Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (11) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Μαθησιακές Δυσκολίες. Απλά Βήματα

Συμβουλές για την καθημερινή μελέτη των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες

Η καθημερινή μελέτη δημιουργεί συχνά προβλήματα και άγχος σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και τους γονείς τους. Παρακάτω θα δώσω μερικές συμβουλές που θα βοηθήσουν ώστε η ώρα της μελέτης να γίνει πιο εύκολη και πιο αποδοτική.


Ρουτίνα
Φτιάξτε μια καθημερινή ρουτίνα διαβάσματος. Βρείτε την κατάλληλη ώρα μελέτης και προσπαθήστε να τηρείτε το πρόγραμμα. 

Οργάνωση
Γράψτε σε ένα χαρτί επιγραμματικά τις ασκήσεις. Για παράδειγμα:
1. Γλώσσα άσκηση 2 σελ 23
2. Μαθηματικά άσκηση 3 και 4 σελ.50
3.  Άσκηση στο τετράδιο μαθηματικών
4. Ιστορία κεφ.12
Έτσι το παιδί θα ξέρει ανά πάσα στιγμή τι έχει να κάνει και θα σημειώνει την πρόοδο σβήνοντας την κάθε δραστηριότητα που ολοκληρώνει. 

Κατανόηση
Βεβαιωθείτε ότι το παιδί έχει καταλάβει αυτό που ζητά η άσκηση. Αν δυσκολεύεται, δεν δίνουμε τη λύση αλλά το βοηθάμε να την βρει δίνοντας παραδείγματα ή κατευθύνοντας τη σκέψη του. 

Αφήνουμε το παιδί να εργασθεί
Αφού έχετε κάνει τα προηγούμενα βήματα, φεύγετε από το χώρο μελέτης και αφήνετε το παιδί μόνο του να κάνει τις ασκήσεις. Φυσικά αν ζητήσει την βοήθεια σας, την προσφέρετε αλλά όχι τις λύσεις, μόνο βοήθεια!

Επικοινωνία με τον/την δάσκαλο/α
Αν το παιδί χρειάζεται υπερβολικά πολύ χρόνο για την καθημερινή μελέτη, μιλήστε με το/τη δάσκαλο/α του. Ίσως να μπορέσει να μειώσει τον όγκο της μελέτης για όλη την τάξη ή έστω για ζητάει λιγότερες ασκήσεις από το παιδί που έχει μαθησιακές δυσκολίες.

Από την ιστοσελίδα Περί Μαθησιακών Δυσκολιών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου