Αμέσως μετά τη γιορτή της μανούλας, αρχίσαμε με τα παιδιά μας να επεξεργαζόμαστε τη θεματική ενότητα της υγιεινής διατροφής, μέσα από τη μέθοδο της διαθεματικής προσέγγισης.
Καθώς το θέμα είναι τεράστιο και μπορούν να υπάρξουν πολλά πλοκάμια και επεκτάσεις, έχουμε σχεδόν καταλήξει στα παρακάτω:
- να γνωρίσουμε παρέα με τα παιδιά ξεχωριστά όλες τις ομάδες τροφών της πυραμίδας της διατροφής,
- να γνωρίσουμε τις βιταμίνες, τις πρωτεϊνες, τους υδατάνδρακες που περιέχονται στις τροφές,
- να γνωρίσουμε τη διατροφική πυραμίδα και
- και τέλος να εξειδικευτούμε στη μεσογειακή διατροφή.
Θα τελειώσουμε τη χρονιά, με την καλοκαιρινή μας γιορτή, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με το θέμα.
Η προσέγγιση του θέματος άρχισε από τις γνώσεις που έχουν ήδη τα παιδιά σχετικά με την υγιεινή διατροφή , δηλ. ποιές τροφές θεωρούν εκείνα ότι είναι υγιεινές και ποιές όχι.
Συζητήσαμε στην ολομέλεια, χωριστήκαμε σε ομάδες, ξεφυλλίσαμε περιοδικά με τροφές, κόψαμε και ομαδοποιήσαμε τις τροφές σε υγιεινές και μη και κάναμε ομαδική εργασία (κολλάζ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου