Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (140) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (7) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (14) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Χριστούγεννα στο σχολείο

Πέραν της παράστασης μας, από την αρχή του Δεκεμβρίου φέραμε τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας.

Στολίσαμε δέντρο






















Και κάναμε χριστουγεννιάτικες κατασκευές
Χριστουγεννιάτικες Κάρτες

Χριστουγεννιάτικη Κάρτα

Μπότες του Αη Βασίλη (στο πίσω μέρος είναι το γράμμα μου στον Αη Βασίλη)
Μπότα Αη Βασίλη

Χριστουγεννιάτικο δεντράκι

Χριστουγεννιάτικο Δεντράκι


Κουλουράκια
Κουλουράκια

Σακούλες Τάρανδος

Σακούλα τάρανδος

Συνέντευξη από τον παππού και τη γιαγιά

Τα παιδιά μέσα από την χρήση των Τ.Π.Ε. .(Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών) σε καθημερινές τους δραστηριότητες εντός και εκτός σχολικής τάξης μαθαίνουν να τις χρησιμοποιούν με ασφαλή και ορθό τρόπο, αντιλαμβάνονται τη σημασία και το ρόλο της ψηφιακής τεχνολογίας στο κοινωνικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι και αναπτύσσουν κατάλληλες στάσεις και αξίες.
Η χρήση τους στο νηπιαγωγείο δεν είναι αυτοσκοπός.
Οι Τ.Π.Ε. μπορούν να υποστηρίξουν με πολλούς τρόπους τη γλωσσική ανάπτυξη και ειδικότερα την προφορική και γραπτή επικοινωνία, την ανάγνωση και την ακρόαση.
Αναπτύσσουν την προφορική επικοινωνίας όταν ηχογραφούν με ένα μικρόφωνο και ένα ψηφιακό κασετόφωνο ή υπολογιστή (π.χ. τις φωνές τους ή τις ιστορίες τους).

Με αφορμή λοιπόν την ημέρα που είναι αφιερωμένη παγκοσμίως στην τρίτη ηλικία, δώσαμε στο σπίτι, το φυλλάδιο που έχει αναρτηθεί στη σελίδα Περί Νηπιαγωγών, συνέντευξη από τον παππού ή τη γιαγιά (το τρίτο κατά σειρά φυλλάδιο).
Συζητήσαμε προηγουμένως στην τάξη με τα παιδιά, τι είναι η συνέντευξη , ποιοι παίρνουν κατ΄επάγγελμα συνεντεύξεις και για ποιο σκοπό και βάλαμε όλοι για το σπίτι τα ταμπελάκια των δημοσιογράφων.

Μαθησιακοί στόχοι: Παράγουν προφορικά κείμενα σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που ισχύουν κάθε φορά,  να συνειδητοποιήσουν ότι οι Τ.Π.Ε. έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δηλαδή: σχεδιάζονται με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του ανθρώπου, να χρησιμοποιούν εργονομικά, με ασφάλεια και με δεοντολογικό τρόπο τις Τ.Π.Ε. (συσκευές και εφαρμογές), να αυτονομηθούν σταδιακά στη χρήση τους.

Τα παιδιά λοιπόν πήραν με τη βοήθεια των γονέων συνεντεύξεις από τους παππούδες και τις γιαγιάδες, τις κατέγραψαν με τη βοήθεια των γονέων τους στα παραπάνω έντυπα και τα έφεραν στο σχολείο προκειμένου να τα παρουσιάσουν.
Πριν από την παρουσίαση όμως τα παιδιά γνώρισαν τον ιούδα της τάξης: 

Πρόκειται για έναν ψηφιακό ηχογράφο (digital voice recorder).
Μιλήσαμε στην παρεούλα για τη χρήση του (ρουφάει τη φωνή μας και στη συνέχεια τη μαρτυράει, εξ ου και το όνομά του) και τη χρήση των πλήκτρων του: πατώντας το δεξί κόκκινο κουμπί αρχίζει η ηχογράφηση, με το αριστερό κουμπί σταματά η ηχογράφηση. Όταν πατάμε το κόκκινο κουμπί μιλάμε στο μικρόφωνο του ιούδα στο πάνω μέρος του.
Ο ιούδας έχει δύο βασικούς κανόνες καλής λειτουργίας:
1.  Μιλάμε στο μικρόφωνο με τη δυνατή φωνή μας.
2. Όταν ο ιούδας ρουφάει τη φωνή ενός παιδιού δεν θέλει να ακούει καμία άλλη.

Κάθε παιδί παρουσίασε όποιες πληροφορίες θυμόταν σχετικά.
Τα παιδιά λοιπόν παρουσιάζουν τον παππού ή τη γιαγιά τους:

https://www.youtube.com/watch?v=JZc8yD51kuo

Χριστουγεννιάτικη γιορτή 2013 - Φρικαντέλα (συνέχεια)

Σας βάζουμε λίγο μέσα στο κλίμα έστω και καθυστερημένα δείχνοντας σας φωτογραφίες από τις:

ΠΡΟΒΕΣ
Οι πρόβες μας έγιναν και στο νηπιαγωγείο αλλά και στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Λυκόβρυσης, που όπως κάθε χρόνο μας παραχώρησε την αίθουσα για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.





ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Η παράσταση μας ανέβηκε το βράδυ της 16ης Δεκεμβρίου 2013, στο "θεατράκι" μας, και περάσαμε πολύ-πολύ όμορφα.
Μάλιστα, επειδή την πραγματοποιήσαμε μία εβδομάδα πριν το κλείσιμο για τις διακοπές των Χριστουγέννων, πρέπει να πω πως περάσαμε και τις υπόλοιπες ημέρες πιο ξεκούραστα, όμορφα και μέσα στο τρελό κέφι του απόηχου της γιορτής.










Τα κοστούμια μας τα νοικιάσαμε και φέτος από το βεστιάριο "ΠΑΝΓΚΡΑΜ" http://www.pangram.gr/.


ΣΚΗΝΙΚΑ
Τα σκηνικά της παράστασης μας τα σχεδίασε μία "παλιά" μας μαμά και φίλη η κα Ράνια Γρίβα και τα επιμεληθήκαμε όλοι παρέα με δύο συναδέρφους  -που δεν είναι φέτος μαζί μας (κλαψ! κλαψ!) - την Παυλίνα Κουβαλάκη και την Δήμητρα Γεωργίου.









ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η πρόσκληση μας ήταν ιδέα και την κάναμε εξ' ολοκλήρου copy-copy από τη συνάδερφο Έφη Ζιώγα από το 2ο Αμαρουσίου.


ΜΟΥΣΙΚΗ
Και η μουσική που χρησιμοποιήσαμε σε τίτλους. Το internet βοηθάει πολύ!

Μουσική Cd  Χριστουγεννιάτικης Γιορτής

1.      Αφήγηση 1
2.    Witch Song
3.    Jingle Bells Rock
4.    Frog Song
5.     Cats Jingle
6.    Duck Song
7.     ΆμπραΚατάμπρα
8.    Αφήγηση 2
9.    Jingle Bells Rock
10.    Αφήγηση 3
11.  James Bond
12.James Bond
13.Αφήγηση 4
14.Mamachita
15. Mamachita
16.Αφήγηση 5
17. Mana Mana (Muppets)
18.Mana Mana (Muppets)
19.Αφήγηση 6
20.   Santa Claus is coming to town
21.Santa Claus is coming to town
22.   Αφήγηση 7
23.   Pink Panther Theme
24.   Balloon Song
25.    Κάλαντα Κρήτης
26.   Bewitched
27.    Bewitched
28.   Bewitched
   Για να ηχογραφήσουμε την αφήγηση χρησιμοποιήσαμε ένα digital voice recorder (έχω έναν της olympus που είναι πολύ βολικός σε όλες τις ηχογραφήσεις της τάξης).

  Αυτά τα ολίγα για τώρα. Έχουμε και συνέχεια .....