Σελίδες

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Παιχνίδια με γάντια και σκουφιά


Φορέστε τα σκουφιά
Υλικά: 
σκουφιά, ψάθινο καλάθι
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Σε ένα ψάθινο καλάθι τοποθετούμε τα σκουφιά, όσα τα παιδιά της τάξης.Τα παιδιά παίρνουν με τη σειρά από ένα σκουφί και μόλις χτυπήσουμε τρία παλαμάκια προσπαθούν να τα φορέσουν γρήγορα. Νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης που φόρεσε πρώτος το σκουφί του.

Ταιριάξτε τα γάντια
Υλικά: 
γάντια
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Χωρίζουμε τα παιδιά σε δυο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα ένα καλάθι με ανακατεμένα γάντια. Μόλις χτυπήσουμε το τύμπανο τρεις φορές κάθε ομάδα προσπαθεί να δημιουργήσει ζευγάρια με γάντια που ταιριάζουν. Νικήτρια αναδεικνύεται η ομάδα που τελείωσε πρώτη.

Το κουδουνοσκουφάκι
Υλικά: 
σκουφάκι με κουδουνάκι
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Παρουσιάζουμε στα παιδιά ένα σκουφί που στην κορυφή του έχει ραμμένο ένα κουδουνάκι. Με λάχνισμα ορίζουμε ποιο παιδί θα φορέσει το κουδουνοσκουφάκι . Τα υπόλοιπα παιδιά σκορπίζονται στο χώρο. Με το ξεκίνημα της μουσικής τα παιδιά χορεύουν όπως το παιδί που φοράει το σκουφί. Στην παύση της μουσικής το σκουφί πηγαίνει σε άλλο παιδί με τον εξής τρόπο: Κλείνουν όλοι τα μάτια τους και παιδί με το κουδουνοσκουφάκι επιλέγει ένα άλλο παιδί και του φορά το σκουφί λέγοντας " Ζήτω το μαγικό σκουφί που είναι γεμάτο μουσικής" και ο χορός ξαναρχίζει.

Ποιος φορά τα ίδια γάντια;
Υλικά: 
γάντια
Χώρος διεξαγωγής: 
εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: 
όλα τα παιδιά της τάξης
Τρόπος παιξίματος
Δίνουμε στα παιδιά να φορέσουν ανόμοια γάντια. Μόλις χτυπήσουμε το τύμπανο τα παιδιά βαδίζουν ελεύθερα στο χώρο και αναζητούν ποιος συμπαίκτης τους φορά το ίδιο ανόμοιο ζευγάρι γάντια. Όταν τον βρουν ανταλλάζουν το ένα διαφορετικό γάντι και έτσι ο καθένας πια φοράει όμοια γάντια.

Άρθρο από το περιοδικό 'Σύγχρονο Νηπιαγωγείο", τεύχος 97 της Νίκης Κάντζου.

1 σχόλιο: