Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (140) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (7) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (14) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Διαδικτυακή Δανειστική Βιβλιοθήκη Νο 8


Αγαπημένα μας παιδιά,
Άλλη μια Παρασκευή κοντά μας γεμάτη με βιβλία από τη διαδικτυακή δανειστική μας βιβλιοθήκη!
Πέρασε γρήγορα άλλη μια εβδομάδα αλλά ήταν πάλι γεμάτη με δραστηριότητες. Ο καιρός δε μας βοήθησε καθόλου αυτή την εβδομάδα καθώς δε φαίνεται να μοιάζει με καλοκαίρι αλλά με φθινόπωρο. Έχει βρέξει τόσο πολύ και κάνει και αρκετή ψύχρα.

Εμείς εδώ όμως σταθερές, χειμώνα-καλοκαίρι , που λέει ο λόγος, με τα ωραία μας:
·    Βιβλία που θα  ακούτε μόνο
·    Βιβλία που θα διαβάζουν για σας είτε οι ίδιοι οι συγγραφείς που τα έγραψαν είτε άλλοι και θα τους βλέπετε να το κάνουν στην οθόνη σας.
·    Βιβλία που θα ακούσετε από το διαδικτυακό ραδιόφωνο της ΕΡΤ WEB RADIO.
·    Βιβλία podcasts με το «Παραμυθόφωνο» να αναμεταδίδει μύθους του Αισώπου αλλά και μύθους απ’ όλο τον κόσμο.

Σήμερα θα απολαύσετε τα παρακάτω……..

Η πριγκίπισσα με το λευκό φτερό Ζισλέν Ρομάν – Εκδόσεις Κόκκινη Κλωστή Δεμένη Τα παραμύθια του Σαββάτου Διαβάζει η Ελένη Μπετεινάκη
Κάποτε ζούσε ένας μαχαραγιάς που σπάνια χαμογελούσε. Το μόνο που τον παρηγορούσε από τότε που είχε χάσει την αγαπημένη του γυναίκα ήταν το χαμόγελο της κόρης του, της πριγκίπισσας Σεντάνα.
Ο μαχαραγιάς παντρεύτηκε ξανά και η καινούρια του σύζυγος αρνούνταν να φροντίσει τη μικρή πριγκίπισσα. Έχτισε μια μεγάλη βιβλιοθήκη σ’ ένα έρημο νησί, έκανε μάγια στη Σεντάνα και την αιχμαλώτισε. Κάθε πρωί η πριγκίπισσα μεταμορφωνόταν σ’ ένα πανέμορφο λευκό παγώνι και κάθε βράδυ ξαναγινόταν άνθρωπος.
Άραγε να κατάφερε να βρει μέσα στα βιβλία το μυστικό για τα μάγια που την κρατούσαν δεμένη; Ποιος να είναι ο ατρόμητος νεαρός που εμφανίστηκε στο νησί και έκανε τα πάντα για να τη βοηθήσει;
Μια ιστορία για τη ζήλια, την αγάπη και τα βιβλία, βασισμένη σε έναν μύθο της ινδικής προφορικής παράδοσης, γεμάτη χρώματα κι αρώματα...

Ο Βασιλιάς Βάτραχος Αδερφοί Γκριμ – Εκδόσεις Ερευνητές Τα παραμύθια του Σαββάτου Διαβάζει η Ελένη Μπετεινάκη
Κόκκινη κλωστή δεμένη
στην ανέμη τυλιγμένη,
δώστης κλώτσο να γυρίσει
παραμύθι ν' αρχινίσει...»
Πολυαγαπημένα και διαχρονικά κλασικά παραμύθια. Παραμύθια με βασιλιάδες, πεντάμορφες πριγκίπισσες, κακές μάγισσες και καλές νεράιδες. Παραμύθια από τις χώρες του ονείρου. Παραμύθια με διάσημους και γοητευτικούς ήρωες. Παραμύθια που μας ταξιδεύουν στον μαγικό κόσμο της φαντασίας. Παραμύθια που το καλό και το δίκαιο είναι πάντα ο νικητής στο τέλος.
ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ


Ο Λύκος Ζαχαρίας θέλει να αλλάξει χρώμα Orianne Lallemand Διαβάζει ο Χρήστος Χριστόπουλος
Σήμερα το πρωί ο λύκος Ζαχαρίας είναι κακόκεφος. Δεν του αρέσει πια το χρώμα του και θέλει να το αλλάξει! Όμως δε θα είναι τόσο εύκολο όσο νομίζει...
Ένα βιβλίο για αποδεχθείς τον εαυτό σου
Σε αυτή τη συλλογή θα βρείτε αστείες και τρυφερές ιστορίες με ήρωα τον λύκο Ζαχαρία. Μπορείτε να περάσετε όμορφα διαβάζοντας ή ακούγοντας τις, να εκφράσετε τα συναισθήματά σας, να φανταστείτε, να αγαπήσετε το διάβασμα και να ονειρευτείτε...



10 Ιστορίες για πειρατές– Ένα πλοίο στο μπουκάλι -  Λουντοβίκ Φλαμάντ Εκδόσεις Μεταίχμιο - Διαβάζει ο Χρήστος Χριστόπουλος
Ιστορίες σπαρταριστές γεμάτες δράση και γέλιο, με παιχνιδιάρηδες μούτσους, τον καπετάν Τρομάρα, πανέμορφες σειρήνες, πειρατές που φοβούνται τη μαμά τους, θησαυρούς πολύτιμους, πλοία σε μπουκάλια, πειρατικές οδοντόβουρτσες...
Ένα ονειρεμένο πειρατικό βιβλίο, γεμάτο μαγευτικές ιστορίες για να διαβάσεις, τραγουδάκια με ρίμες.






Πώς να πιάσεις ένα αστέρι – Oliver Jeffers – Εκδόσεις Ίκαρος
Το βιβλίο αυτό είναι το πρώτο παιδικό βιβλίο που εξέδωσε ο ταλαντούχος Oliver Jeffers το 2004 και έχει πάρει το βραβείο Merit- CBI Bisto Book of the Year. Το αγοράκι της ιστορίας κάθε βράδυ κοιτούσε τον ουρανό από το παράθυρό του κι ευχόταν να είχε ένα δικό του αστέρι. Ονειρευόταν πώς θα ήταν η ζωή μαζί του, τα παιχνίδια που θα έπαιζαν, τους περιπάτους που θα έκαναν... Αποφάσισε, λοιπόν, ότι θα προσπαθούσε να πιάσει μόνος του ένα αστέρι, μόνο που έπρεπε πρώτα να καταστρώσει ένα σχέδιο. Μια μαγική ιστορία από τον αγαπημένο συγγραφέα και εικονογράφο Oliver Jeffers, που μιλάει για το πώς μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τα πιο τρελά μας όνειρα.
 Αφιερωμένο στη φαντασία των παιδιών, την ατέλειωτη…..

 Αζδάρ  - Marjane Satrapi – Εκδόσεις Επόμενος Σταθμός
Η χώρα της Ματίλδης ήταν μία από τις πιο όμορφες χώρες του κόσμου. Όλες οι μέρες κυλούσαν ήρεμα για όλους, και τους προστάτευε ένας σοφός και καλοκάγαθος βασιλιάς. Ένα πρωινό, το έδαφος άρχισε να τρέμει τόσο δυνατά... που αναστατώθηκε το σύμπαν. Ο βασιλιάς απευθύνθηκε στη Ματίλδη: - Πρόκειται για δουλειά του δράκου Αζδάρ που ζει στο κέντρο της Γης. Άραγε, γιατί θύμωσε; Μικρό μου κοριτσάκι, θα πας κάτω στη Γη, θα συναντήσεις τον Αζδάρ και θα τον ρωτήσεις για να μάθουμε κι εμείς...

ERT WEB RADIO - Διαβάζει η Βάσια Χατζηγιαννάκη
Ήλιος με μουστάκια Μελίνα Σιδηροπούλου
Η Μαρίνα είναι η ηρωίδα του βιβλίου της Μελίνας Σιδηροπούλου «Ήλιος με μουστάκια» μιας ιστορίας ενηλικίωσης (coming of age story) που αφηγείται με γλυκόπικρο τρόπο, στοιχεία μαγικού ρεαλισμού και γενναίες δόσεις χιούμορ τη χαρά, το δέος και τον πόνο του να μεγαλώνεις.

Σύμμαχοι στο ταξίδι της είναι ο γάτος της, η γιαγιά, οι φίλοι και βέβαια το «βλαμμένο», η μεγαλύτερη αδερφή της. Κυρίως όμως η φαντασία που επιτρέπει στη Μαρίνα να δραπευτεύει όταν οι περιστάσεις το απαιτούν. Όπως όταν έχεις μείνει μόνος σου στο μπαλκόνι και ακούς μια φωνή από τον ουρανό ή αρχίζεις να αναρωτιέσαι από τι είναι φτιαγμένη η λευκή γραμμή που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα. «Εγώ πιστεύω πως την άσπρη γραμμή τη σχηματίζουν τα αεροπλάνα για να δημιουργήσουν στον αέρα έναν διάδρομο προσγείωσης για τους γλάρους όλου του κόσμου, ώστε να ξέρουν πώς να φτάσουν στο Φάληρο για ψαράκι. Δηλαδή γίνεται το εξής: Μόλις απογειωθεί το αεροπλάνο, περνάνε οι αεροσυνοδοί, πάντα όμορφες και γλυκομίλητες, και δίνουν στους επιβάτες λευκό νήμα, ξεκινώντας από τους μπροστινούς.


Φεγγάρι στα Βαθιά Φωτεινή Κωνσταντοπούλου
Το ολόγιομο φεγγάρι λάμπει στον ουρανό
και φωτίζει τα πρόσωπα των ανθρώπων του παραθαλάσσιου χωριού.
Ξαφνικά, το φεγγάρι χάνεται!
Ένα μικρό αγόρι αποφασίζει να το αναζητήσει.
Μια ανάσα, μια βουτιά...,
κι ένας άγνωστος κόσμος απλώνεται μπροστά του.
Εκεί βρίσκει το φεγγάρι. Παγιδευμένο σ’ έναν σωρό σκουπίδια.
Η φύση κινδυνεύει!
Θα καταφέρει το μικρό αγόρι να σώσει το φεγγάρι;

Ένα αγόρι χωρίς όνομα κι ένα ολόγιομο φεγγάρι ανταμώνουν σε μια ιστορία
 για τη σημασία της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Η Ελληνίδα Σταχτοπούτα της Αρχαίας Αιγύπτου  από το «Παραμυθόφωνο» Radio Podcasts
Η αιγυπτιακή εκδοχή της ιστορίας της Σταχτοπούτας θεωρείται η αρχαιότερη. Πρόκειται για μια πανέμορφη κοπέλα, τη Ροδόπη. Στο έργο του Ηροδότου «Ιστορίαι» συναντάμε τα πρώτα στοιχεία για το πρόσωπο της Ροδόπης, τη ζωή της, τους ανθρώπους γύρω της και τα γεγονότα. Στο βιβλίο του με το όνομα «Ευτέρπη» ο Ηρόδοτος αναφέρει πως ήταν Ελληνίδα από τη Θράκη και έζησε στην Αίγυπτο την εποχή που βασίλευε ο Φαραώ Άμασις.
Στο βασίλειο της Αιγύπτου η Ροδόπη έφτασε με τον Ξάνθο από τη Σάμο. Στη Σάμο ήταν δούλα μαζί με τον σοφό Αίσωπο στον άρχοντα Ξάνθο, και πρωτύτερα στον φιλόσοφο Ιάδμονα. Ο Ρωμαίος Πλίνιος ο Πρεσβύτερος στο έργο του «Φυσική ιστορία» αναφέρει στο 36ο βιβλίο πως ο άσχημος Αίσωπος και η όμορφη Ροδόπη, ήταν ερωτευμένοι.

Ποιες ομοιότητες «βλέπεις» με το κλασσικό παραμύθι της Σταχτοπούτας;
Ποιο είναι το μαγικό αντικείμενο σε αυτό το παραμύθι;
Ποιος είναι ο βοηθός του πρωταγωνιστή-ήρωα;

Τέλος,

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη της Κατερίνης https://www.facebook.com/Katerini.Public.Library/
και το Μαγικό Λυχνάρι της Νεφέλης, είναι κάθε βδομάδα μέσα στις προτιμήσεις μας:

Ο κύριος Ευτύχης και η κυρία Δυστυχία Αντονί Σνάιντερ
και 
Αστριμάλι Ροδομάλι Στέλα Μιχαηλίδου

Όπως κάνετε κάθε φορά, διαλέξτε ένα και αφιερώστε του χρόνο.
Χρόνο να το ακούσετε, αρκετές φορές. Χρόνο να κάνετε την εργασία σας, το φυλλάδιο της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.
Χρόνο για να γράψετε λέξεις από το βιβλίο.

Αρχεία: Φύλλο Βιβλιοθήκης 2.pdf
            Φύλλο εργασίας λέξεις.doc
Και για μην ξεχνιόμαστε: πάρτε τις 5 καρτέλες της βιβιλιοπαρουσίασης, το αγαπημένο σας παραμύθι από παραπάνω και αρχίστε.
Καρτέλα 1 Τίτλος του Βιβλίου
Καρτέλα 2 -  Εεεεεε ξέρετε τη συνέχεια……

Και τώρα………
Άλλες δραστηριότητες:

Δραστηριότητες με το βιβλίο « Ο λύκος Ζαχαρίας ήθελε να αλλάξει χρώμα»
Άκουσε και Δες το παραμύθι και απάντησε τις ερωτήσεις:
·      Όταν ο Ζαχαρίας είναι μαύρος  τι αισθάνεται;
·      Όταν αλλάζει σε πράσινο χρώμα τι ζώο γίνεται;
·      Το χρώμα κόκκινο τι του θυμίζει;
·      Που μπαίνει για να γίνει μπλε;
·      Με τι νομίζει ότι μοιάζει όταν παίρνει το χρώμα πορτοκαλί;
·      Τι του συμβαίνει όταν γίνεται πολύχρωμος;
·      Στο τέλος τι έγινε;
·      Κάθε πότε αλλάζει χρώμα ο λύκος Ζαχαρίας;

Δραστηριότητες με το βιβλίο « Ένα πλοίο στο μπουκάλι»
Άκουσε και Δες το παραμύθι και απάντησε τις ερωτήσεις:
·      Τι ζήτησε ο Ζουζού από το νονό του;
·      Τι υπήρχε μέσα στο μπουκάλι;
·      Τι γνώμη είχε ο Ζουζού για το δώρο που του χάρισε ο νονός του;
·      Τι όνειρο είδε ο Ζουζού;
·      Που ήταν το κρεββάτι του;
·      Τι πουλιά πέταγαν ψηλά στον ουρανό;
·      Τι είπε ο πειρατής στο Ζουζού;
·      Που ήταν ο χάρτης του θησαυρού;
·      Τι ήταν ο θησαυρός;
·      Συνέχισε ο Ζουζού το ταξίδι με το πλοίο του; Γιατί;
·      Είχε ονειρευτεί τελικά ο Ζουζού; Πώς το κατάλαβε;
·      Τι ήταν μέσα στην τσέπη του Ζουζού;

Τραγούδι
Το τραγούδι των πειρατών – Μίλτος Πασχαλίδης
Άκουσε το τραγούδι των πειρατών και τραγούδησε το στον παρακάτω σύνδεσμο

Δραστηριότητες με την ιστορία  «Αζδάρ»
Άκουσε το παραμύθι άλλη μια φορά και απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις:
·      Μπορείς να θυμηθείς ποια καινούργια ζώα εμφανίστηκαν μετά το σεισμό;
·      Μπορείς να φανταστείς πώς μοιάζουν αυτά τα παράξενα ζώα; Ζωγράφισε μερικά από αυτά.
·      Θυμήσου τώρα ποιες δυο λέξεις «κρύβουν» τα καινούργια παράξενα ζώα:
1.    Καβουρόγατο
2.    Αγελαδόπτηνο
3.    Ταυροκουκουβάγια
4.    Ελαφόταυρος
5.    Φιδόψαρο
6.    Φιδαρκούδα
7.    ΑΛογόπτηνο
·      Ποιο τραγούδι ακούστηκε όταν έκανε την εμφάνιση του ο δράκος Αζδάρ;
·      Άκουσε το στον παρακάτω σύνδεσμο

Παζλ με τους πειρατές Παιχνίδι στο blog jigsaw planet

Σύνθετες λέξεις από το παραμύθι του Αζδάρ – Παιχνίδι στο Blog learning apps

Κουίζ με τα χρώματα. – Παιχνίδι στο blog - Genialy

Μοιραστείτε μαζί μας τις εμπειρίες σας με τα βιβλία. Ανεβάστε τις στο padlet μας «Οι εργασίες μας»

Να είστε όλοι σας καλά και να περνάτε καλά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Επαναλειτουργία νηπιαγωγείου - ενημέρωση - οδηγίες



Αγαπητοί μας γονείς,

Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε σχετικά με τον τρόπο επαναλειτουργίας του νηπιαγωγείου μας, για το μήνα Ιούνιο 2020, τα εξής:
1.         Καταρχήν, έχετε ήδη ενημερωθεί  μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος, νωρίτερα σήμερα, σχετικά με τον χωρισμό των μαθητών μας σε δύο υπό-τμήματα ανά τάξη,  καθώς και για τις ημέρες που θα προσέρχονται τα παιδιά σας στο σχολείο.
Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι ο διαχωρισμός αυτός έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, που αφορούν την κοινωνική απόσταση , με το σκεπτικό ότι αυτές οι ομάδες θα περιλαμβάνουν σταθερά τα ίδια παιδιά,  τα οποία και δεν θα αναμιγνύονται μεταξύ τους.
2.         Κατά την διάρκεια τόσο της προσέλευσης σας στο νηπιαγωγείο όσο και της αποχώρησης σας, παρακαλούμε να τηρείτε τον βασικό κανόνα απόστασης του 1,5 μέτρου, τουλάχιστον.
3.         Κατά τη διάρκεια της προσέλευσης όσο και της αποχώρησης σας από το σχολείο δεν θα εισέρχεστε στην αίθουσα διδασκαλίας. Η νηπιαγωγός θα παραλαμβάνει το παιδί στην πόρτα της εισόδου της κάθε τάξης. Παρακαλούμε να μην παρατείνεται η παραμονή σας στο σχολικό χώρο μετά την παράδοση του παιδιού για κανέναν λόγο, προς αποφυγή καταστάσεων συγχρωτισμού.
4.         Η επικοινωνία μας, προκειμένου να συζητήσετε θέματα που τυχόν σας απασχολούν, παρακαλούμε να γίνεται τηλεφωνικά.
5.         Ο καθαρισμός  των χώρων του νηπιαγωγείου έγινε και θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ . Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε απολύμανση των χώρων του νηπιαγωγείου. Θα υπάρχει προσωπικό καθαριότητας και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου. Το νηπιαγωγείο μας έχει προμηθευτεί με τα απαραίτητα αντισηπτικά, καθαριστικά, μάσκες μιας χρήσης κ.α.
6.         Απαγορεύεται η ανταλλαγή προσωπικών και ατομικών αντικειμένων και για το λόγο αυτό κάθε μαθητής θα έχει τα ατομικά του καθημερινά αντικείμενα, μαρκαδόρους, μολύβια, γόμα, κ.α. , τα οποία θα δοθούν από το νηπιαγωγείο στους μαθητές μας.
7.         Η διαρρύθμιση των αιθουσών έχει γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, τα σχεδιαγράμματα και οδηγίες  που έχουν δοθεί μέσω του Υπουργείου Παιδείας.
8.         Τέλος, όσα παιδιά εμφανίζουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID 19, απαγορεύεται να προσέρχονται στο νηπιαγωγείο. Συστήνεται η επικοινωνία με ιατρό και εξατομικευμένη αξιολόγηση σχετικά με την ένδειξη εργαστηριακού ελέγχου για την ανίχνευση του ιού. Σε κάθε περίπτωση αν εμφανιστούν συμπτώματα παρακαλούμε να ενημερώσετε αμέσως τη διεύθυνση του σχολείου.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τη λοίμωξη από COVID 19 ή τον τρόπο επαναλειτουργίας των σχολείων, μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Με εκτίμηση
Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου