Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Ο χορός των ημερών της εβδομάδας

Αφήσαμε την 28η Οκτωβρίου πίσω μας και καταπιαστήκαμε με τις ημέρες της εβδομάδας.
Αρχίσαμε με το κλασσικό ποίημα :

Δευτέρα βγαίνει ο ήλιος
Την Τρίτη ένα λουλούδι
Τετάρτη ένα σπιτάκι
Την Πέμπτη καραβάκι
Παρασκευή μια μπάλα,
Τι ωραία μπάλα
Να’ χουμε να παίζουμε
Σάββατο, Κυριακή

Αφού το απαγγείλαμε και το τραγουδήσαμε αρκετές φορές, δημιουργήσαμε τον πίνακα αναφοράς των ημερών.


Στη συνέχεια εγκαταστήσαμε το ημερολόγιο του μήνα και την ημερομηνία της ημέρας:



Γνωρίσαμε από κοντά τις επτά κοπέλες που στήσανε χορό, τους αρχηγούς τους, τα ονόματα τους, τον αριθμό τους.



Και στη συνέχεια, φυσικά, παίξαμε:

1ο παιχνίδι
Τοποθετούμε τις ημέρες στο κέντρο της παρεούλας, φωνάζουμε το χρώμα του φουστανιού της καθεμιάς και μετά φέρνουμε ένα αντικείμενο από την τάξη και το αντιστοιχίζουμε στο χρώμα του φορέματος της κάθε κοπέλας.





  










2ο παιχνίδι
Διαβάζουμε τα ονόματα των κοριτσιών και ρίχνουμε πολλές-πολλές καρτέλες με τα ονόματα των ημερών. Τα παιδιά διαβάζουν φωναχτά και τοποθετούν και μετρούν τα καρτελάκια κάτω από την κάθε ημέρα.
















3ο παιχνίδι
Οι μέρες μπερδεύτηκαν. Τα κορίτσια-καρτέλες που είναι πεσμένες στο πάτωμα είναι μπερδεμένες
Τα βάζουμε στη σειρά και διαβάζουμε την ακολουθία των ημερών.



4ο παιχνίδι
Χωριζόμαστε σε ομάδες των 7 παιδιών και παίρνουμε από μία καρτέλα-κορίτσι-ημέρα. Αρχίζει η μουσική και η ομάδα των επτά στήνουν το χορό, Όταν σταματήσει η μουσική, σταματά και ο χορός και η ομάδα μπαίνει στη σειρά. Ασφαλώς νικά η ομάδα στην οποία υπάρχει η περισσότερη και καλύτερη συνεργασία μεταξύ των μελών της.




5ο παιχνίδι
Παίζουν όλα τα παιδιά της τάξης. Μοιραζόμαστε τα καρτελάκια με τα ονόματα των ημερών με τα οποία παίξαμε σε προηγούμενο παιχνίδι. Η μουσικά αρχινά και χορεύουμε γύρω στο χώρο. Όταν η μουσική σταματά η δασκάλα δείχνει (φωνάζει) μία ημέρα. Τα παιδιά που κρατούν τα καρτελάκια με την ημέρα που δείχνει η δασκάλα μαζεύονται στο κέντρο της παρεούλας.

Εμπνευστήκαμε από το χορό των κοριτσιών στη σειρά και χρωματίσαμε και εμείς τις δικές μας κοπέλες στα ίδια χρώματα με αυτές που «έπεσαν» στην παρεούλα και στη συνέχεια τις κόψαμε και τις κολλήσαμε στη σειρά τους.















Με τον πολύ έξυπνο «τροχό των ημερών», συζητήσαμε για τις έννοιες του χθες, σήμερα, αύριο και το κάθε παιδί γυρνώντας τον τροχό είπε στην παρεούλα τι έκανε χθες (Πέμπτη), σήμερα (Παρασκευή) και τι θα κάνει αύριο (Σάββατο).Το καταπληκτικό ποιηματάκι παρακάτω. μας "ταξίδεψε" πολύ εύκολα στην ένοια του ΣΗΜΕΡΑ του ΧΘΕΣ και του ΑΥΡΙΟ. Ευχαριστούμε το popi it για την ιδέα που μας δάνεισε.

"Το σήμερα είναι ετούτη η μέρα,
στέκομαι εδώ, δεν πάω πιο πέρα.
Είναι ό,τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή,
λέω στιχάκια με φόρα πολλή!
Πριν από το σήμερα ήταν το Χθες.
Σκέψου τι έκανες, κι αν θέλεις λες!
Ήταν μια μέρα όμορφη που θα θυμάσαι;
ή καλύτερα να την ξεχάσουμε;
καλύτερα....άσε;
Το Αύριο είναι αυτό που ακολουθεί.
Μετά το Σήμερα πρόκειται να' ρθει.
Άραγε τι θα γίνει αυτή τη μέρα;
Λίγη υπομονή και θα πάμε πιο πέρα!"



Ακούσαμε και αρχίσαμε να μαθαίνουμε το πολύ ωραίο τραγούδι «Η καλή κυρά-βδομάδα)  που υπάρχει στο cd “Εδώ νηπιαγωγείο»,

Και για να τελειώσουμε κάναμε και την κατασκευή μας: η αγαπημένη μας ημέρα και γιατί.
Σε κανσόν σχεδιάσαμε το φόρεμα, πρόσωπο και μαλλιά της αγαπημένης μας κοπέλας-μέρας, το ζωγραφίσαμε (το πρόσωπο και το φόρεμα), κολλήσαμε ένα ξυλάκι παγωτού για να το κρατάμε και είπαμε ποια είναι η αγαπημένη μας ημέρα και γιατί.








Ακούστηκαν: «…. Η αγαπημένη μου μέρα είναι η Τρίτη, επειδή πηγαίνουμε στο σχολείο και μου αρέσει πολύ το σχολείο, …..η αγαπημένη μου μέρα είναι η Δευτέρα επειδή αρχίζει το σχολείο… και

«…..η αγαπημένη μου μέρα είναι το Σάββατο γιατί παίζω περισσότερο και ξεκουράζομαι…. Η αγαπημένη μου μέρα είναι η Κυριακή επειδή δεν έχουμε σχολείο….. η αγαπημένη μου μέρα είναι το Σάββατο επειδή κάθομαι σπίτι και παίζω με τα παιχνίδια μου… κ.α. πολλά.
Και έτσι πέρασε κι αυτή η μέρα....

Εργασία για το σπίτι - Ημέρες της εβδομάδας

1ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης

Λυκόβρυση 31-10-2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Θέμα: Η εργασία του Σαββατοκύριακου!


Αγαπημένοι μας Γονείς

Αυτή την εβδομάδα στο νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με τις ημέρες της εβδομάδας.

Εγκαταστήσαμε το ημερολόγιο του μήνα και την ημερομηνία, τραγουδήσαμε τις ημέρες, τις γράψαμε, παίξαμε παιχνίδια αναγνώρισης γραμμάτων μαζί τους, κάναμε εργασίες και κατασκευές.

Για το σαββατοκύριακο παρακαλούμε να συνεχίσετε το έργο μας, κάνοντας την παρακάτω εργασία, που σκοπό έχει τα παιδιά να επαναλάβουν τα γράμματα των ημερών (τα φωνήματα) καθώς και τα ονόματα τους, να τις γράψουν, αλλά και να εικονογραφήσουν το εβδομαδιαίο πρόγραμμα τους.

Πιο συγκεκριμένα, στις γραμμές αριστερά, τα παιδιά αφού επαναλάβουν μαζί σας τον «αρχηγό» (γράμμα) κάθε μέρας, τις διαβάζουν με τη σειρά και στη συνέχεια τις γράφουν στις γραμμές από κάτω (στα μικρότερα παιδιά ας μην δώσουμε μεγάλη σημασία στο γράψιμο των ημερών αλλά περισσότερο στην εικονογράφηση).

Στο παραλληλόγραμμο κουτί(μικρό) δεξιά, γράφετε αυτά που σας λένε τα παιδιά ότι κάνουν τη συγκεκριμένη μέρα.

Στο παραλληλόγραμμο κουτί (μεγάλο) τα παιδιά εικονογραφούν τη μέρα τους, σύμφωνα με αυτά που σας είπαν να γράψετε παραπάνω (ουσιαστικά ζωγραφίζουν την πιο βασική τους δραστηριότητα μία ή δύο).

Την εργασία αυτή τα παιδιά τη φέρνουν για να την παρουσιάσουν στο σχολείο τη Δευτέρα.

Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου






Εκτύπωση σε αρχείο pdf εδώ

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

28η Οκτωβρίου - Ανακοίνωση

1ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης
Λυκόβρυση 20-10-2014
Ανακοίνωση

Θέμα: Γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Αγαπητοί γονείς
Την Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014 θα πραγματοποιηθεί, ανάμεσα στα τμήματα (χωρίς την παρουσία γονέων), γιορτή για την επέτειο εορτασμού της 28ηης Οκτωβρίου. Για το λόγο αυτό επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:

  • Η προσέλευση των παιδιών θα γίνει κανονικά από τις 8:00 π.μ.-8:15π.μ.
  • Η αποχώρηση των παιδιών θα γίνει στις 9:30 π.μ.
  • Τα ολοήμερα τμήματα δε θα λειτουργήσουν τη συγκεκριμένη ημέρα.
  • Τα παιδιά παρακαλούμε να φορούν ρούχα σε χρώματα άσπρο μπλε.

Ευχαριστούμε.

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Εκδηλώσεις στο Νηπιαγωγείο μας

1ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης
Λυκόβρυση 20/10/2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί Γονείς

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας, την Παρασκευή 24-10-2014 στο νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα « Αγαπώ το σώμα μου – Τρέφομαι Σωστά από το «Βιωματικό Σχολείο».
Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα από το οποίο τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με καλές διατροφικές συνήθειες και τη σημασία της κίνησης και της άθλησης στη ζωή. Μέσα από κουκλοθεατρικά δρώμενα και θεατρικό παιχνίδι τα παιδιά θα γνωρίσουν την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής, θα κάνουν διατροφικές επιλογές και τέλος θα «ψωνίσουν» από το σούπερ μάρκετ για να δημιουργήσουν «το πιο υγιεινό πιάτο».
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα www.biomatiko.gr.

Τιμή εισιτηρίου ανά άτομο : 4 ευρώ

Θα επιθυμούσαμε το παρακάτω να επιστραφεί υπογεγραμμένο, είτε το παιδί συμμετάσχει στην εκπαιδευτική δραστηριότητα είτε όχι, μέχρι την Πέμπτη 23-10-2014.

Από το Νηπιαγωγείο
---------------------------------------------------------------------

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ο/Η κάτωθι υπογεγραμμένος


γονέας ή κηδεμόνας του /της

δηλώνω υπεύθυνα ότι δέχομαι / δεν δέχομαι το παιδί μου να συμμετάσχει στο πρόγραμμα που θα πραγματοποιηθεί στο νηπιαγωγείο μας την Παρασκευή 24-10-2014.

Ο/Η Δηλών/ούσα