταξιδέψουμε τα παιδιά αλλά και τους μεγάλους στο όμορφο κόσμο των επιστημών. Στόχος μας να δημιουργήσουμε μια άλλη αντίληψη για τις επιστήμες αυτές, με ένα πρωτότυπο και ψυχαγωγικό τρόπο και να μείνουμε αξέχαστοι στους μικρούς μας φίλους αλλά και στους μεγάλους, δασκάλους και γονείς.
Εσείς έχετε την επιλογή...
Προσκαλέστε τους 
 Επιστήμονες Ταξιδιώτες για ένα Χαρούμενο, Ασφαλές, Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 
στο δικό σας χώρο.
"Ό,τι ακούω το ξεχνώ, ό,τι βλέπω το θυμάμαι, ό,τι κάνω το καταλαβαίνω" 
Κινέζικη Παροιμία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
Τηλ.: 2106139819, 2109585223
email :sciencevoyagers@yahoo.gr


ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ

Παρακολουθώντας και συμμετέχοντας στο πρόγραμμα αυτό, οι μικροί μαθητές θα «ταξιδέψουν» στο διάστημα γνωρίζοντας το ηλιακό μας σύστημα, τους πλανήτες, τους κομήτες και μετεωρίτες, τους δορυφόρους και τους αστερισμούς. Θα γνωρίσουν μεγάλους αστρονόμους και θα μάθουν για τις ανακαλύψεις τους, θα περιεργαστούν αστρονομικά όργανα και θα πραγματοποιηθεί μια ιδιαίτερη εκτόξευση πυραύλου. Παράλληλα τα παιδιά θα δουν κάποια από τα καιρικά φαινόμενα, θα μιλήσουν και θα συζητήσουν για τον καιρό παίζοντας πολλά θεατρικά αλλά και μουσικά παιχνίδια.



Λίγο πριν την κάθε εκδήλωση, θα σας ενημερώνουμε εκ νέου, δίνοντας σας αίτηση συμμετοχής του παιδιού.

Λαμβάνοντας υπόψη τις συζητήσεις που είχαμε στην πρώτη μας συγκέντρωση, σχετικά με το κόστος των εκδηλώσεων, προσπαθήσαμε και καταφέραμε σε συνεργασία με όλους τους θεατρικούς ομίλους, οι τιμές τους να είναι βελτιωμένες από το περσινό έτος.

Επιπλέον, σημειώστε ότι οι παραπάνω τιμές δόθηκαν για το σύνολο των μαθητών του νηπιαγωγείου μας, δηλ. για 50 παιδιά (συμμετοχές).

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση , είμαστε στη διάθεση σας.