Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

Ημέρα δανειστικής βιβλιοθήκης Σήμερα


Καλημέρα αγαπημένα  μας παιδιά,
νομίσατε ότι σας ξεχάσαμε;  Ο Χ Ι, βέβαια!!

Ημέρα δανειστικής βιβλιοθήκης σήμερα, αλλά αντί να δανειστούμε από τη βιβλιοθήκη του σχολείου, θα πάρουμε άλλο δρόμο, και θα μάθουμε να διαβάζουμε ηλεκτρονικά βιβλία.
Σερφάρετε με τους γονείς σας στο διαδίκτυο για να φτάσετε στο «μικρό αναγνώστη» ή  πληκτρολογήστε τη διεύθυνση http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp.
ή επίσης επισκεφτείτε το blog του νηπιαγωγείου μας  https://1niplykovr.blogspot.com/.
Εκεί θα βρείτε ηλεκτρονικά βιβλία. Επιλέξτε αυτό που σας αρέσει με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά, ξεφυλλίστε το, ακούστε το, απολαύστε το.
Στη συνέχεια ΕΡΓΑΣΙΑ……
Σας στέλνουμε δύο φύλλα εργασίας.
Το ένα είναι το γνωστό μας φύλλο της δανειστικής όπου γράφουμε όνομα, τίτλο, ημερομηνία και στη συνέχεια ζωγραφίζουμε ότι μας άρεσε από την ανάγνωση και την ακρόαση του βιβλίου.
Το άλλο είναι ένα φύλλο με γραμμές για να γράψετε τις λέξεις που σας άρεσαν και θέλετε να γράψετε από το ηλεκτρονικό βιβλίο που διαβάσατε.
Το ακροατήριο της βιβλιοπαρουσίασης σας, αυτές τις μέρες θα είναι η αγαπημένη σας οικογένεια σας στέλνουμε και τις καρτέλες της βιβλιοπαρουσίασης.
Και μην ξεχνάτε: βάλτε σε ένα ντοσιέ τις εργασίες σας για τις δούμε όλοι μαζί όταν ξανανταμωθούμε.
Σας στέλνουμε τα φιλιά μας

ΥΣ Α, και μην ξεχνάτε και τη Σαρακοστή σας, σήμερα διπλώνουμε το δεύτερο ποδάρι.

Φύλλο βιβλιοθήκης εδώ 
Λέξεις εδώ 
Καρτέλες βιβλιοπαρουσίασης εδώ

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Γράμμα προς τους μαθητές μας



Αγαπημένα μας παιδιά,

Κάθε μέρα που σας αποχαιρετούμε είτε το πρωί είτε το μεσημέρι λέμε στο ποιηματάκι μας «να προσέχετε τον εαυτό σας».

Έχουμε συζητήσει αρκετές φορές τις τελευταίες ημέρες για τη μεγάλη γρίπη της κορώνας, που μπορεί να μας αρρωστήσει με βήχα, πυρετό ή πονόλαιμο και τους μικρούς και τους μεγάλους.

Γι’ αυτό αναγκαστήκαμε να κλείσουμε το νηπιαγωγείο μας για λίγες μέρες , για να προσέξουμε ακόμα περισσότερο τον εαυτό μας , για να παραμείνουμε υγιείς και χαρούμενοι.

Για τις επόμενες ημέρες που θα είναι κλειστό το νηπιαγωγείο μας συνεχίστε να

v Πλένετε τα χέρια σας, όπως μάθαμε, και μέσα στις παλάμες και στα δάχτυλα και στη ράχη της παλάμης, μετρώντας μέχρι το 20. Φυσικά έχουμε κλειστό νερό μέχρι να μετρήσουμε. Μετά ανοίγουμε το νερό και ξεπλενόμαστε.
v Έχουμε τα χέρια μας μακριά από μάτια, μύτη, στόμα.
v Όταν βήχουμε ή φταρνιζόμαστε να βάζουμε τον αγκώνα μας μπροστά και να βάζουμε αντισηπτικό μετά.
v Να πετάμε αμέσως το χαρτομάντιλο στα σκουπίδια, αφού φυσήξουμε τη μύτη μας.
v Πλενόμαστε και βγάζουμε τα παπούτσια μας κάθε φορά που μπαίνουμε στο σπίτι απ’ έξω, πριν αρχίσουμε το παιχνίδι στο δωμάτιο μας.
v Αν τυχόν αισθανθούμε αδιάθετοι, το λέμε στη μαμά και το μπαμπά να επικοινωνήσουν με το γιατρό.
v Και κάτι τελευταίο, όλα τα παραπάνω να τα μάθετε και στη μαμά και το μπαμπά να τα κάνουν και εκείνοι, όσο καλά τα κάνετε και εσείς.

Για τις επόμενες ημέρες που θα είναι κλειστό το νηπιαγωγείο μας βρείτε δημιουργικούς τρόπους να ασχολείστε στο σπίτι , όπως:
v Φτιάχνω παζλ
v Παίζω με τα τουβλάκια και τα lego και τα playmobil μου
v Ζωγραφίζω ΠΟΛΥ
v Κάνω κατασκευές
v Διαβάζω ΠΟΛΛΑ βιβλία
v Ζωγραφίζω την αγαπημένη μου εικόνα από το κάθε βιβλίο
v Βρίσκω λέξεις που με ενδιαφέρουν και τις γράφω από κάθε βιβλίο που διαβάζω
v Θυμάμαι πάντα να γράφω το όνομα μου και την ημερομηνία στις δημιουργίες μου.
v Βλέπω ΛΙΓΗ τηλεόραση
v Παίζω ΛΙΓΟ tablet
v Βοηθάω πιο πολύ τη μαμά ,το μπαμπά, τον παππού και τη γιαγιά με τις δουλειές του σπιτιού μαζεύω τα παιχνίδια και το δωμάτιο μου ακόμα περισσότερο .

Όλα όσα δημιουργήσετε και γράψετε αυτές τις ημέρες να τα φέρετε σχολείο να τα μοιραστούμε όλοι μαζί .

Για τις λίγες μέρες που θα περάσουμε μακριά,

v Σας υποσχόμαστε ότι θα προσέχουμε και εμείς τον εαυτό μας, όπως και εσείς σύμφωνα με όλους τους παραπάνω κανόνες.
v Να είστε σίγουροι ότι θα μας λείψετε πολύ
v Να είστε σίγουροι ότι θα σας σκεφτόμαστε πολύ
v Να είστε σίγουροι ότι θα περιμένουμε με ανυπομονησία να ξαναβρεθούμε.

Με αγάπη

Οι δασκάλες σας

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Αναστολή λειτουργίας εκπαιδευτικών ιδρυμάτων

Πριν από λίγο, ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Υγείας Β. Κικίλια, ότι αναστέλλεται η λειτουργία όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων όλης της χώρας, από αύριο και για 14 ημέρες.

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Απολύμανση Νηπιαγωγείου

Στα πλαίσια των προληπτικών μέτρων για τον κορωναϊό που λαμβάνονται από τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, διενεργήθηκε σήμερα το πρωί, στο νηπιαγωγείο μας, απολύμανση με αεροψεκασμό, σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του σχολείου.

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Κορωναϊός - COVID -19

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ


Ε ν η μ έ ρ ω σ η
Τι είναι COVID-19 και τι SARS–CoV-2;
Ο νέος κορωνοϊός-2019 ονομάζεται τώρα SARS-CoV-2, ενώ η ασθένεια που προκαλεί ονομάζεται COVID-19. O ιός ανιχνεύθηκε πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 2019 στην περιοχή Γιουχάν της Κίνας και έκτοτε έως σήμερα έχει διασπαρεί σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αποτελεί ένα νέο στέλεχος κορωνοϊού που μέχρι τότε δεν είχε απομονωθεί στον άνθρωπο.

Ποιος είναι ο τρόπος μετάδοσης του ιού;
Παρόλο που ο ιός προέρχεται από τα ζώα, μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο. Η μετάδοση θεωρείται ότι γίνεται κυρίως μέσω του αναπνευστικού με σταγονίδια από το φτέρνισμα, το βήχα ή την εκπνοή.

Πότε μια περίπτωση της νόσου θεωρείται περισσότερο μεταδοτική;
Ένα περιστατικό θεωρείται περισσότερο μεταδοτικό όταν εμφανίζει συμπτώματα, αλλά θα μπορούσε να είναι μεταδοτικό και στην ασυμπτωματική φάση. Δεν γνωρίζουμε το ποσοστό των ασυμπτωματικών κρουσμάτων, ούτε τον ακριβή ρόλο που παίζουν στη μετάδοση του SARS-CoV-2, πιθανολογείται όμως πως είναι μικρότερο από αυτό των συμπτωματικών περιπτώσεων της νόσου.

Ποια είναι τα συμπτώματα της COVID-19 λοίμωξης;
Τα κύρια συμπτώματα της νόσου περιλαμβάνουν τα κατωτέρω: Πυρετός, βήχας, πονόλαιμος, αρθραλγίες, μυαλγίες, καταβολή και δυσκολία στην αναπνοή.

Πόσοι ασθενείς εμφανίζουν σοβαρή νόσο;
Οι περισσότεροι ασθενείς εμφανίζουν ήπια νόσο. Σε περίπτωση βαρύτερης νόσησης, ο ασθενής μπορεί να εμφανίσει σοβαρή πνευμονία και να χρειαστεί νοσηλεία σε νοσοκομείο.

Ποια άτομα κινδυνεύουν περισσότερο;
Τα άτομα που ανήκουν σε ομάδα υψηλού κινδύνου (π.χ. ηλικιωμένοι, καρδιοπαθείς, άτομα με σακχαρώδη διαβήτη, ηπατοπάθειες ή πνευμονοπάθειες) είναι πιθανότερο να εμφανίσουν σοβαρή νόσο.

Πότε πρέπει κάποιος να ελεγχθεί για COVID-19;
Εάν έχει:
Οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: πυρετό, βήχα, δύσπνοια), με ή χωρίς ανάγκη νοσηλείας
ΚΑΙ
Τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω επιδημιολογικά κριτήρια, εντός των τελευταίων 14 ημερών πριν από την έναρξη των συμπτωμάτων:
• Στενή επαφή με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα από τον νέο κορωνοϊό SARS-CoV-2
ή
• Ιστορικό ταξιδιού σε πληττόμενες από SARS-CoV-2 περιοχές με βάση τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα.

Κάθε ύποπτο κρούσμα θα πρέπει να υποβάλλεται ΑΜΕΣΑ σε εργαστηριακό έλεγχο για τον ιό SARS-CoV-2.
Σε αυτή την περίπτωση συστήνεται η άμεση επικοινωνία με τον ΕΟΔΥ τηλ: 210.52.12.054 και όχι επίσκεψη σε χώρο παροχής υπηρεσιών υγείας χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του ΕΟΔΥ.
Για περισσότερες πληροφορίες βλέπε δικτυακό τόπο: https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/02/2019-ncov-orismos-kroysmatos-2.pdf

Σε ποιες περιοχές του κόσμου υπάρχει διάδοση στην κοινότητα;
Κίνα, Ιαπωνία, Χόνκ Κόνγκ, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Ιράν και Ιταλία (οι περιοχές/επαρχίες Emilia-Romagna, Lombardy, Piedmont και Veneto).

Σε ποιες χώρες της Ευρώπης έχουν εμφανιστεί κρούσματα COVID-19;
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ECDC (Situation update worldwide, March 1, 2020) έχουν αναφερθεί κρούσματα σε 29 Ευρωπαϊκές χώρες, με 4 επαρχίες της Βόρειας Ιταλίας να έχουν συνεχιζόμενη μετάδοση στην κοινότητα. Στην Ελλάδα έχουν καταγραφεί 7 έως σήμερα κρούσματα όλα με ιστορικό ταξιδιού στις πληττόμενες περιοχές/επαρχίες της Ιταλίας.

Γιατί ο αριθμός των κρουσμάτων αυξάνει τόσο γρήγορα;
Οι δύο βασικές αιτίες για την ταχεία αύξηση του αριθμού των κρουσμάτων είναι ότι ο ιός μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο και ότι έχει βελτιωθεί η δυνατότητα ανίχνευσής του.

Τι σημαίνει έχω έρθει σε επαφή με τον ιό;
«Επαφή», ως προς τον COVID-19, είναι ένα άτομο που δεν παρουσιάζει συμπτώματα ενώ μπορεί να έχει έρθει σε επαφή με περιστατικό νοσούντος ή και ασυμπτωματικού ατόμου από τον COVID-19. Ο κίνδυνος μόλυνσης εξαρτάται από τον βαθμό έκθεσης στον ιό και για να προσδιορισθεί χρειάζεται συγκεκριμένη διερεύνηση από το προσωπικό του ΕΟΔΥ.

Πώς μπορώ να προφυλαχθώ από το COVID-19;
Γενικά προληπτικά μέτρα κατά της διασποράς ιών του αναπνευστικού, περιλαμβανομένου του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2, στο περιβάλλον των εκπαιδευτικών μονάδων αναφέρονται κατωτέρω:
Οδηγίες ατομικής υγιεινής:
• Παραμονή κατ’ οίκον και αποχή από την παρακολούθηση μαθημάτων ή την εργασία οποιουδήποτε ατόμου εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού
• Αποφυγή στενής επαφής, εφόσον αυτό είναι δυνατό, με οποιοδήποτε άτομο εμφανίζει συμπτώματα από το αναπνευστικό, όπως βήχα ή πταρμό (φτέρνισμα). Αυτό ιδιαίτερα ισχύει για τα άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες.
• Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
• Σε βήχα ή φτέρνισμα κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντηλου στους κάδους απορριμμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
• Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20’’, πριν τη λήψη τροφής και μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα, και προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
• Εναλλακτικά του πλυσίματος χεριών, μπορεί να εφαρμοστεί καλό τρίψιμο των χεριών με αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη.

Τι να κάνω εάν έχω στενή επαφή με κάποιον που υποψιάζομαι πως έχει COVID-19;
Επικοινωνήστε με τον ΕΟΔΥ στο τηλ: 210.52.12.054 και μην πραγματοποιήσετε επίσκεψη σε χώρο παροχής υπηρεσιών υγείας χωρίς πρότερη ενημέρωση του ΕΟΔY.

Μπορεί η μάσκα να με προστατεύσει αποτελεσματικά από το COVID-19;
Η χρήση μάσκας εμποδίζει τη μετάδοση της νόσου από αυτούς που είναι άρρωστοι στους υπόλοιπους. Η μάσκα χρησιμοποιείται για την προστασία των επαγγελματιών υγείας και δεν συστήνεται η χρήση της στον υγιή πληθυσμό.

Υπάρχει εμβόλιο για το COVID-19;
Δεν υπάρχει προς το παρόν διαθέσιμο εμβόλιο για το COVID-19, γι΄ αυτό έχει μεγάλη σημασία η έγκαιρη διάγνωση και η εφαρμογή μέτρων πρόληψης διασποράς της νόσου. Αρκετές φαρμακευτικές εταιρείες εργάζονται για την παρασκευή εμβολίου.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ www.eody.gov.gr