Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (12) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (10) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (8) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Τρώω υγιεινά , μεγαλώνω σωστά


Αμέσως μετά τη γιορτή της μανούλας, αρχίσαμε με τα παιδιά μας να επεξεργαζόμαστε τη θεματική ενότητα της υγιεινής διατροφής, μέσα από τη μέθοδο της διαθεματικής προσέγγισης.


Καθώς το θέμα είναι τεράστιο και μπορούν να υπάρξουν πολλά πλοκάμια και επεκτάσεις, έχουμε σχεδόν καταλήξει στα παρακάτω:


  • να γνωρίσουμε παρέα με τα παιδιά ξεχωριστά όλες τις ομάδες τροφών της πυραμίδας της διατροφής,
  • να γνωρίσουμε τις βιταμίνες, τις πρωτεϊνες, τους υδατάνδρακες που περιέχονται στις τροφές, 
  • να γνωρίσουμε τη διατροφική πυραμίδα και
  • και τέλος να εξειδικευτούμε στη μεσογειακή διατροφή.
Θα τελειώσουμε τη χρονιά, με την καλοκαιρινή μας γιορτή, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με το θέμα.

Η προσέγγιση του θέματος άρχισε από τις γνώσεις που έχουν ήδη τα παιδιά σχετικά με την υγιεινή διατροφή , δηλ. ποιές τροφές θεωρούν εκείνα ότι είναι υγιεινές και ποιές όχι.

Συζητήσαμε στην ολομέλεια, χωριστήκαμε σε ομάδες, ξεφυλλίσαμε περιοδικά με τροφές, κόψαμε και ομαδοποιήσαμε τις τροφές σε υγιεινές και μη και κάναμε ομαδική εργασία (κολλάζ).








 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου