Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Προσωπογραφία - Πάμπλο Πικάσο

Ο Πάμπλο Πικάσο (Pablo Picasso) είναι από τους σπουδαιότερους ζωγράφους στην ιστορία της ζωγραφικής. Γεννήθηκε το 1881 στην Ισπανία και από το 1900 μέχρι το τέλος (1973) του, ζούσε στη Γαλλία.

Ο Πικάσο ήταν ένας ανατρεπτικός ζωγράφος που δεν αμφισβήτησε μόνο την κυρίαρχη τεχνοτροπία, αλλά δεν δίστασε να ανατρέψει και να αλλάξει ακόμη και το δικό του έργο.

Αναλυτικός κυβισμός (1907 – 1912): Μαζί με τον ζωγράφο Ζωρζ Μπρακ (Georges Braque), ο Πικάσο αναπτύσσει την τεχνοτροπία του Κυβισμού. Σύμφωνα με τον Κυβισμό, ο ζωγράφος, δεν ζωγραφίζει μόνο τη μία όψη του αντικειμένου του, αλλά όλες τις όψεις του, από κάθε οπτική γωνία. Είναι σαν να παίρνουμε πολλές φωτογραφίες γύρω από ένα αντικείμενο και μετά να τις κόβουμε, να τις ενώνουμε και να τις συνθέτουμε σε ένα έργο. Ο Πικάσο ήθελε μέσω του κυβισμού να αποδράσει από το ένα επίπεδο του πίνακα αποδίδοντας τον όγκο του αντικειμένου, όχι όμως ξεγελώντας το μάτι, αλλά δίνοντας του ό,τι θα έβλεπε σε ένα γλυπτό. Ταυτοχρόνως, ήθελε μέσω του κυβισμού να απελευθερωθεί από τα στενά όρια της πιστής απόδοσης, ανασυνθέτοντας με ελεύθερο τρόπο, αναδημιουργώντας το αντικείμενο.

Παρά το γεγονός ότι ο κυβισμός τον έκανε γνωστό σε όλο τον κόσμο, ο Πικάσο άλλαξε και πάλι την τεχνική του, αναζητώντας νέους τρόπους έκφρασης μέσω της τέχνης του.

Οι πιο πάνω πληροφορίες προέρχονται από το ιστολόγιο του 14ου Νηπιαγωγείου Αθηνών και πιο συγκεριμένα από εδώ

Ως εργασία για το σπίτι, όποιο παιδί θέλει, θα μπορούσε να δοκιμάσει τον αναλυτικό κυβισμό μέσω της δημιουργίας μίας προσωπογραφίας, ενός πορτρέτου.

Πιο συγκεκριμένα, αφού σχηματίσετε το περίγραμμα του προσώπου στη συνέχεια μπορείτε να κόψετε από περιοδικά τα διαφορετικά μέρη του προσώπου, μάτια , μύτη , στόμα κλπ., και να τα κολλήσετε με όποιο τρόπο θέλετε πάνω στο πρόσωπο που έχετε ζωγραφίσει.

Σας δείχνουμε μερικά παραδείγματα.






Πριν ξεκινήσετε τις δημιουργίες σας, δείτε και το παρακάτω βίντεο από το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών



Αξίζει να επισκεφτείτε το ιστολόγιο του, και να δείτε το αφιέρωμα που έχουν κάνει στον Πάμπλο Πικάσο. Πατήστε εδώ.

Καλή Διασκέδαση!!

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Η εικονική μας τάξη - Εβδομάδα 2η - Ολοήμερο Β'

 Σας παρουσιάζουμε το καθημερινό μας μάθημα μέσα από την τάξη, μια κάθε ημέρα και για το διάστημα από 30 Νοεμβρίου έως και 3 Δεκεμβρίου. 


Δευτέρα 30-11-2020

Τρίτη 1-12-2020

Τετάρτη 2-12-2020

Πέμπτη 3-12-2020


Τάξη Βιβλιοπαρουσίασης

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο - Παρέα με το Jim

Για να επισκεφτείτε την εικονική μας τάξη, πατήστε εδώ

Για να εξερευνήσετε πατήστε πάνω δεξιά στο κουμπί "Παρουσίαση" και στη συνέχεια πατήστε σε όλα τα σημεία της οθόνης που εμφανίζεται το "χεράκι


ΥΣ Οι δραστηριότητες με τις φωτογραφίες των παιδιών δεν θα ανέβουν στο διαδίκτυο. Αυτές οι δραστηριότητες έχουν αλλαχθεί.

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

Η εικονική μας τάξη - Ολοήμερο Β΄

Συνεχίζοντας την τηλεδιάσκεψη μέσω webex αρχίσαμε να κάνουμε το καθημερινό μας μάθημα μέσα από την εικονική μας τάξη, που δημιουργήσαμε με την εφαρμογή "Google Παρουσιάσεις".

Παρουσιάζουμε το καθημερινό μας μάθημα μέσα από την τάξη, μια κάθε ημέρα και για το διάστημα από 23 Νοεμβρίου έως και 27 Νοεμβρίου. 

 

Δευτέρα 23-11-2020


Τρίτη 24-11-2020


Τετάρτη 25-11-2020

Πέμπτη 26-11-2020

Παρασκευή 27-11-2020

Το δωμάτιο της Βιβλιοπαρουσίασης


Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο

Για να επισκεφτείτε την εικονική μας τάξη, πατήστε εδώ
Για να εξερευνήσετε πατήστε πάνω δεξιά στο κουμπί "Παρουσίαση" και στη συνέχεια πατήστε σε όλα τα σημεία της οθόνης που εμφανίζεται το "χεράκι".

Σχήματα μαζί με τον Πάουλ Κλέε

Ο Πάουλ Κλέε ήταν ένας ακόμα μεγάλος καλλιτέχνης που δημιούργησε την τέχνη του και μέσα από τα γεωμετρικά σχήματα.

Ένα από τα αγαπημένα για το Νηπιαγωγείο έργα του είναι το "Castle and Sun", το οποίο εμείς το ονομάζουμε "Η Σχηματούπολη". Σ' αυτόν τον πίνακα αφηρημένης τέχνης ο Κλέε δημιούργησε μία ολόκληρη πολιτεία με τη βοήθεια των γεωμετρικών σχημάτων.

Ως εργασία για το σπίτι, όποιο παιδί θέλει, θα μπορούσε να δοκιμάσει να κάνει τέχνη, φτιάχνοντας μία πόλη , όπως αυτή που δημιούργησε ο Πάουλ Κλέε  χρησιμοποιώντας γεωμετρικά σχήματα.



Καλή διασκέδαση!!

Ολοήμερο Β'

ΥΣ Πολύ ωραίες αναρτήσεις σχετικά με την τέχνη του Πάουλ Κλέε και τα γεωμετρικά σχήματα και το νηπιαγωγείο έχει κάνει η συνάδερφος στο Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο, στον παρακάτω σύνδεσμο Πάουλ Κλέε - Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο



Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Γεωμετρικά Σχήματα!!!!

 Και λίγη εξάσκηση για τους πιο μεγάλους μας φίλους!!! 

Ασφαλώς και οι μικροί μας φίλοι μπορείτε να δοκιμάσετε!!!!


Σχήματα μαζί με το Ζουάν Μιρό

Στα μαθήματα της τηλεδιάσκεψης αυτή την εβδομάδα εξερευνήσαμε τον πίνακα του Ζουάν Μιρό "Ο κήπος".

Ως εργασία για το σπίτι, όποιο παιδί θέλει θα μπορούσε να δοκιμάσει να κάνει τέχνη, φτιάχνοντας έναν κήπο , όπως αυτόν που έφτιαξε ο Ζουάν Μιρό ή και καλύτερο, χρησιμοποιώντας σχήματα, γεωμετρικά και μη για να δημιουργήσει μορφές, όπως π.χ. ζώα και πουλιά.

Παρατηρήστε για άλλη μια φορά αυτόν το μοναδικό πίνακα και αναρωτηθείτε:



Από ποια σχήματα αποτελείται ο πίνακας;

Τι ήθελε να απεικονίσει ο ζωγράφος με κάθε σχήμα;

Τι όνομα θα έδινες εσύ σε αυτόν τον πίνακα.

Ποια χρώματα χρησιμοποίησε ο ζωγράφος;

Και για το τέλος ένα πολύ όμορφο βίντεο που δίνει κίνηση στον παραπάνω πίνακα.

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

The garden - Animated

Καλή διασκέδαση!!

Ολοήμερο Β'





Το συννεφόλεξο των σχημάτων

 Με τη βοήθεια του προγράμματος wordart, ταξιδέψτε στον κόσμο των σχημάτων.

Διαβάστε τα ονόματα τους. Φωνάξτε τους "αρχηγούς" τους.

Πατήστε πάνω στις λέξεις και σας περιμένουν εκπλήξες.


Μάθημα 20-11-2020


Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Αγαπητοί μας γονείς καλημέρα,

Κάθε μέρα γίνεται όλο και καλύτερη στο διαδικτυακό μας μάθημα. Κάθε μέρα μαθαίνουμε όλοι και κάτι καινούργιο. Συνδεθείτε και σήμερα για μάθημα στις 14:00 στο γνωστό σύνδεσμο.

Το πρόγραμμα μας για σήμερα είναι το εξής:

1η διδακτική ώρα

Τραγούδι καλωσορίσματος και χορός – Γύρω γύρω όλοι Γ. Ζουγανέλης.

Ημερολόγιο και καιρός από τους Βοηθούς της ημέρας Παρασκευής – κύκλοι.

Τα νέα μας

Διάλειμμα παρέα με τραγούδια για Σνακ Νερό Τουαλέτα

Tips

Έχουμε κοντά μας και σήμερα τις ξυλομπογιές για το ημερολόγιο και τον καιρό.

Αν έχουμε να παρουσιάσουμε κάτι που φτιάξαμε ή ζωγραφίσαμε, να το έχουμε δίπλα μας.

2η διδακτική ώρα

Τραγούδι – «Η ντομάτα καμικάζι»

Οργανωμένη δραστηριότητα – Γεωμετρικά σχήματα & Γλώσσα – Η δασκάλα μοιράζεται ένα πρόγραμμα, το wordart – συννεφόλεξο, στο οποίο κρύβονται οι λέξεις-ονόματα των σχημάτων και οι αρχηγοί , δηλ. το αρχικό των ονομάτων των σχημάτων. Έχετε δίπλα σας ένα χαρτί και έναν μαρκαδόρο για να μπορεί το παιδί να γράφει ονόματα σχημάτων ή τους αρχηγούς, ανάλογα με αυτό που θα ζητάει η δασκάλα. Πίσω από τις λέξεις υπάρχουν και εκπλήξεις για τραγούδι και χορό.

Διάλειμμα  παρέα με τραγούδια για Σνακ Νερό Τουαλέτα

Tips

Τα μικρόφωνα θα είναι κλειστά και η δασκάλα θα μπορεί να ανοίξει το μικρόφωνο στο παιδί που θα επιλέξει να μιλήσει ή σε αυτό το παιδί που θα σηκώσει χεράκι.

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να δοκιμάσουμε και τη λειτουργία του annotate της επισημείωσης, από τα μεγαλύτερα παιδιά. Η δασκάλα και πάλι μόνο μπορεί να παραχωρήσει προνόμια σε ένα συγκεκριμένο, κάθε φορά παιδί, για να γράψει με τη βοήθεια του πληκτρολογίου για αρχή.

3η διδακτική ώρα

Τραγούδι – «Το άλογο»

Η ώρα του παραμυθιού -  που δεν προλάβαμε χτες

Αποχαιρετισμός στην ομάδα με ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ – Κάθε παιδί μας αποχαιρετά χωρίς λόγια, μόνο με κινήσεις.

Τραγούδι αποχαιρετισμού – Γύρω γύρω όλοι Γ. Ζουγανέλης

Θα τα πούμε on line!!!!

Κυρία Ειρήνη – Κυρία Φρόσω

Ολοήμερο Β΄

Μάθημα 19-11-2020


Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Αγαπητοί μας γονείς καλημέρα,

Θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας πόσο ευχαριστημένες είμαστε με τη συμμετοχή σας και πόσο ενθουσιασμένες είμαστε που μάθαμε χτες όλοι, πολύ γρήγορα, να ενεργοποιούμε και να απενεργοποιούμε κάμερες και μικρόφωνα.

Αξίζει σε όλους ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Αφού ξεπεράσαμε την πρώτη ημέρα μαθήματος και επιβεβαιώθηκε το ρητό «κάθε αρχή και δύσκολη», προχωράμε ακάθεκτοι για τη συνέχεια.

Το μάθημα σήμερα θα ξεκινήσει στις 14:00. Σε περίπτωση που μας δυσκολέψει πάλι η σύνδεση, το φάρμακο είναι να βγούμε και να ξαναμπούμε και να κάνουμε ΥΠΟΜΟΝΗ.

Σήμερα φιλοδοξούμε να κάνουμε την πρώτη μας οργανωμένη δραστηριότητα για τα ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ, που όπως σας είπαμε νωρίτερα, είναι το θέμα με οποίο ασχολούμαστε αυτό τον καιρό στο σχολείο.

Οπότε, χαιρόμαστε πολύ που νιώθετε μαζί μας πολύ άνετα και μας παρακολουθείτε από τον καναπέ, αλλά σήμερα θα χρειαστούμε τραπεζάκι και καρέκλα «εργασίας».

Παράλληλα, καθώς κάθε μέρα θα χορεύουμε και θα κινούμαστε, φροντίστε έτσι ώστε ο τόπος «εργασίας» μας να έχει τον κατάλληλο χώρο γύρω του.

Το πρόγραμμα μας για σήμερα είναι το εξής:

1η διδακτική ώρα

Τραγούδι καλωσορίσματος και χορός.

Παιχνίδι με τους βοηθούς της τάξης

Ημερολόγιο και καιρός από τους Βοηθούς της ημέρας Πέμπτης – παραλληλόγραμμα.

Τα νέα μας

Διάλειμμα  Σνακ Νερό Τουαλέτα

Tips

Έχουμε κοντά μας και σήμερα τις ξυλομπογιές για το ημερολόγιο και τον καιρό.

Αν έχουμε να παρουσιάσουμε κάτι που φτιάξαμε ή ζωγραφίσαμε, να το έχουμε δίπλα μας.

 2η διδακτική ώρα

Τραγούδι – «Η ντομάτα καμικάζι»

Οργανωμένη δραστηριότητα – Γεωμετρικά σχήματα - Οι μικροί ντετέκτιβ. Οι δασκάλες δείχνουν στην οθόνη ένα σχήμα και τα παιδιά εξερευνούν το σπίτι, γίνονται «Μικροί Ντετέκτιβ»,  έτσι ώστε να βρουν ένα αντικείμενο που μοιάζει με αυτό το σχήμα. Στη συνέχεια, αν μετακινείται, το φέρνουν και το δείχνουν στην ομάδα. Αν όχι, το περιγράφουν για την ομάδα.

Διάλειμμα  Σνακ Νερό Τουαλέτα

Tips

Τα πιο δύσκολα σχήματα να βρεθούν είναι τα τρίγωνα και τα πεντάγωνα. Αν υπάρχουν στο σπίτι τοποθετήστε τα σε ένα εμφανές σημείο προκειμένου να οδηγήσετε τα παιδιά προς αυτά.

Για τα υπόλοιπα σχήματα, αφήστε τα παιδιά να εξερευνήσουν μόνα τους το χώρο του σπιτιού, να συγκρίνουν τις διαφορές και τις ομοιότητες σχημάτων και αντικειμένων και να βρουν μόνα τους το αντικείμενο που θα επιλέξουν να δείξουν.

Ακόμα και να έχουν βρει λάθος αντικείμενο, αφήστε τα να το δείξουν στην ομάδα. Μόνο κάνοντας λάθη μαθαίνουμε. Αυτό είναι το motto μας στο σχολείο.

3η διδακτική ώρα

Τραγούδι – «Το άλογο»

Η ώρα του παραμυθιού.

Αποχαιρετισμός στην ομάδα με ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ – Κάθε παιδί μας αποχαιρετά χωρίς λόγια, μόνο με κινήσεις.

Τραγούδι αποχαιρετισμού.

Και να θυμάστε, τα προγράμματα γίνονται για να ανατρέπονται!!! Αρκεί να περάσουμε όλοι καλά με αυτό που κάνουμε.

Θα τα πούμε on line!!!!

Κυρία Ειρήνη – Κυρία Φρόσω

Ολοήμερο Β'

Μάθημα 18-11-2020

 


Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Αγαπητοί μας γονείς καλημέρα,

Συνδεθείτε σήμερα μαζί μας στις 14:00 για να ξεκινήσουμε το μάθημα στο σύνδεσμο που σας στάλθηκε στο πρώτο e-mail, όπως ακριβώς και χθες.

Σήμερα θα αρχίσουμε με τραγούδια και χορό, οπότε θα χρειαστούμε λίγο χώρο στον τόπο «εργασίας» μας, όπως και κάθε μέρα.

Θα συνεχίσουμε με τα νέα μας και ύστερα θα παρουσιάσουμε στα παιδιά τους «Βοηθούς της τάξης», έναν  τρόπο οργάνωσης των εργασιών στην τάξη , ο οποίος θα μας βοηθήσει και στην τηλεδιάσκεψη.

Θα κλείσουμε με το ημερολόγιο και τον καιρό, οπότε τα παιδιά θα χρειαστούν να έχουν κοντά τους το ημερολόγιο του Νοεμβρίου που σας στείλαμε καθώς και  τις ξυλομπογιές τους.

Να σας ενημερώσουμε επίσης, ότι το βιβλίο της δανειστικής θα το ανταλλάξουμε την άλλη Παρασκευή 27-11-2020.

Αυτή την Παρασκευή 20-11-2020, και ώρες από 13:00-17:00 θα σας έχουμε έξω στην αυλή, τις καρτέλες βιβλιοπαρουσίασης καθώς και εργασίες για τα γεωμετρικά σχήματα με τις οποίες θα ασχοληθούμε την επόμενη εβδομάδα.

Θα παρακαλούσαμε με την είσοδο σας στην τηλεδιάσκεψη να δίνετε το όνομα του παιδιού, δεν χρειάζεται επώνυμο. Μπαίνουμε στην αίθουσα με κλειστά μικρόφωνα και κλειστές κάμερες.

Θα σας δούμε όλους εκεί!!!

Κυρία Ειρήνη Κυρία Φρόσω
Ολοήμερο Β'

Μένουμε σπίτι....πάλι....


Αγαπητοί μας γονείς,

Ελπίζουμε να σας βρίσκουμε όλους καλά, όπως είμαστε και εμείς άλλωστε.

Για άλλη μία φορά καλούμαστε να μείνουμε στο σπίτι .Για άλλη μία φορά κλείνουν τα σχολεία και τα παιδιά μένουν στο σπίτι, μακριά από το φυσικό περιβάλλον εκπαίδευσης τους.

Καθώς όμως είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες, ας προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε και κυρίως το καλύτερο δυνατό που μπορούμε για χάρη των παιδιών μας και των μαθητών μας.

Το νέο σύστημα της τηλεκπαίδευσης ή αλλιώς της σύγχρονης εξ αποστάσεως  εκπαίδευσης είναι κάτι καινούργιο για όλους μας. Δυσκολίες υπάρχουν σε κάθε τι καινούργιο που καλούμαστε να δοκιμάσουμε. Δυσκολίες υπάρχουν και για μας αλλά και για σας τους γονείς και το κατανοούμε. Ας προσπαθήσουμε όμως να μην τις κάνουμε αξεπέραστες.

Το πρόγραμμα το οποίο καλούμαστε να ακολουθήσουμε για το διάστημα της προσωρινής αναστολής, είναι καθημερινή υποχρεωτική τηλεκπαίδευση, για τις ώρες από 14:10-16:20, 3 διδακτικές ώρες.

Πριν αρχίσουν τα μαθήματα θεωρούμε απαραίτητο να δώσουμε στα παιδιά κάποια πράγματα από το σχολείο, καθώς ο χωρισμός μας ήταν και πάλι πολύ ξαφνικός.

Για το λόγο αυτό αύριο στο νηπιαγωγείο και από ώρες 13:00-16:30 θα σας περιμένουν έξω στην αυλή, πάνω σε τραπέζια, προσωπικά αντικείμενα του παιδιού σας καθώς και ένας φάκελος που περιέχει άλλα αντικείμενα, π.χ. βιβλίο δανειστικής βιβλιοθήκης. Όποιος μπορεί και θέλει, παρακαλούμε να περάσει προκειμένου να παραλάβει τα προσωπικά αντικείμενα του παιδιού του. Δε θα έρθουμε σε επαφή, τα πράγματα θα είναι τοποθετημένα σε τραπέζια έξω στην αυλή του σχολείου με το όνομα του παιδιού.

Πώς συνδεόμαστε στο μάθημα.

Ο επίσημος πάροχος του ΥΠΑΙΘ, είναι η cisco webex.

·         Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να οδηγηθείτε στις πολύ απλές οδηγίες προκειμένου να μπορέσετε να συνδεθείτε και να παρακολουθήσετε το μάθημα: https://webex.sch.gr/students.php

Μπορείτε λοιπόν να αντιγράψετε το σύνδεσμο του εκπαιδευτικού που θα σας στείλουμε σε έναν browser, δηλ π.χ. στο google, ή κάθε φορά να αποδέχεστε την πρόσκληση που θα σας στέλνουμε με e-mail και απλά να συνδέεστε στο μάθημα πατώντας απλά το κουμπί  join the meeting. Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε θα σας ζητηθεί να «κατεβάσετε» την εφαρμογή webex meetings στον υπολογιστή/tablet/κινητό.

·  Επιπλέον των παραπάνω οδηγιών λίγες περισσότερες από το ΥΠΑΙΘ στο: https://mathainoumestospiti.gov.gr/wp-content/uploads/2020/04/inedu-covid19-mathainoumestospiti-odigies-xrisis-mathites-goneis.pdf

 ·         Σε περίπτωση που πάλι υπάρξει πρόβλημα στη σύνδεση σας στο μάθημα τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-2827944  κατά τη διάρκεια των ωρών της τηλεδιάσκεψης καθώς θα είμαστε σχολείο. Αλλιώς επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail: frobour@gmail.com

·       Αν σας διευκολύνουν οι οδηγίες με τη μορφή βίντεο απλά πληκτρολογήστε «Οδηγίες χρήσης webex για γονείς ή μαθητές».

Πρόβα Generale 1ο διαδικτυακό μας ραντεβού

Πριν την έναρξη των μαθημάτων, δηλ. πριν την Τετάρτη 18-11-2020, θα θέλαμε να συναντηθούμε όλοι μαζί σε τηλεδιάσκεψη, αύριο Τρίτη και ώρα 17:00.

Το ραντεβού μας αυτό γίνεται:

1.       Για να δοκιμάσουμε συνδέσεις, μηχανήματα και να βρούμε τον τρόπο έτσι ώστε όλα να είναι     έτοιμα για το μάθημα και να μην τα ψάχνουμε τελευταία στιγμή.

2.      Για να σας δοθούν τελικές οδηγίες για τον τρόπο που θα γίνεται το μάθημα, να σας δώσουμε   π.χ. ένα πρόγραμμα για τα μαθήματα.

3.       Για να συζητήσουμε απορίες σας σχετικά.

4.     Για να συζητήσουμε απορίες σχετικά με τα πράγματα που τυχόν θα παραλάβετε από το σχολείο

Ο σύνδεσμος για το αυριανό μας ραντεβού θα σας σταλεί από αύριο το πρωί, καθώς μέχρι και σήμερα το βράδυ γίνονται τεχνικές ρυθμίσεις και αλλαγές στις πλατφόρμες..

Ευχόμαστε όλοι να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις της εποχής και κυρίως στη μεγάλη πρόκληση του εγκλεισμού προς χάριν της δημόσιας υγείας.

Οι εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου Β’

Ειρήνη Καββαθά

Φρόσω Μπούρα

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Τηλεδιάσκεψη


 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β’ ΑΘΗΝΑΣ

 

1Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ

ΛΕΛΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 21

141 23 ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ

ΤΗΛ/ΦΑΞ : 210-2827944

 

Λυκόβρυση 16 Νοεμβρίου 2020

 

Αγαπητοί γονείς,

Όπως θα έχετε ήδη ενημερωθεί από τα ΜΜΕ αναστέλλεται η λειτουργία των δομών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από 16-11-2020 έως και 30-11-2020.

Για το διάστημα που θα είμαστε σε αναστολή της δια ζώσης εκπαιδευτικής δράσης, η λειτουργία του νηπιαγωγείου θα συνεχιστεί κανονικά μέσω τηλεκπαίδευσης.

Συνημμένα σας στέλνουμε το ΦΕΚ με αριθμό 5044/14-11-2020, στο οποίο περιγράφονται αναλυτικά όλα τα παραπάνω.

Πιο συγκεκριμένα:

Τηλεκπαίδευση θα παρέχεται υποχρεωτικά από τα νηπιαγωγεία για 3 διδακτικές ώρες των 30’, από τις 14:10 – 16:20 καθημερινά, αρχής γενομένης από την Τετάρτη 18-11-2020.

Το αναλυτικό πρόγραμμα είναι:

1η διδακτική ώρα

14:10-14:40

Διάλειμμα

14:40-15:00

2η διδακτική ώρα

15:00-15:30

Διάλειμμα

15:30-15:50

3η διδακτική ώρα

15:50:-16:20

 

Η τηλεκπαίδευση παρέχεται μέσω του παρόχου cisco webex.

Αναλυτικές οδηγίες θα λάβετε μέσω e-mail από τις εκπαιδευτικούς της κάθε τάξης.

Ευχόμαστε καλή δύναμη σε όλους!

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Καββαθά Ειρήνη

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Εορτασμός επετείου 28ης Οκτωβρίου

Αγαπητοί γονείς                

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 θα πραγματοποιηθούν, ανάμεσα στα τμήματα (χωρίς την παρουσία γονέων),  εκδηλώσεις για τον εορτασμό της επετείου της 28ηης Οκτωβρίου. Για το λόγο αυτό επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:

v  Η προσέλευση των παιδιών θα γίνει κανονικά από τις 8:15 π.μ.-8:30π.μ.

v  Η αποχώρηση των παιδιών θα γίνει στις 10:00 π.μ.

v  Τα ολοήμερα τμήματα δε θα λειτουργήσουν τη συγκεκριμένη ημέρα ούτε η πρωινή προσέλευση.

v  Λίγο πριν την αποχώρηση θα πραγματοποιηθεί από τα τμήματα παρέλαση μέσα στο χώρο της αυλής του νηπιαγωγείου.

v  Τα παιδιά παρακαλούμε να φορούν ρούχα σε χρώματα άσπρο μπλε, αν είναι δυνατό.

Ευχαριστούμε.

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

Οδηγίες για την εξ αποστάσεως σύγχρονη εκπαίδευση - τηλεδιάσκεψη


Εγκύκλιο με οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-21, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Ειδικότερα, η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:

1. Όλως εξαιρετικά, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες της Π/θμιας και της Δ/θμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές/τριες, που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία, την εκπαιδευτική διαδικασία. Σύμφωνα με την από 10-09-2020 εισήγηση  του ΙΕΠ, η διάρκεια του εξ αποστάσεως μαθήματος συνιστάται να είναι από 30 έως και 45 λεπτά, ενώ ο αριθμός μαθητών/τριών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το μέγιστο αριθμό φυσικού τμήματος που προβλέπεται στις κείμενες διατάξεις.

2. Σε ποιες περιπτώσεις παρέχεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχεται:

(α) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων
που τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 και για όσο χρονικό διάστημα παραμένουν σε αυτό το καθεστώς.

(β) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων που λειτουργούν κανονικά, ήτοι δεν τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς:

(i) ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου του άρθρου 8 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020 (ΦΕΚ 3780 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης, Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών,

(ii) συνοικούν με πρόσωπο το οποίο νοσεί από κορωνοϊό COVID-19,

(iii) νοσούν οι ίδιοι από κορωνοϊό COVID-19

(iv) έχουν υποβληθεί σε μοριακή διαγνωστική εξέταση για τον κορωνοϊό COVID-19 και για όσο χρόνο αναμένουν την έκδοση του αποτελέσματος.

3. Με ποιον τρόπο εφαρμόζεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2α)

Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/τριες συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2β)

Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υπό τη μορφή ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές/τριες, οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ειδικά για τους μαθητές που θα απουσιάσουν καθ’ όλη τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 (περίπτωση 2β.i) και εφόσον η εφαρμογή της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας καθίσταται δυσχερής, κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, παρέχεται η εναλλακτική δυνατότητα σχηματισμού τμημάτων, στα οποία τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και οι μαθητές συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία («διαδικτυακά τμήματα»). Στα διαδικτυακά τμήματα ο ελάχιστος και ο μέγιστος αριθμός μαθητών καθορίζονται βάσει των κείμενων διατάξεων.

Η συγκρότηση των διαδικτυακών τμημάτων πραγματοποιείται με την ακόλουθη διαδικασία: Ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ενημερώνει τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος που θα απαρτίζεται είτε από μαθητές μόνο της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας είτε διαφορετικών σχολικών μονάδων, ανά τάξη και ανά μάθημα. Σε περίπτωση που ο αριθμός μαθητών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης δεν επαρκεί για τον, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, σχηματισμό τμήματος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ενημερώνει τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Κατ’ αναλογία με τα ανωτέρω, σε περίπτωση μη σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνει τη Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος από μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται με απόφαση:

(i) του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν μόνο σε μαθητές της οικείας Διεύθυνσης,

(ii) του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν σε μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, και

(iii) της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εφόσον αφορούν σε μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Στις σχολικές μονάδες ιδιωτικής εκπαίδευσης, τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται και λειτουργούν με απόφαση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, η οποία κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Την ομαλή λειτουργία των διαδικτυακών τμημάτων και τον γενικότερο συντονισμό εφαρμογής αυτών αναλαμβάνει ο έχων συγκροτήσει τα εν λόγω τμήματα.
Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφικτή η δημιουργία διαδικτυακού τμήματος σε οποιοδήποτε επίπεδο, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, οφείλει να διασφαλίσει ότι θα παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία στους μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία.

4. Εκπαιδευτικοί

Όσοι εκπαιδευτικοί ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, όπως έχουν οριστεί με την ΔΙΔΑΔ/Φ.64/346/9011/14-05-2020 (ΦΕΚ 1856 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, όπως εκάστοτε ισχύει, απουσιάζουν, εφόσον έχουν ήδη καταθέσει τα σχετικά δικαιολογητικά, όπως προβλέπεται βάσει της υπ’ αριθ. 117396/Ε3/8-9-2020, (ΑΔΑ 6ΥΗΚ46ΜΤΛΗ-Π64) εγκυκλίου, ήτοι ιατρική βεβαίωση από τον θεράποντα ιατρό τους ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας και παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καλύπτοντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν.

Τα κενά που δημιουργούνται στις σχολικές μονάδες από την απουσία των εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, θα καλυφθούν από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που θα προσληφθούν, εφόσον δεν υπάρχουν διαθέσιμοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί.

Επιπλέον, στα διαδικτυακά τμήματα, διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, ενώ, αν αυτοί δεν επαρκούν, δύναται αυτά να στελεχωθούν από εκπαιδευτικούς για συμπλήρωση υποχρεωτικού ωραρίου. Διαφορετικά, οι ανάγκες θα καλυφθούν με την πρόσληψη του απαραίτητου αριθμού αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

5. Παρακολούθηση μαθημάτων σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Η εξ αποστάσεως παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τους μαθητές/τριες που ανήκουν στις περιπτώσεις α και βi, βii της παραγράφου 2. Η ύλη θα καλύπτεται κανονικά, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΙΕΠ. Ο εκπαιδευτικός καταγράφει τη διδαχθείσα ύλη και ενημερώνει ηλεκτρονικά σε εβδομαδιαία βάση τον έχοντα συγκροτήσει το τμήμα στο οποίο διδάσκει.

6. Βάσει των ανωτέρω και με στόχο τον προγραμματισμό, τη διαμόρφωση των αντίστοιχων προγραμμάτων και την άμεση έναρξη υλοποίησης της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι απαραίτητη η καταγραφή των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία. Για το λόγο αυτό, καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών τους ή τους ίδιους τους μαθητές/τριες εάν είναι ενήλικοι/ενήλικες προκειμένου να προσκομίσουν από Τρίτη 15-09-2020 έως και Παρασκευή 18-09-2020 στη σχολική μονάδα φοίτησης των τέκνων τους ή των ίδιων εάν είναι ενήλικοι/ενήλικες τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που βεβαιώνουν ότι εμπίπτουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρου 8 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020 (ΦΕΚ 3780 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης, Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών.

7. Η οργάνωση των προγραμμάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης συνιστάται να γίνεται σε συνεργασία με τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου. Τα προγράμματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης υποβάλλονται στον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και κοινοποιούνται στους/στις οικείους/ες Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου.

8. Ο Διευθυντής αναλαμβάνει να ενημερώσει όλους τους γονείς/κηδεμόνες και μαθητές σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κοινοποιώντας τους την ενημέρωση του Παραρτήματος ΙΙ.

Αναδημοσίευση άρθρου από την esos.gr