Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (140) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (7) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (14) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Τρώω υγιεινά, μεγαλώνω σωστά (1)

Διαβάσαμε το βιβλίο της Μελένιας για την υγιεινή διατροφή.
Το βιβλίο αυτό δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν τη Μελένια και τις συνήθειες όσο αφορά στη διατροφή της. Επίσης δίνει την δυνατότητα στα παιδιά να επιλέξουν, τα ίδια, την πλοκή της ιστορίας, που έχει στην ουσία δύο δρόμους: αυτόν της υγιεινής και αυτόν της ανθυγιεινής διατροφής.




Μέσα από το βιβλίο δραστηριοτήτων που συνοδεύει την ιστορία της Μελένιας, προσεγγίσαμε το θέμα της υγιεινής διατροφής σε συνάρτηση με το πρωϊνό στο σχολείο και καταλήξαμε στην παρακάτω δραστηριότητα που προτείνεται μέσα στο παραπάνω βιβλίο, την οποία επαληθεύσαμε στην παρεούλα.







 

Τρώω υγιεινά , μεγαλώνω σωστά


Αμέσως μετά τη γιορτή της μανούλας, αρχίσαμε με τα παιδιά μας να επεξεργαζόμαστε τη θεματική ενότητα της υγιεινής διατροφής, μέσα από τη μέθοδο της διαθεματικής προσέγγισης.


Καθώς το θέμα είναι τεράστιο και μπορούν να υπάρξουν πολλά πλοκάμια και επεκτάσεις, έχουμε σχεδόν καταλήξει στα παρακάτω:


  • να γνωρίσουμε παρέα με τα παιδιά ξεχωριστά όλες τις ομάδες τροφών της πυραμίδας της διατροφής,
  • να γνωρίσουμε τις βιταμίνες, τις πρωτεϊνες, τους υδατάνδρακες που περιέχονται στις τροφές, 
  • να γνωρίσουμε τη διατροφική πυραμίδα και
  • και τέλος να εξειδικευτούμε στη μεσογειακή διατροφή.
Θα τελειώσουμε τη χρονιά, με την καλοκαιρινή μας γιορτή, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με το θέμα.

Η προσέγγιση του θέματος άρχισε από τις γνώσεις που έχουν ήδη τα παιδιά σχετικά με την υγιεινή διατροφή , δηλ. ποιές τροφές θεωρούν εκείνα ότι είναι υγιεινές και ποιές όχι.

Συζητήσαμε στην ολομέλεια, χωριστήκαμε σε ομάδες, ξεφυλλίσαμε περιοδικά με τροφές, κόψαμε και ομαδοποιήσαμε τις τροφές σε υγιεινές και μη και κάναμε ομαδική εργασία (κολλάζ).








 

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Εγγραφές μαθητών στην Α΄τάξη Δημοτικού

Για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή στην Α' Δημοτικού, ενημερωθείτε από τις παρακάτω ιστοσελίδες Δημοτικών Σχολείων.


Σε κάθε περίπτωση για περισσότερες λεπτομέρειες απευθυνθείτε στον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου που ανήκετε.


Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολ. έτος 2012-2013


Λυκόβρυση 15 Μαϊου 2012
Ανακοίνωση

Θέμα: Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος 2012-2013

Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τα άρθρα 7 παρ. 1 του Π.Δ 200/1998  (ΦΕΚ 161Α) ,για την οργάνωση και λειτουργία των Νηπιαγωγείων, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 7 παρ. 3 του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78Α) , οι εγγραφές των μαθητών για το επόμενο σχολικό έτος πραγματοποιούνται από 1 έως 21 Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους. Για το σκοπό αυτό, το Νηπιαγωγείο θα δέχεται γονείς και νήπια, μαζί, προς εγγραφή τις παρακάτω ώρες:

Πρωί  8:30 π.μ. – 9:30 π.μ.
Μεσημέρι 12:30 μ.μ. – 13:30 μ.μ.

Τα δικαιολογητικά για την εγγραφή μαθητών στο Νηπιαγωγείο, που προβλέπονται από το άρθρο 7 παρ. 2 του Π.Δ 200/1998 είναι:
  • Πιστοποιητικό γέννησης του Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του νηπίου στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια.
  • Επίδειξη βιβλιαρίου υγείας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  • Πιστοποιητικό οδοντολογικής εξέτασης.
  • Αποδεικτικό στοιχείο (ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ- Μισθωτήριο Συμβόλαιο Κατοικίας) - Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα-κηδεμόνα του νηπίου για τη διεύθυνση της μόνιμης κατοικίας του.
  • Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου (δίνεται από το νηπιαγωγείο).
  • Αίτηση για φοίτηση του νηπίου στο ολοήμερο πρόγραμμα (δίνεται από το νηπιαγωγείο).
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας (πατήστε εδώ)
Επιπρόσθετα, όσο αφορά στους αλλοδαπούς μαθητές, προβλέπονται τα εξής: 

Σύμφωνα με την αριθμ. Γ2/91109/10-07-08 Εγκύκλιο Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ οι αλλοδαποί μαθητές που δεν μπορούν να προσκομίσουν πιστοποιητικό γέννησης  μπορούν να εγγραφούν στο σχολείο με ληξιαρχική πράξη γέννησης και τα λοιπά δικαιολογητικά που μνημονεύονται ανωτέρω.
Τα δικαιολογητικά εγγραφής πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα (από κρατική μεταφραστική υπηρεσία ή προξενική αρχή ή από επίσημο μεταφραστή αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Εξωτερικών).

Στο νηπιαγωγείο φοιτούν δύο ηλικίες νηπίων.
Η πρώτη ηλικία (νήπια) περιλαμβάνει τα νήπια, τα οποία στις 31 Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν ηλικία πέντε (5) ετών, δηλ. γεννήθηκαν το έτος  2007.
Η δεύτερη ηλικία (προνήπια) περιλαμβάνει τα νήπια, τα οποία στις 31 Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών, δηλ. γεννήθηκαν το έτος 2008.
Τα νήπια πρώτης ηλικίας εγγράφονται κατά απόλυτη προτεραιότητα. Όταν ικανοποιηθούν οι εγγραφές όλων των νηπίων πρώτης ηλικίας και παραμένουν ακόμη κενές θέσεις, μόνο τότε θα γίνουν εγγραφές των νηπίων δεύτερης ηλικίας (το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη).Αν οι αιτήσεις είναι πολλές γίνεται κλήρωση (ΠΔ 200/98).
 
Η κλήρωση γίνεται το μήνα Σεπτέμβριο 2012, ενώπιον επιτροπής που αποτελείται από το διδακτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου και δύο εκπροσώπους των παρευρισκόμενων γονέων και κηδεμόνων. Με βάση τη σειρά κλήρωσης γίνεται η εγγραφή στο νηπιαγωγείο, καθώς και η πλήρωση των κενών θέσεων που τυχόν θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Κατ’ εξαίρεση και χωρίς κλήρωση εγγράφονται τα παρακάτω νήπια των δύο ηλικιών:
α) Τα δίδυμα αδέρφια εφόσον έχει κληρωθεί ο ένας από αυτούς.
β) Τα τέκνα πολυτέκνων.
γ) Τα τέκνα των νηπιαγωγών που διδάσκουν στο νηπιαγωγείο και των άλλων εκπαιδευτικών που εργάζονται σε συστεγαζόμενα με το νηπιαγωγείο σχολεία.


Η φοίτηση στο Νηπιαγωγείο, όσων νηπίων συμπληρώνουν στις 31 Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία 5 ετών, είναι υποχρεωτική (Ν. 3518/06, ΦΕΚ 272/06 τ. Α΄) .

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Η μητέρα χτες, σήμερα και σίγουρα στο μέλλον

Αγαπημένο βιντeάκι από το youtube (για το τέλος)

Η φίλη μου Ειρήνη, από το 13ο Αχαρνών "ανακάλυψε" το παρακάτω βίντεο. Δεν νομίζω να υπάρχει πιο διασκεδαστικό κλιπάκι που να αναφέρεται πιο πετυχημένα και πιο χιουμοριστικά στο ρόλο της μητέρας.

 

Να περάσετε όλες καλά και να θυμάστε ήμαστε, είμαστε και θα είμαστε ο Tiramola, ο Superman, η Wonderwoman και όλοι οι σούπερ-ήρωες μαζί!!

Μανούλα για σένα

Εικαστικό Εργαστήρι Αγάπης
 
Την τελευταία εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας, από την Τρίτη έως και την Παρασκευή, όλοι μας, νηπιαγωγοί και παιδιά, συμμετείχαμε στο πιο γλυκό και ευχάριστο εργαστήρι αγάπης: έργα από μικρά χεράκια με πολλή αγάπη για τον πιο σημαντικό άνθρωπο στον κόσμο.

Πυρετώδεις υπήρξαν οι ετοιμασίες για να προλάβουμε να τελειώσουμε τα έργα μας και να σας δείξουμε πόσο πολύ σας αγαπάμε. 

Επί το έργον....
















Χρόνια Πολλά Μανούλα


Πώς γράφεται η λέξη μητέρα

Παιχνίδια Γλώσσας

Επεκτείνοντας την ιδέα των συναδέλφων από το 5ο Νηπιαγωγείο Σερρών, παίξαμε το παιχνίδι με τα παιδιά, στην ολομέλεια, "Πώς γράφεται η λέξη μητέρα", ως εξής:
  1. Τυπώσαμε τη λέξη μητέρα (κεφαλαία και πεζά).
  2. Κολλήσαμε τα γράμματα σε καρδιές από κανσόν.
  3. Διαβάσαμε τα γράμματα κεφαλαία και πεζά.
  4. Σχηματίσαμε τη λέξη μητέρα κεφαλαία και πεζά.
  5. Γράψαμε λέξεις που σχηματίζονται από τα γράμματα και κάναμε ακροστοιχίδα με τη λέξη μητέρα.
  6. Τέλος, τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες των 6 ατόμων (όσα και τα γράμματα) και έπαιξαν προσπαθώντας να σχηματίσουν τη λέξη μητέρα.
Διασκεδάστε μαζί μας και εφαρμόστε το στην τάξη σας. Τα παιδιά το λάτρεψαν! Επιπλέον είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το σχηματισμό πολλών λέξεων, αρχίζοντας από την αρχή της χρονιάς με τα ονόματα των παιδιών.