Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Διαδικτυακή Δανειστική Βιβλιοθήκη Νο 6



Καλά μας και όμορφα παιδιά,
Πώς είστε; «Έπιασε» η ζέστη για τα καλά αυτές τις μέρες. Μερικοί από σας, όπως μαθαίνουμε, είστε στη θάλασσα , οπότε καλά μπάνια και δροσιστείτε λίγο και για μας, που τη θάλασσα θα τη δούμε από Ιούλιο.
Ημέρα Παρασκευή!!!!  ΠΑΡΟΥΣΑ!!!!       ΜΕ..
Διαδικτυακή δανειστική βιβλιοθήκη, και:
·    Βιβλία που θα  ακούτε μόνο
· Βιβλία που θα διαβάζουν για σας είτε οι ίδιοι οι συγγραφείς που τα έγραψαν είτε άλλοι και θα τους βλέπετε να το κάνουν στην οθόνη σας.
·  Βιβλία που θα ακούσετε από το διαδικτυακό ραδιόφωνο της ΕΡΤ WEB RADIO.
· Βιβλία podcasts με το «Παραμυθόφωνο» να αναμεταδίδει μύθους του Αισώπου αλλά και μύθους απ’ όλο τον κόσμο.
·Και κάτι καινούργιο σήμερα: Raπαραμύθια. Γνωστά κλασσικά παραμύθια σε ρυθμό rap από το γνωστό rapper Δημήτρη Μεντζέλο.
Τι απόλαυση αυτή η Διαδικτυακή Βιβλιοθήκη. Τόσα πολλά, όμορφα, ενδιαφέροντα και αστεία βιβλία κάθε φορά. Πόση χαρά έχουμε που μας προσφέρονται δωρεάν και είναι και ανεξάντλητα! Η καλύτερη ημέρα της εβδομάδας.
Πάμε να αρχίσουμε……..
Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας Όσκαρ Ουάιλντ Τα παραμύθια του Σαββάτου Διαβάζει η Ελένη Μπετεινάκη


Μια διαχρονική ιστορία για την ομορφιά, τη συμπόνια, τη φιλία, την καλοσύνη και την αυταπάρνηση - αξίες που στις μέρες μας κλονίζονται. Ένα από τα πιο γνωστά παραμύθια που έγραψε ο Όσκαρ Ουάιλντ, "για παιδιά και για όσους έχουν διατηρήσει τα παιδικά χαρίσματα της απορίας και της χαράς".



Η Όμορφη Ανούσκα Λαϊκό Ρωσικό Παραμύθι Τα παραμύθια του Σαββάτου Διαβάζει η Ελένη Μπετεινάκη

"Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη, δώστης κλώτσο να γυρίσει παραμύθι ν' αρχινίσει..." Πολυαγαπημένα και διαχρονικά κλασικά παραμύθια. Παραμύθια με βασιλιάδες, πεντάμορφες πριγκίπισσες, κακές μάγισσες και καλές νεράιδες. Παραμύθια από τις χώρες του ονείρου. Παραμύθια με διάσημους και γοητευτικούς ήρωες. Παραμύθια που μας ταξιδεύουν στον μαγικό κόσμο της φαντασίας. Παραμύθια που το καλό και το δίκαιο είναι πάντα ο νικητής στο τέλος. ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ "Και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα..."
Ποιο παραμύθι σας θυμίζει;

 Ο Λύκος Ζαχαρίας θέλει να κάνει το γύρο του κόσμου Lallemand Orianne Διαβάζει ο Χρήστος Χριστόπουλος

Μέσα στο δάσος η ζωή είναι βαρετή για τον λύκο Ζαχαρία, γι' αυτό και αποφασίζει να πραγματοποιήσει τ' όνειρό του: Να κάνει τον γύρο του κόσμου! Μ' έναν σάκο στους ώμους, θα ταξιδέψει στην Ιταλία, την Αφρική, τον Καναδά και σε πολλές ακόμα χώρες. Θα είναι άραγε ο ίδιος όταν τελειώσει το μεγάλο ταξίδι; Ένα βιβλίο για να ανακαλύψεις τον κόσμο. Σε αυτή τη συλλογή θα βρείτε αστείες και τρυφερές ιστορίες με ήρωα τον λύκο Ζαχαρία. Μπορείτε να περάσετε όμορφα διαβάζοντας ή ακούγοντάς τις, να εκφράσετε τα συναισθήματά σας, να φανταστείτε, να αγαπήσετε το διάβασμα και να ονειρευτείτε...


Δε θα σε πειράξει κανείς Κουτσιαρής Βασίλης

Κοιτάχτηκα μια τελευταία φορά στον καθρέφτη. Ευτυχώς οι γονείς μου έλειπαν, κι έτσι δεν θα με διέκοπταν. Έπρεπε να το κάνω σωστά! Χωρίς να χάσω άλλο χρόνο, έβαλα τη μηχανή στο κεφάλι μου και τρίχες άρχισαν να πέφτουν. Συνέχισα το έργο μου, και στο τέλος δεν υπήρχε ούτε μια τρίχα στο κεφάλι μου. Η αλήθεια είναι πως στην αρχή τρόμαξα λιγάκι. Να, δεν ξέρω πώς να το πω, αλλά φαινόμουν διαφορετικός... Μια ιστορία για την ανιδιοτελή αγάπη. Αλήθεια, μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε, όταν αγαπάμε αληθινά;
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!

Το αόρατο αγόρι Trudy Ludwig



Γνωρίστε τον Τομ, το αόρατο αγόρι.
Κανείς ποτέ δεν τον προσέχει, ούτε σκέφτεται να τον συμπεριλάβει στην ομάδα του, σε παιχνίδι ή σε πάρτι γενεθλίων... μέχρι που ένα νέο παιδί έρχεται στο σχολείο.
Μόλις ο Λι, ο καινούριος μαθητής, φτάνει, ο Τομ είναι ο πρώτος που θα τον κάνει να αισθανθεί καλοδεχούμενος. Όταν ο Τομ και ο Λι συνεργάζονται σε μια δραστηριότητα, ο Τομ βρίσκει τρόπο να ξεχωρίσει.
Μια ευαίσθητη ιστορία που μας δείχνει πώς μικρές πράξεις καλοσύνης μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να ενταχθούν και να διακριθούν σε μια ομάδα. Κάθε γονιός, δάσκαλος ή σύμβουλος που αναζητά εργαλεία που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των «αθόρυβων» παιδιών θα βρει εδώ έναν πολύτιμο οδηγό.

WEB ERT Διαβάζει η Βάσια Χατζηγιαννάκη
Αποστολή ΤΕΡΑΤΕΞ Σταυρούλα Παγώνα


Ο Φώτης φοβάται το σκοτάδι..., γιατί κρύβει τα πιο τρομακτικά τέρατα που μπορείτε να φανταστείτε! Όμως ο αγαπημένος του παππούς έχει τη λύση. Το μαγικό υγρό ΤΕΡΑΤΕΞ που διώχνει όλα τα τέρατα μακριά. Ένα φσσσστ και τέρατα τέλος! Ή μήπως δεν είναι τόσο απλό;




Γκαζόζα Α. Α. Α.- Τζένη Κουτσοδημητροπούλου


Ο Μηνάς άρχισε να τρέχει.
Έτρεχε με όλη του τη δύναμη!
Πίσω του έτρεχε και η γκαζόζα και ακόμα πιο πίσω κάτι βαζάκια από μαρμελάδα και σακουλάκια από πατατάκια.
Πλαστικά μπουκάλια και κουτιά από αναψυκτικά ορμούσαν κατά πάνω του. Στρατός ολόκληρος!
Για να τους ξεφύγει, έστριψε απότομα
μα δυο μπαταρίες, κατακόκκινες από τον θυμό τους, του έκοψαν τη φόρα!
-ΣΤΟΟΟΠ!!! Εμπρός για το κρατητήριο, τον διέταξαν..
Μια ιστορία γεμάτη ανατροπές που φέρνει τους μικρούς μας αναγνώστες σε επαφή με τα υλικά, την έννοια και την αναγκαιότητα της ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ.



Η Γαλατού Μύθοι του Αισώπου από το «Παραμυθόφωνο» Radio Podcasts

Κάποτε,  μια γαλατού  πήρε το δοχείο της και πήγε στο κτήμα να αρμέξει τη γελάδα. Γέμισε το δοχείο της με γάλα, το φόρτωσε στον ώμο της και πήρε το δρόμο της επιστροφής. Στο δρόμο που πήγαινε έκανε σχέδια για το μέλλον  κι όταν πια επέστρεψε στο σπίτι, είχε  καταλάβει τι πρέπει να κάνει, αν θέλει να δει τα σχέδια της να πραγματοποιούνται...

Οι τέσσερις δράκοι που έφεραν τη βροχή Παραμύθι από την Κίνα από το «Παραμυθόφωνο» Radio podcasts


Μια μέρα οι τέσσερις δράκοι πέταξαν από τη θάλασσα στον ουρανό για να ζητήσουν από τον αυτοκράτορα του ουρανού να βοηθήσει τους ανθρώπους. Εκείνος όμως ενδιαφερόταν μόνο να περνάει καλά στο παλάτι του και ούτε που νοιαζόταν για τους ανθρώπους και όσα συνέβαιναν στη Γη. Οι δράκοι κατάλαβαν πως έπρεπε μόνοι τους να βρουν τη λύση και με τις δικές τους δυνάμεις να βοηθήσουν τους ανθρώπους.



Rαπαραμύθια Δημήτρης Μεντζέλος
Τα τρία γουρουνάκια

Πώς θα ήταν όμως αν κάποιος πείραζε τα πιο κλασικά παραμύθια του κόσμου και τα έφερνε στο σήμερα; Αν τα ράπαρε;
Αυτό αναρωτήθηκε ο αγαπημένος ράπερ, στιχουργός και MC Δημήτρης Μεντζέλος και μας παρουσιάζει τα «Ραπαμύθια», αυτήν την πρωτότυπη έκδοση πασίγνωστων κλασικών παραμυθιών σε hip hop ρυθμούς. Ένα μοναδικό groove δημιούργημα με κοφτερό στίχο που θα συναρπάσει και θα εκπλήξει.
Συμπράττει μαζί του ο ταλαντούχος μουσικός, στουντιάρχης, παραγωγός, ηχολήπτης και άλλα πολλά Λευτέρης Σαμψών που έντυσε τα στιχάκια με μουσική και τα «Ραπαμύθια» έγιναν τραγούδια.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Πιθανότατα τα παιδιά να μην κοιμηθούν με αυτά τα παραμύθια και ακόμα πιο πιθανότατα, θα χορέψουν! Οπότε απολαύστε το και αυτοσχεδιάστε χορογραφία! Άρθρο από το ELNIPLEX

Τέλος,

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη της Κατερίνης https://www.facebook.com/Katerini.Public.Library/
και το Μαγικό Λυχνάρι της Νεφέλης, είναι κάθε βδομάδα μέσα στις προτιμήσεις μας:

Φρέντερικ Λίο Λιόννι

και 
Η στρογγυλο-σκουφίτσα Geoffroy de Pennart

Όπως κάνετε κάθε φορά, διαλέξτε ένα και αφιερώστε του χρόνο.
Χρόνο να το ακούσετε, αρκετές φορές. Χρόνο να κάνετε την εργασία σας, το φυλλάδιο της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.
Χρόνο για να γράψετε λέξεις από το βιβλίο.

Αρχεία: Φύλλο Βιβλιοθήκης 2.pdf
              Φύλλο εργασίας λέξεις.doc
Και για μην ξεχνιόμαστε: πάρτε τις 5 καρτέλες της βιβιλιοπαρουσίασης, το αγαπημένο σας παραμύθι από παραπάνω και αρχίστε.
Καρτέλα 1 Τίτλος του Βιβλίου
Καρτέλα 2 -  Εεεεεε ξέρετε τη συνέχεια……

Και τώρα………
Άλλες δραστηριότητες:

Παιχνίδια με το Λύκο Ζαχαρία
Δείτε και ακούστε το παραμύθι και απαντήστε τις ερωτήσεις:
·   Ποια μνημεία επισκέπτεται ο λύκος στο Παρίσι, στο Λονδίνο, στην Αίγυπτο;
·       Τι πήγε να φάει το λύκο Ζαχαρία στο Νείλο;
·       Ποια ζώα συνάντησε ο λύκος Ζαχαρίας στην κένυα;
·       Ποιο βουνό ανέβηκε στο Νεπάλ;
·       Τι τον κυνήγησε σε όλη τη Ν. Υόρκη;
·       Τι έγραψε στον παναγή από την Αυστραλία;
·       Τι ήθελε όσο τίποτε άλλο στο τέλος;
·       Τι έγινε στο δάσος;


Google Earth
Θυμηθείτε ποιες πόλεις και χώρες επισκέφτηκε ο λύκος Ζαχαρίας και βρείτε τις πάνω στην Υδρόγειο.

Παιχνίδι στο blog Learning apps
Άκουσε και δες άλλη μια φορά το παραμύθι και βάλε με τη σωστή σειρά τις πόλεις και χώρες που επισκέφτηκε ο λύκος Ζαχαρίας

 


Παιχνίδι στο blog  - Learning apps
Άκουσε και δες άλλη μια φορά το παραμύθι και βρες ποια σημαία αντιστοιχεί σε ποια χώρα. Το παιχνίδι έχει και βοήθεια. Αναζήτησε τη .




Παιχνίδια με το Αόρατο Αγόρι
Άκουσε και δες το παραμύθι άλλη μια φορά και βάλε στη σωστή χρονολογική σειρά τις εικόνες. Τι έγινε πρώτα; Τι έγινε μετά; Τι  έγινε στη συνέχεια; Τι έγινε στο τέλος;



Παζλ με το αόρατο αγόρι Παιχνίδι στο blog jigsaw planet
Διάλεξε μία από τις εικόνες και φτιάξε το παζλ.







   

Μοιραστείτε μαζί μας τις εμπειρίες σας με τα βιβλία. Ανεβάστε τις στο padlet μας «Οι εργασίες μας»

Να είστε όλοι σας καλά και να περνάτε καλά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Συνοπτικός οδηγός ηλεκτρονικών εγγραφών

Επίσημες οδηγίες Υπουργείου σε μορφή pdf εδώ

Εγγραφές μαθητών στα δημόσια νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021



Εγγραφές μαθητών στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021
Λαμβάνοντας υπόψη τις παρ. 4α και 4Α του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142), καθώς και με το άρθρο 35 της ΠΝΠ/01-05- 2020 (ΦΕΚ Α΄ 90), οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, θα πραγματοποιηθούν από  15 έως 30 Μαΐου 2020, και γίνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Η φοίτηση των νηπίων που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν ηλικία πέντε (5) ετών καθώς και την ηλικία τεσσάρων (4) ετών,  είναι υποχρεωτική σε όλη τη χώρα.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και 2016 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση  53128/Δ1/2020, ΦΕΚ 1767/Β/8-5-2020 – «Ηλεκτρονικές εγγραφές στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας», Άρθρο 2, παρ 3, οι γονείς και κηδεμόνες πριν την οριστική υποβολή της αίτησης τους, ενημερώνονται από το σύστημα για τα παραστατικά που απαιτείται να προσκομίσουν στη σχολική μονάδα.


Για το σκοπό αυτό, το Νηπιαγωγείο μας θα δέχεται γονείς και κηδεμόνες για την περίοδο από 15/5/2020 έως και 1/6/2020, τις παρακάτω ώρες:
08:30 π.μ. - 11:00 μ.μ.

Τα δικαιολογητικά για την εγγραφή μαθητών στο Νηπιαγωγείο, που προβλέπονται παρ. 4α, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (ΦΕΚ 142Α), είναι τα ακόλουθα:

  1.  Αίτηση εγγραφής – Υπεύθυνη Δήλωση  (θα το βρείτε εδώ).
  2.  Πιστοποιητικό γέννησης του Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του νηπίου στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, (θα αναζητηθεί απευθείας από το νηπιαγωγείο).
 3.  Αποδεικτικό στοιχείο (ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ (ή άλλου αντίστοιχου παρόχου)-Μισθωτήριο Συμβόλαιο Κατοικίας ή Εκκαθαριστικό Εφορίας,), με το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. Οι μαθητές εγγράφονται αποκλειστικά και μόνο στα όρια της σχολικής τους περιφέρειας (άρθρο 5 ΠΔ 79/2017 ΦΕΚ 109 Α).ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
  4.  Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου (δίνεται από το νηπιαγωγείο – συμπεριλαμβάνεται στο έντυπο της αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης (1 ανωτέρω).
  5.   Επίδειξη βιβλιαρίου υγείας  του μαθητή ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  6.   Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή – Α.Δ.Υ.Μ.(θα το βρείτε εδώ).
  7. Βεβαίωση φοίτησης από το Δημοτικό σχολείο, σε περίπτωση που δηλώνονται άλλα τέκνα ότι φοιτούν στο όμορο 1ο Δημοτικό Σχολείο Λυκόβρυσης.
  8. Βεβαίωση φορέα εργασίας και των δύο γονέων/κηδεμόνων ή κάρτα ανεργίας στην περίπτωση που ένας ή και οι δύο γονείς/κηδεμόνες είναι άνεργοι.
Μαθητές των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, όπως:
Ι. Πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι     ΚΑΙ
ΙΙ. Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ

δεν υποχρεούνται να προσκομίσουν τις παραπάνω βεβαιώσεις εργασίας ή κάρτα ανεργίας (αλλά αντίστοιχα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι ανήκουν στις παραπάνω ευπαθείς ομάδες).

Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από ΚΕ.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (7:45-8:00):
1. Στο τμήμα πρόωρης υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι
εγγεγραμμένα και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος πρόωρης υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ 109 Α).

Επιπρόσθετα, όσο αφορά στους μαθητές που προέρχονται από χώρες του εξωτερικού, προβλέπονται τα εξής:
Σύμφωνα με την παρ.9, του αρ. 6, του Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109Α) οι αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών που περιγράφεται ανωτέρω.
Σύμφωνα με την παρ. 9 του αρ. 6 του Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109Α), οι αλλοδαποί μαθητές που δε δύνανται να προσκομίσουν το πιστοποιητικό γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με ληξιαρχική πράξη γέννησης.
Επιπλέον, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 120323/Γ2/27-09-2010 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3, του ΠΔ 182/1984 (ΦΕΚ 60/1984), όπου ορίζεται ότι εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 72, του Ν.3386/2005 (ΦΕΚ 212/2005), ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.
Τα δικαιολογητικά εγγραφής πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα (από κρατική μεταφραστική υπηρεσία ή προξενική αρχή ή από επίσημο μεταφραστή αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Εξωτερικών (7268/Γ2/2-10-1995 εγκύκλιος ΥΠΠΕΘ)

Εγγραφές μαθητών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων:
Α.  Για την εγγραφή και την υποστήριξη της σχολικής φοίτησης μαθητών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, ισχύουν: οι παρ. 4, 11&12, του άρθρ. 6 του Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ109Α), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (ΦΕΚ 142Α), και η με αρ. 180644/Γ1/26-11-2013 εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Επισημαίνεται ότι:
1.      Οι Προϊστάμενοι/-νες και οι Δ/ντές/-ντριες ενθαρρύνουν την προσέλευση μαθητών ευάλωτων κοινωνικά ομάδων στο σχολείο, αναζητούν τα παιδιά αυτών των ομάδων που μένουν στην περιοχή τους και φροντίζουν για την εγγραφή και τη φοίτηση τους, όπως προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις για την υποχρεωτική φοίτηση.
2.      Στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε μητρώα ή δημοτολόγια. Για την εγγραφή τους μεριμνούν οι Προϊστάμενοι/-νες και οι Δ/ντές/-ντριες, σύμφωνα με την παρ. 11 του αρ. 6 του Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109Α).
3.      Οι Προϊστάμενοι/-νες και οι Δ/ντές/-ντριες των Νηπιαγωγείων δεν παρακωλύουν την εγγραφή παιδιών ευάλωτων κοινωνικά ομάδων λόγω έλλειψης πιστοποιητικού μόνιμης κατοικίας και αποδέχονται οποιοδήποτε στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση τους, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (παρ.12, αρ. 6, Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109Α), εφαρμόζοντας την αρχή της επιείκειας.
4.      Όταν υπάρχει αδυναμία εγγραφής λόγω μη εμβολιασμού, κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΟΤΑ, Κέντρα Στήριξης Ευπαθών Ομάδων, Διευθύνσεις Κοινωνικής Πρόνοιας, Νοσοκομεία, Ιατρικά Κέντρα, Φορείς Κοινωνικής Στήριξης καθώς και με το Κέντρο Ελέγχου Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ). Κατ’ αντιστοιχία, είναι απαραίτητη η συνεργασία με τους ανωτέρω φορείς και για τη διενέργεια των απαιτούμενων ιατρικών εξετάσεων, σχετικά με την έκδοση ΑΔΥΜ. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να προηγείται επικοινωνία του Προϊσταμένου/-ης και του Διευθυντή/-ντριας του Νηπιαγωγείου με το φορέα που θα προβεί στον εμβολιασμό.
5.      Η εγγραφή των μαθητών ευάλωτων κοινωνικά ομάδων στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Ο μέγιστος αριθμός νηπίων ανά τμήμα είναι τα είκοσι δύο (22) νήπια-προνήπια. (Άρθρο 6 , παρ. 2 του ΠΔ 79/2017 ΦΕΚ 109Α  , όπως αυτό τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 74 του Ν. 4589/29.01.2019 (ΦΕΚ 13Α ).
Ειδικότερα, αν ο αριθμός αιτήσεων νηπίων/προνηπίων για εγγραφή υπερβαίνει τους 22 μαθητές/τριες ανά τμήμα εφαρμόζονται όσα προβλέπονται στο άρθρο 6 παρ. 4δ του Π.Δ.79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13).
Ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αποφασίζει, ύστερα από την αιτιολογημένη εισήγηση της αρμόδιας Τριμελούς Επιτροπής, είτε για τη λειτουργία περισσοτέρων τμημάτων, είτε για την κατανομή των μαθητών σε όμορα Νηπιαγωγεία με κριτήριο τον τόπο κατοικίας τους και ενημερώνει αρμοδίως το Νηπιαγωγείο αποχώρησης και το Νηπιαγωγείο υποδοχής, έως την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020.
Οι γονείς ενημερώνονται σχετικά από το Νηπιαγωγείο στο οποίο έχει υποβληθεί η αίτηση εγγραφής (παρ. δ, παρ.4, του αρθρ.6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α).

Τέλος, πίνακας εγγεγραμμένων νηπίων/προνηπίων που θα φοιτήσουν στο 1ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης, θα αναρτηθεί στο νηπιαγωγείο μας καθώς και στην ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020.
Σημαντική Σημείωση:



Θα τηρηθούν αυστηρά όλα τα μέτρα υγιεινής και τήρησης αποστάσεων.

Παρακαλούμε να προσέρχεστε στους χώρους του νηπιαγωγείου, χωρίς παιδιά, έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, σύμφωνα με τις υποδείξεις του ΕΟΔΥ.





Τα όρια του Νηπιαγωγείου μας, όπως αυτά επικαιροποιήθηκαν και με απόφαση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας και ανακοινώθηκαν στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης.
Την απόφαση μπορείτε να  δείτε εδώ