Ρουτίνες του μήνα που φεύγει και του νέου που έρχεται
Αγαπητοί μας γονείς,
Σας στέλνουμε τη διεύθυνση του νέου padlet μας «Πρωτομαγιάτικα Στεφάνια», προκειμένου να
παρακολουθήσετε το νέο επεισόδιο Λίτσου & Κίτσου και στη συνέχεια να
«ανεβάσετε», όποιος θέλει, το πρωτομαγιάτικο στεφάνι της αυριανής.
Επιπλέον, επισυνάπτουμε τέσσερα αρχεία, ρουτίνες του μήνα
που πέρασε και ρουτίνες του μήνα που έρχεται, ως εξής:
1.
Το ανθρωπάκι του μήνα – το παιδί ζωγραφίζει τον εαυτό του
2.
Η γραμματοσαλάτα του
Απριλίου
3.
Το ημερολόγιο του μήνα
Μαϊου
4.
Το ημερολόγιο καιρού
του μήνα Μαϊου - Σε αυτό το παιδί ζωγραφίζει μέσα στην αντίστοιχη ημερομηνία το
σύμβολο του καιρού - δηλ. τι καιρό κάνει τη συγκεκριμένη μέρα - και κάθε τέλος
μήνα, μετρά τα φαινόμενα καιρού και γράφει τον αριθμό τους μέσα στα αντίστοιχα
κουτάκια των καιρικών φαινομένων στο κάτω μέρος της σελίδας.
Δύο δραστηριότητες για το τέταρτο, νέο κομμάτι, του
ημερολογίου
Καταγραφή από τα παιδιά - Μαθηματικά
Απεικονίζουμε τις πληροφορίες που μαζεύουμε από όλο το
μήνα, σε ένα σύστημα δύο αξόνων όπου στον
οριζόντιο άξονα υπάρχουν τα σύμβολα του καιρού και στον κάθετο οι
αριθμοί. Έχουμε φροντίσει από πριν να κόψουμε ισομεγέθη τετράγωνα χαρτάκια
διαφορετικών χρωμάτων και συναποφασίζουμε ποιο χρώμα θα αντιστοιχεί σε κάθε
καιρικό φαινόμενο.
Έτσι κολλάμε τα αντίστοιχα τετραγωνάκια.
Από το ύψος της κάθε μπάρας μπορούμε να δούμε πιο καιρικό
φαινόμενο ήταν πιο συχνό το μήνα που πέρασε και καταλήγουμε σε συμπεράσματα
Δελτίο
καιρού – Μελέτη Περιβάλλοντος – Γλώσσα –Δημιουργία και Έκφραση
Μία δραστηριότητα που τα παιδιά θα διασκεδάσουν πολύ
είναι η μετάδοση δελτίου καιρού από τα ίδια.
Πίσω από ένα χαρτόκουτο
χωρίς πάτο που παίζει το ρόλο της τηλεόρασης, τα παιδιά γίνονται
μετεωρολόγοι και μεταδίδουν το δελτίο καιρού της εβδομάδας που πέρασε.
Διαβάζοντας έναν εβδομαδιαίο πίνακα καταγραφής του καιρού ή ακόμα και
ανακαλώντας τις καιρικές συνθήκες της προηγούμενης ημέρας, μπορεί ο καθένας να
πει τον καιρό ενώ οι υπόλοιποι κάθονται αναπαυτικά στον καναπέ.
Αυτή η δραστηριότητα εκτός από πολύ ευχάριστο παιχνίδι, μας
δίνει αφορμή να συζητήσουμε με τα παιδιά την αναγκαιότητα της πρόγνωσης του
καιρού ειδικά για ορισμένες κατηγορίες του πληθυσμού όπως είναι οι αγρότες,
αυτοί που θέλουν να ταξιδέψουν, όσοι ζουν σε νησιά ή πολύ ορεινά μέρη και οι
καιρικές συνθήκες επηρεάζουν καθοριστικά την καθημερινότητα τους και τις αποφάσεις
που πρέπει να πάρουν.
Και οι δύο δραστηριότητες από το περιοδικό
Σύγχρονο Νηπιαγωγείο – Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2012 . Γράφει η Δήμητρα Σαξώνη –
Νηπιαγωγός – τότε - στο 10ο
Νηπιαγωγείο Γλυφάδας.
Για το τέλος….. Ευχαριστίες…..
Όπως ενημερωθήκατε, αναστέλλεται η λειτουργία των
σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έως και τις 31/5/2020.
Στο σημείο αυτό, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τη
μέχρι σήμερα μεγάλη ανταπόκριση σας, στην εξ αποστάσεως επικοινωνία μας.
Να σας ευχαριστήσουμε και για τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλεται
και από την πλευρά σας, καθώς γίνατε ένα ενεργό μέρος της μαθησιακής
διαδικασίας, στηρίζοντας τους μαθητές μας, καθώς χωρίς εσάς δε θα μπορούσε να
υλοποιηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η
οποία άρχισε από την πρώτη στιγμή που έκλεισε το νηπιαγωγείο μας, δηλ. από τις
11/3/2020.
Να δώσουμε πολλά συγχαρητήρια και μπράβο στους μαθητές
μας που με συνέπεια και όρεξη, υπομένουν αυτές τις δύσκολες συνθήκες
εκπαίδευσης αλλά και διαβίωσης.
Μία παράκληση, καθώς το χρονικό διάστημα μέχρι να
ανταμώσουμε παραμένει μεγάλο:
Μην σταματάτε την προσπάθεια. Εντείνετε τους ρυθμούς σας
όσο αφορά την καθημερινή σχολική ρουτίνα. Συνεχίστε την επικοινωνία με όλους
τους τρόπους που μέχρι σήμερα έχουμε.
Αρχεία: