Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (140) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (7) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (14) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Βιβλίο μου, αγάπη μου, Νο 3



Καλά μας παιδιά,
Συνεχίζοντας σήμερα τη θεματική μας αρχίζουμε τις δραστηριότητες μας μελετώντας μια από τις αφίσες που δημιουργήθηκαν για την παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου.
Η αφίσα της σημερινής μας ημέρας είναι η παρακάτω:


Η αφίσα έχει τίτλο «Βιβλιοχαρά σε όλη τη Γη», έγινε το έτος 2013 από τις Η.Π.Α.

Δραστηριότητα 1η
Παρατηρήστε καλά την αφίσα. Ναι, βάλτε τα μάτια «τηλεσκόπια» και απαντήστε στις ερωτήσεις.
·       Ποια χρώματα έχει χρησιμοποιήσει ο ζωγράφος; Είναι χαρούμενα ή όχι;
·       Περιέγραψε τους ανθρώπους; Πόσοι μεγάλοι και πόσα παιδιά; Μέτρησε τα κορίτσια και τα αγόρια.
·       Που βρίσκεται το κορίτσι; Που βρίσκεται το αγόρι;
·       Ποια ζώα βλέπεις; Που βρίσκονται;
·       Έχει σπίτι η αφίσα, περιέγραψε τα χρώματα του.

Δραστηριότητα 2η
Σκεφτόμαστε λίγο τη λέξη Βιβλιοχαρά.

Τι σημαίνει για μας;
Μήπως ότι τα βιβλία σκορπίζουν τη χαρά; Ασφαλώς και ΝΑΙ.
Γιατί όμως;
Τι νιώθετε εσείς όταν διαβάζετε, ακούτε, ξεφυλλίζετε ένα βιβλίο;
Τι αγαπάτε πιο πολύ σε ένα βιβλίο;
Μοιραστείτε τα συναισθήματα σας με την οικογένεια σας και κάνετε και εσείς στους γονείς σας τις παραπάνω ερωτήσεις.

Δραστηριότητα 3η
Στην τάξη μας, από την πρώτη στιγμή που ασχοληθήκαμε με τα βιβλία, μάθαμε ότι πρέπει να τα προσέχουμε σαν τα μάτια μας.

Για να ξαναθυμηθούμε μερικούς από τους τρόπους που φροντίζουμε τα βιβλία:
·     Πιάνω το βιβλίο με καθαρά χέρια.
·     Φαγητό και νερό μένουν μακριά από το βιβλίο μου.
·     Ξεφυλλίζω τις σελίδες αργά και ήρεμα.
·     Ακουμπάω το βιβλίο μου στα πόδια μου ή σε ένα τραπέζι για να το διαβάσω.
·     Τοποθετώ το βιβλίο μου στη βιβλιοθήκη όταν δεν το χρησιμοποιώ. Εκεί είναι η θέση του.
·     Το «τερατάκι» που μουτζουρώνει, σκίζει, πατάει, πετάει, τσαλακώνει και κολλάει αυτοκόλλητα στα βιβλία, το κρατώ μακριά από το δικό μου βιβλίο.

ΓΙΑΤΙ; ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ

Ελάτε να φτιάξουμε μία ομαδική ψηφιακή αφίσα για να δείξουμε πόσο πολύ αγαπάμε τα βιβλία.
1.   Ζωγραφίστε έναν από τους παραπάνω τρόπους φροντίδας των βιβλίων, στην πεταλούδα που θα διαλέξετε.
2.  Βάλτε ένα πολύ χαρούμενο και απαλό φόντο στη ζωγραφιά σας.
3.   Γράψτε το όνομα σας.
4.   Κόψτε την πεταλούδα σας
5.  Στείλτε την πεταλούδα σας στο e-mail μας

Εμείς θα βάλουμε όλες μαζί τις πεταλούδες σε μία αφίσα και θα τη δημοσιεύσουμε στο blog μας.
Αρχείο πεταλούδα.doc ή πεταλούδα.jpg

Δραστηριότητα 4η
Κάθε αφίσα που δημιουργήθηκε συνοδευόταν και από ένα μήνυμα. Το μήνυμα αυτή τη φορά είναι το παρακάτω πολύ παραστατικό ποίημα:

Διαβάζουμε εγώ κι εσύ.
Τα γράμματα γίνονται λέξεις,
κι οι λέξεις έπειτα, όλες μαζί,
γίνονται βιβλία να διαλέξεις.

Άκου πώς ψιθυρίζουν!
Ποτάμια στις σελίδες κελαρύζουν,
αρκούδες τραγουδούν,
όταν το φεγγάρι αντικρίζουν.
Μπαίνουμε σε κάστρα φοβερά
Δέντρα σκαρφαλώνουν ως τα σύννεφα.
Γενναία κορίτσια πετούν θαρρετά,
Αγόρια ψαρεύουν άστρα λαμπερά.

Εσύ κι εγώ διαβάζουμε μαζί,
«βιβλιοχαρά» σ’ όλη τη Γη.

Ποιες εικόνες «βλέπετε» με τα μάτια της φαντασίας σας;
Ζωγραφίστε μία από αυτές.

Δραστηριότητα 5η
Η λέξη βιβλιοχαρά έχει «φάει» δύο λέξεις.
Μπορείτε να τις βρείτε;
Θυμάστε πώς λέγεται αυτή η λέξη; ΝΑΙ λέγεται ΣΥΝΘΕΤΗ.
Μπορείτε να βρείτε άλλες  σύνθετες λέξεις που να αρχίζουν με τη λέξη βιβλίο;
Παίξτε στη συνέχεια το παιχνίδι στο blog μας με τις σύνθετες λέξεις.
Για βοήθεια πατήστε πάνω στον κύκλο που γράφει i.




Δραστηριότητα 6η
Η αφίσα «Βιβλιοχαρά» , κρύβει πάνω της μια χρονολογία, ένα έτος.
Το βρήκατε;
Ποιο είναι αυτό;
Μπορείτε να το γράψετε;
Σήμερα ποια χρονολογία-έτος έχουμε;
Ποια χρονολογία-έτος γεννηθήκατε;
Ποια χρονολογία-έτος γεννήθηκε η μαμά;
Ποια χρονολογία-έτος γεννήθηκε ο μπαμπάς;
Ζωγραφίστε τα μέλη της οικογένειάς σας, γράψτε το όνομα του καθένα, και γράψτε πάνω από τον καθένα τη χρονολογία-έτος γέννησης του.

Τέλος, παίξτε το παιχνίδι στο blog μας και ταιριάξτε τις χρονολογίες με τις αφίσες. Παρατηρήστε καλά τους αριθμούς.




 
Δραστηριότητα 7η
Λίγη Γεωγραφία για τη συνέχεια ή όπως τη λέμε στο Νηπιαγωγείο Μελέτη Περιβάλλοντος.
Ψάξτε στην εφαρμογή Google Earth να βρείτε που βρίσκονται οι Η.Π.Α.
Γυρίσατε γύρω-γύρω τη Γη μας; Ψάξατε καλά; Τις βρήκατε; Πολύ ωραία.
Βρείτε τώρα και την Ελλάδα μας.
·       Είναι μακριά το ένα κράτος από το άλλο;
·       Ποιο είναι μεγαλύτερο;
·       Σε ποιο κράτος νομίζετε ότι κατοικούν περισσότεροι άνθρωποι; Γιατί;
·       Μπορείτε τώρα με τη βοήθεια της ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑΣ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1
να διαβάσετε πόσοι άνθρωποι κατοικούν στην Ελλάδα και πόσοι στις Η.Π.Α.

Το σημερινό μας μάθημα έφτασε στο τέλος του.

Ευχόμαστε να είστε καλά, να περνάτε όμορφα με τις οικογένειές σας.
Μας λείπετε πάντα

Hola mios ninos Γεια χαρά παιδιά μας στα Ισπανικά

Αρχεία 
Πεταλούδα πατρόν 1 .doc εδώ 
Πεταλούδα πατρόν 1 .jpg εδώ