Γράμμα Α α όπως Ανάσταση και Άνοιξη.
Ξεκινάμε με το γράμμα της Αναστασίας, της Ανδρομέδας, του Ανδρέα, της Άρτεμις και της Αριάδνης.
Πρώτο βήμα
Διαβάζουμε με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά το γράμμα A α από τα τρία αρχεία που σας στέλνουμε. Αυτά είναι:
·
Α α Αλφαβητάρι.pdf
· Α α Οι παρεούλες της Αλφαβήτας. Pdf
·
Α α Ρένα Ρώσση-Ζαϊρη. Pdf
Το διαβάζουμε και 2 και 3 φορές, παρατηρώντας τις εικόνες.
Το γράμμα Α α είναι φωνακλάς ή ησυχούλης;
Προφέρετε και εσείς το γράμμα Α α, έχοντας το στόμα σας πολύ ανοιχτό και φωνάζοντας δυνατά.
Ωχ, μόλις μαρτυρήσαμε τι είναι το Α α.
Δεύτερο βήμα
Βάζουμε τα προσεκτικά μας μάτια, τα τηλεσκόπια, και βρίσκουμε μέσα από τις εικόνες των
παραπάνω αρχείων, λέξεις που
αρχίζουν από Αα και τις δείχνουμε στη μαμά και το μπαμπά, φωνάζοντας δυνατά τον αρχηγό της λέξης.
Τρίτο Βήμα
Κλείνουμε τώρα τα αρχεία ή κρύβουμε τις σελίδες που τυπώσαμε και θυμόμαστε και βρίσκουμε όσες
περισσότερες λέξεις μπορούμε που αρχίζουν από Α, α. Παρακαλούμε, η μαμά ή ο μπαμπάς να τις γράψουν σε ένα χαρτί για να δείτε στο τέλος
πόσες βρήκατε.
Πόσες βρήκατε;;;;
Και τώρα που είστε στο σπίτι επεκτείνετε το παιχνίδι σας. Παίξτε το κυνήγι του θησαυρού των λέξεων από Αα. Πόσες λέξεις από Α, α «κρύβονται» μέσα στο σπίτι;
Τέταρτο βήμα
Αναγνωρίζω λέξεις μέσα από τα 3 αρχεία, που έχουν αρχηγό τους το Α και το α.
Αφού τις αναγνωρίσω μπορώ να κυκλώσω τις λέξεις με αρχηγό Α, α στα χαρτιά που έχω μπροστά μου.
Πέμπτο βήμα
Διαβάζω με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά το ποίημα για το αρκουδάκι από το αρχείο «Α α Αλφαβητάρι.pdf».
Στη συνέχεια προσπαθώ να το θυμηθώ και να πω το ποίημα απ’ έξω, και 1 και 2 και 3 φορές.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
Έκτο Βήμα
Εργασία και Χαρά!!
ΝΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ:
Σοφές Χελωνίτσες – «Αα Σοφές Χελωνίτσες.pdf».
Διαλέγω δύο χρώματα ξυλομπογιές. Με
το ένα χρωματίζω το Α το κεφαλαίο και με το άλλο το α το μικρό. Πόσα Α κεφαλαία βρήκα; Πόσα α μικρά βρήκα; Γράφω τον αριθμό. Επίσης δεν ξεχνώ να γράψω το όνομα μου πριν ξεκινήσω την εργασία μου πάνω στο χαρτί.
Έπειτα αν θέλω χρωματίζω τις χελωνίτσες.
Ραντεβουδάκια – «Α α Ραντεβουδάκια.pdf»
Τα ραντεβουδάκια αποτελούνται από 2 φύλλα. Το ένα φύλλο έχει το Α το κεφαλαίο και άλλο το α το μικρό.
Σε αυτά τα φύλλα εργασίας γράφουμε με μολύβι.
Σκοπός του παιχνιδιού αυτού είναι να ενώσουμε το αρκουδάκι που βρίσκεται στο σπίτι του
στο πάνω μέρος της σελίδας, με την αρκουδίτσα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας. Βρείτε τα πρώτα. Που κρύβονται; Έχουν μπερδευτεί και με άλλα ζώα μέσα στη σελίδα. Φυσικά είναι αυτά που αρχίζουν από Αα. Αφού βρούμε που είναι το αρκουδάκι και η αρκουδίτσα προσπαθούμε να τα ενώσουμε με μία γραμμή περνώντας από κάθε σειρά από κάθε λουλούδι που
έχει στο κέντρο του το γράμμα Αα.
Τα βρήκατε; ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!
Τώρα μπορείτε να χρωματίσετε τα λουλούδια σας και τα ζωάκια. Μην ξεχνάτε να γράφετε πάνω στην εργασία το όνομα σας
Έβδομο Βήμα
Τα δύο από τα τρία αρχεία με το γράμμα Α, α για διάβασμα, έχουν κάποια παιχνίδια στο κάτω μέρος. Μπορείτε
να τα παίξετε και αυτά με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά.
Όγδοο Βήμα
Μαγικό Κρυφτούλι
Στο αρχείο Μαγικό Κρυφτούλι.pdf προσπαθούμε να βρούμε που κρύβονται τα α μικρά. Διαλέγουμε ένα χρώμα ξυλομπογιάς και χρωματίζουμε όλα τα «σχήματα» που κρύβουν μέσα το γράμμα α.
Βρες ποια εικόνα κρύβεται. Τι είναι; Τι;;;
Ένατο Βήμα
Βρίσκουμε τα γεωμετρικά σχήματα που κρύβονται στο κεφαλαίο Α και στο μικρό α – Μαθηματικά
Παρατηρήστε πρώτα το κεφαλαίο Α.
Ποιο γεωμετρικό σχήμα κρύβεται μέσα στο Α;;
Τ ρ ί γ ω ν ο.
ΝΑΙ!!!!
Παρατηρήστε τώρα το μικρό α.
Ποιο γεωμετρικό σχήμα κρύβεται μέσα στο μικρό α;;
Κ ύ κ λ ο ς . ΝΑΙ!!!
Δραστηριότητα 1η
Κατασκευάζω γεωμετρικά σχήματα.
Υλικά
Πλαστελίνη ή ζυμάρι
Κατασκευάστε τα γεωμετρικά σχήματα που κρύβονται στο Α και στο α. Αν το κάνετε με ζυμάρι μπορείτε να βάψετε με χρώματα ζαχαροπλαστικής και να τα ψήσετε.
Δραστηριότητα 2η
Ζωγραφίζω ανθρώπινες μορφές
Υλικά
Χαρτιά, μαρκαδόρους ή ξυλομπογιές ή λαδοπαστέλ
Ζωγραφίζω τον εαυτό μου ή την οικογένεια μου ή ανθρώπους γενικότερα χρησιμοποιώντας τα γεωμετρικά σχήματα του Α και του α.
Τι γεωμετρικό σχήμα έχει το πρόσωπο
μου;
Τι γεωμετρικό σχήμα μπορεί να έχει ένα φόρεμα;
Τι γεωμετρικό σχήμα μπορεί να έχουν τα παπούτσια μου;;
Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλα γεωμετρικά σχήματα για να ολοκληρώσετε το έργο που θα επιλέξετε να κάνετε.
Αλλά μόνο γεωμετρικά σχήματα.
Δέκατο Βήμα
Παιχνίδι Μνήμης με καρτέλες λέξεων από Α,α - blog.
Ενδέκατο Βήμα
Παιχνίδι αντιστοίχισης καρτέλας λέξης με καρτέλα εικόνας από Α,α - blog.
Καλό Παιχνίδι!!
Δωδέκατο Βήμα
Φυσικές Επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος
Με τη βοήθεια του ΑΕΡΑ
Δραστηριότητα 1η
Φυσήξτε δυνατά
Υλικά
Λεκάνη με νερό, χάρτινη βαρκούλα, καλαμάκια
Σε μια λεκάνη με νερό τοποθετούμε μια χάρτινη βαρκούλα. Ένα παιδί κάθεται από τη μια και ένα άλλο ή ένας ενήλικας από την άλλη μεριά της λεκάνης. Καθισμένοι απέναντι ο ένας από τον άλλο αγωνίζονται φυσώντας με καλαμάκια ώστε να απομακρύνουν τη βαρκούλα και να τη σπρώξουν προς την άλλη κατεύθυνση. Νικητής
είναι αυτός που θα ακουμπήσει πρώτος τη βάρκα του στα τοιχώματα της λεκάνης της πλευράς του άλλου παίκτη.
Δραστηριότητα 2η
Ανεμόπτερο
Υλικά
Άδειες τενεκεδένιες
συσκευασίες ή ρολά από χαρτί τουαλέτας ή cd, χρώματα., κόλλα, κορδέλες ή υφάσματα.
Βάφουμε τις συσκευασίες με διάφορα χρώματα. Κολλάμε με κόλλα τις κορδέλες από ύφασμα ή γκοφρέ σε διάφορα χρώματα πάνω στις συσκευασίες. Το κρεμάμε στο μπαλκόνι ή στην αυλή και παρατηρούμε την κίνηση
από τις κορδέλες αναλόγως με τον αέρα.
Παζλ
Αρχεία: