Χειμώνα στο σχολείο αρχίσαμε να δουλεύουμε, γιατί στην Αττική, τουλάχιστον, ο Χειμώνας δε θέλει να έρθει ακόμη!
Αρχίσαμε τη χρονιά μας, την πρώτη εβδομάδα, ασχολούμενοι με το έτος μας, 2014, και παίζοντας με τους αριθμούς 2, 0, 1, 4.
Τους μετρήσαμε, τους διαβάσαμε, τους ανακατέψαμε, παίξαμε πάλι με αντικείμενα μέσα από την τάξη και μετά τους βάλαμε πάλι στη σειρά για να τους χρησιμοποιήσουμε σαν έτος-χρόνο.
Αφού τους δουλέψαμε αρκετά όλοι μαζί στην ολομέλεια, κάναμε ο καθένας την εργασία του:
Ποίημα: Ο παππούς ο γερο-Χρόνος
Αρχίσαμε τη χρονιά μας, την πρώτη εβδομάδα, ασχολούμενοι με το έτος μας, 2014, και παίζοντας με τους αριθμούς 2, 0, 1, 4.
Τους μετρήσαμε, τους διαβάσαμε, τους ανακατέψαμε, παίξαμε πάλι με αντικείμενα μέσα από την τάξη και μετά τους βάλαμε πάλι στη σειρά για να τους χρησιμοποιήσουμε σαν έτος-χρόνο.
Αφού τους δουλέψαμε αρκετά όλοι μαζί στην ολομέλεια, κάναμε ο καθένας την εργασία του:
Την ίδια εβδομάδα ασχοληθήκαμε και με τον "παππού το γερο-Χρόνο", κάνοντας το αντίστοιχο ποίημα.
Μιλήσαμε για την εμφάνιση του ποιήματος και το συγκρίναμε με το κείμενο-ιστορία που βλέπουμε στα βιβλία. Το χωρίσαμε σε στροφές και μετρήσαμε τους στίχους.
Με αφορμή το περιεχόμενο δημιουργήσαμε το δικό μας προσωπικό ημερολόγιο για το σπίτι, για να μετράμε και να διαγράφουμε τις μέρες που περνάνε.
Στο τέλος, παίξαμε και τα παιχνίδια με τα γάντια και τα σκούφια.
Παίξαμε πρώτα το παιχνίδι "Ποιος θα βάλει πιο γρήγορα το σκούφο του". Μετά παίξαμε τα "Ανόμοια Γάντια" και τέλος παίξαμε και μια παραλλαγή:
Οι νικητές του παιχνιδιού "ποιος θα βάλει γρήγορα το σκούφο του", σχημάτισαν δύο ομάδες με τα παιδιά της επιλογής τους.
Στη συνέχεια, πετάξαμε στο πάτωμα της παρεούλας όλα τα σκουφιά και βάλαμε μουσική στο cd.
Με το σταμάτημα της μουσικής, νικήτρια ομάδα, αναδεικνυόταν αυτή που ο αρχηγός είχε καταφέρει να φορέσει στα παιδιά της ομάδας του τα περισσότερα σκουφιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου