Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Χριστούγεννα στο σχολείο (συνέχεια)

Φυσικά δεν παραλείψαμε και φέτος να φτιάξουμε με τα χεράκια μας τα παραδοσιακά μας κουλουράκια:

Στήσαμε τα τραπέζια για να βλέπουμε και να κάνουμε όλοι.
 Γράψαμε τη συνταγή.



 Φέραμε όλα τα υλικά στο τραπέζι.
 Κοσκινίσαμε το αλεύρι.





Κοσκινίσαμε και το baking powder


Βάλαμε τη ζάχαρη μέσα στο βούτυρο για να τα "χτυπήσει" η κυρία στο μίξερ. Η αλήθεια είναι ότι βάλαμε και αυγά, αλλά στη φάση εκείνη η κυρία ήταν κοντά και δεν έβγαζε φωτογραφίες.
 Βάλαμε ξύσμα πορτοκαλιού

 Βάλαμε και το χυμό του πορτοκαλιού
Και αρχίσαμε το ζύμωμα

 Και ζυμώναμε και ζυμώναμε



 Και ζυμώναμε και ζυμώναμε





 Πλάσαμε τη ζύμη μας και κάναμε σχήματα με τη βοήθεια κουπάτ


Τοποθετήσαμε στο ταψί
 Ψήσαμε και ψήσαμε

Και αφού κρύωσαν κάναμε μικρά πακετάκια για να τα φάμε με τους δικούς μας μέσα στις γιορτές.
Τη συνταγή την πήραμε από τη Βέφα.

Χριστούγεννα στο σχολείο

Πέραν της παράστασης μας, από την αρχή του Δεκεμβρίου φέραμε τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας.

Στολίσαμε δέντρο






















Και κάναμε χριστουγεννιάτικες κατασκευές
Χριστουγεννιάτικες Κάρτες

Χριστουγεννιάτικη Κάρτα

Μπότες του Αη Βασίλη (στο πίσω μέρος είναι το γράμμα μου στον Αη Βασίλη)
Μπότα Αη Βασίλη

Χριστουγεννιάτικο δεντράκι

Χριστουγεννιάτικο Δεντράκι


Κουλουράκια
Κουλουράκια

Σακούλες Τάρανδος

Σακούλα τάρανδος

Συνέντευξη από τον παππού και τη γιαγιά

Τα παιδιά μέσα από την χρήση των Τ.Π.Ε. .(Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών) σε καθημερινές τους δραστηριότητες εντός και εκτός σχολικής τάξης μαθαίνουν να τις χρησιμοποιούν με ασφαλή και ορθό τρόπο, αντιλαμβάνονται τη σημασία και το ρόλο της ψηφιακής τεχνολογίας στο κοινωνικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι και αναπτύσσουν κατάλληλες στάσεις και αξίες.
Η χρήση τους στο νηπιαγωγείο δεν είναι αυτοσκοπός.
Οι Τ.Π.Ε. μπορούν να υποστηρίξουν με πολλούς τρόπους τη γλωσσική ανάπτυξη και ειδικότερα την προφορική και γραπτή επικοινωνία, την ανάγνωση και την ακρόαση.
Αναπτύσσουν την προφορική επικοινωνίας όταν ηχογραφούν με ένα μικρόφωνο και ένα ψηφιακό κασετόφωνο ή υπολογιστή (π.χ. τις φωνές τους ή τις ιστορίες τους).

Με αφορμή λοιπόν την ημέρα που είναι αφιερωμένη παγκοσμίως στην τρίτη ηλικία, δώσαμε στο σπίτι, το φυλλάδιο που έχει αναρτηθεί στη σελίδα Περί Νηπιαγωγών, συνέντευξη από τον παππού ή τη γιαγιά (το τρίτο κατά σειρά φυλλάδιο).
Συζητήσαμε προηγουμένως στην τάξη με τα παιδιά, τι είναι η συνέντευξη , ποιοι παίρνουν κατ΄επάγγελμα συνεντεύξεις και για ποιο σκοπό και βάλαμε όλοι για το σπίτι τα ταμπελάκια των δημοσιογράφων.

Μαθησιακοί στόχοι: Παράγουν προφορικά κείμενα σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που ισχύουν κάθε φορά,  να συνειδητοποιήσουν ότι οι Τ.Π.Ε. έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δηλαδή: σχεδιάζονται με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του ανθρώπου, να χρησιμοποιούν εργονομικά, με ασφάλεια και με δεοντολογικό τρόπο τις Τ.Π.Ε. (συσκευές και εφαρμογές), να αυτονομηθούν σταδιακά στη χρήση τους.

Τα παιδιά λοιπόν πήραν με τη βοήθεια των γονέων συνεντεύξεις από τους παππούδες και τις γιαγιάδες, τις κατέγραψαν με τη βοήθεια των γονέων τους στα παραπάνω έντυπα και τα έφεραν στο σχολείο προκειμένου να τα παρουσιάσουν.
Πριν από την παρουσίαση όμως τα παιδιά γνώρισαν τον ιούδα της τάξης: 

Πρόκειται για έναν ψηφιακό ηχογράφο (digital voice recorder).
Μιλήσαμε στην παρεούλα για τη χρήση του (ρουφάει τη φωνή μας και στη συνέχεια τη μαρτυράει, εξ ου και το όνομά του) και τη χρήση των πλήκτρων του: πατώντας το δεξί κόκκινο κουμπί αρχίζει η ηχογράφηση, με το αριστερό κουμπί σταματά η ηχογράφηση. Όταν πατάμε το κόκκινο κουμπί μιλάμε στο μικρόφωνο του ιούδα στο πάνω μέρος του.
Ο ιούδας έχει δύο βασικούς κανόνες καλής λειτουργίας:
1.  Μιλάμε στο μικρόφωνο με τη δυνατή φωνή μας.
2. Όταν ο ιούδας ρουφάει τη φωνή ενός παιδιού δεν θέλει να ακούει καμία άλλη.

Κάθε παιδί παρουσίασε όποιες πληροφορίες θυμόταν σχετικά.
Τα παιδιά λοιπόν παρουσιάζουν τον παππού ή τη γιαγιά τους:

https://www.youtube.com/watch?v=JZc8yD51kuo