Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (12) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (10) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (8) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Τι είπαν τα παιδιά ...... για την Πρωτομαγιά

Τα παιδιά σήμερα μας περιέγραψαν πώς πέρασαν την Πρωτομαγιά τους.

Να τι μας είπαν:

Μάρω : Εγώ χτες πήγα στην πυλωτή με το ποδήλατο.
Αιμιλία: Εγώ χτες πήγα στο εξοχικό μου, ψήσαμε, φάγαμε κι είμασταν πάρα πολλά άτομα και φάγαμε παγωτό. Φτιάξαμε και πολλά στεφάνια. 
Έφη: Έφτιαξα στεφάνι από  τριαντάφυλλα από τον κήπο.
Γιάννης: Εγώ είχα πάει εχτές την Πρωτομαγιά στον παιδότοπο του Playmobil και μετά γυρίσαμε και μαζέψαμε λουλούδια και τα πήγαμε στη μαμά και τα έβαλε στο βάζο.
Μάριος Μ.: Εχτες με τον αδελφό μου παίξαμε computer και η γιαγιά μου πήρε λουλούδια και τα φτιάξαμε στεφάνι με όλους.
Αμαλία: Εγώ εχτές με τη θεία και τα ξαδερφάκια μου πήγαμε στην πλατεία και παίξαμε με τα ποδήλατα και τους κυνηγούσα από πίσω. Έφερα στη θεία μου λουλούδια και μετά πήγαμε για φαί.
Αλέξης: Εχτές η Παρασκευή γιόρταζε. Φάγαμε τούρτα και η τούρτα που είχε, είχε πάνω μία κοπέλα.
Γιώργος Μ.: Εγώ χτες έπαιξα υπολογιστή και η μαμά πήγε με την Κορίνα να αγοράσουν στεφάνι και λουλούδια να το γεμίσουν.
Ιωάννης: Εχτές με την αδερφή μου με τη μαμά μου και το μπαμπά μου πήγαμε βόλτα. Πήγαμε σε ένα μαγαζί με φαγητό και φάγαμε πατάτες, κρέας και πίτα.
Κορίνα: Εγώ χτες πήγα να κόψω λουλούδια με τη μαμά.
Γιώργος Α.: Χτες παίξαμε εγώ και ο θείος μου τρένα και φορτηγά. Φτιάξαμε και στεφάνι από λουλούδια που βρήκε η μαμά στον κήπο.
Χρύσα: Εγώ πήγα με τη φίλη μου τη Δήμητρα και μαζέψαμε λουλούδια και φτιάξαμε στεφάνι.
Διονύσης: Εγώ πήγα στο πίσω κήπο μου, ξάπλωσα στο γρασίδι και χαλάρωσα. Και μετά μάζεψα λουλούδια και έφτιαξα στεφάνι.
Παναγιώτης: Εγώ χτες με τον αδερφό μου ανεβήκαμε στην βεράντα και παίξαμε μπάσκετ. Πήγαμε στη μαμά μερικά λουλουδάκια από τον κήπο.
Αλέξανδρος: Χτες πήγαμε στο πανηγύρι. Μετά πήγαμε στην καφετέρια να φάμε και μετά πήραμε δύο παιχνίδια με τον αδερφό μου, δύο καραμπίνες.
Βασίλης: Είχαμε πάει στις κούνιες όλοι μαζί η οικογένεια και φάγαμε παγωτό hot wheels. Φτιάξαμε στεφάνι από λουλούδια που πήραμε.
Γεωργία: Εμείς με το μπαμπά μου, την αδερφή μου και τη μαμά μου πήγαμε να κόψουμε λουλούδια και να φτιάξουμε στεφάνι.
Μάριος Ζ. : Πήγα και έφτιαξα ένα στεφάνι με λουλούδια και μετά πήγα για παγωτό χωνάκι.
Μυρτώ: Εμείς χτες με τον ξάδερφό μου το Νικόλα, είχαμε πάει στο supermarket και η μαμά μου με τη Νεφέλη και τη Δανάη, φτιάξανε στεφάνι.
Βαγγέλης: Χτες με το μπαμπά φτιάχναμε heroes factory.
Δανάη: Εγώ χτες έφτιαξα με τη Νεφέλη και με τη μαμά ένα στεφάνι από λουλούδια και πήραμε και ένα σχοινί για να δέσουμε τα λουλούδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου