Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (12) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (10) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (8) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Εξαιρετικά αφιερωμένο σε όλες τις μάνες 2

Η αγωνία ενός μικρού αγγέλου

Μια φορά και έναν καιρό ένα παιδί ήταν έτοιμο να γεννηθεί. Την προηγούμεη ημέρα ρώτησε το Θεό:
_Μου λένε ότι θα με στείλεις αύριο στη γη. Φοβάμαι.Πώς θα μπορέσω να ζήσω εκεί; Είμαι μικρός και αβοήθητος.
Και ο Θεός του απάντησε:
_Μην ανησυχείς. Έχω φροντίσει για σένα. Μεταξύ πολλών αγγέλων  διάλεξα έναν και για σένα. Θα σε περιμένει στη γη και θα σε φροντίζει. 
Το παιδί επέμενε:
_Ναι, αλλά εδώ στον παράδεισο δεν κάνω τίποτα άλλο από το να τραγουδάω και να γελάω κάθε μέρα: Μόνο αυτά χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένος! Θα νιώθω τόση ευτυχία και στη γη;
Τότε ο Θεός του είπε:
_Ο άγγελος που έχω διαλέξει για σένα, ο άγγελος σου, θα σου τραγουδάει όλη την ημέρα. Θα αισθάνεσαι την αγάπη του κι έτσι θα είσαι ευτυχισμένος.
Και το παιδί ρώτησε:
_Και πώς θα καταλαβαίνω τους ανθρώπους, όταν θα μιλούν, αφού δεν ξέρω τη γλώσσα τους;
_Αυτό είναι εύκολο, του είπε ο Θεός. Ο άγγελος σου θα σου λέει τα πιο όμορφα και γλυκά λόγια που έχεις ακούσει ποτέ και με πολλή υπομονή και φροντίδα θα σε μάθει να μιλάς!
Κι ύστερα το παιδί, κοιτώντας το Θεό, ρώτησε:
_Και τι θα κάνω όταν θα θέλω να μιλήσω σε σένα;
Ο Θεός χαμογέλασε στο παιδί και είπε:
_Ο άγγελος σου θα σε μάθει να προσεύχεσαι!
Και το παιδί είπε:
_Έχω ακούσει ότι στη γη υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι, που είναι κακοί.Ποιός θα με προστατεύσει από τους κακούς; 
Ο Θεός αγκάλιασε το παιδί και του είπε:
_Ο άγγελος σου θα σε υπεραπιστεί ακόμα κι αν χρειαστεί να βάλει σε κίνδυνο τη ζωή του.
Λυπημένο το παιδί τον ρώτησε:
_Ναι,αλλά πάντα θα είμαι λυπημένος, γιατί δε θα σε βλέπω πια.
_Ο άγγελος σου θα σου μιλάει συνέχεια για μένα και θα σε διδάξει τον τρόπο που θα μπορέσεις να γυρίσεις πάλι σε μένα. Έτσι κι αλλιώς δε θα σου λείψω ποτέ, αφού θα είμαι πάντα δίπλα σου.
Τη συγκεκριμένη στιγμή επικρατούσε απόλυτη γαλήνη στον παράδεισο και οι μακρινές φωνές από τη γη είχαν ήδη ακουστεί.
Το παιδί βιαστικά ρώτησε:
_Θεέ μου αν πρέπει να φύγω τώρα, πες μου το όνομα του αγγέλου μου.
Και ο Θεός απάντησε:
_Τον άγγελο σου θα τον αναγνωρίσεις εύκολα. Άλλωστε θα είναι ο πρώτος που θα αντικρίσεις, φτάνοντας στη γη. Το όνομα του αγγέλου σου δεν είναι τόσο σημαντικό........
......θα την φωνάζεις απλά "μαμάκα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου