Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (11) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Μάθημα 19-11-2020


Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Αγαπητοί μας γονείς καλημέρα,

Θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας πόσο ευχαριστημένες είμαστε με τη συμμετοχή σας και πόσο ενθουσιασμένες είμαστε που μάθαμε χτες όλοι, πολύ γρήγορα, να ενεργοποιούμε και να απενεργοποιούμε κάμερες και μικρόφωνα.

Αξίζει σε όλους ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Αφού ξεπεράσαμε την πρώτη ημέρα μαθήματος και επιβεβαιώθηκε το ρητό «κάθε αρχή και δύσκολη», προχωράμε ακάθεκτοι για τη συνέχεια.

Το μάθημα σήμερα θα ξεκινήσει στις 14:00. Σε περίπτωση που μας δυσκολέψει πάλι η σύνδεση, το φάρμακο είναι να βγούμε και να ξαναμπούμε και να κάνουμε ΥΠΟΜΟΝΗ.

Σήμερα φιλοδοξούμε να κάνουμε την πρώτη μας οργανωμένη δραστηριότητα για τα ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ, που όπως σας είπαμε νωρίτερα, είναι το θέμα με οποίο ασχολούμαστε αυτό τον καιρό στο σχολείο.

Οπότε, χαιρόμαστε πολύ που νιώθετε μαζί μας πολύ άνετα και μας παρακολουθείτε από τον καναπέ, αλλά σήμερα θα χρειαστούμε τραπεζάκι και καρέκλα «εργασίας».

Παράλληλα, καθώς κάθε μέρα θα χορεύουμε και θα κινούμαστε, φροντίστε έτσι ώστε ο τόπος «εργασίας» μας να έχει τον κατάλληλο χώρο γύρω του.

Το πρόγραμμα μας για σήμερα είναι το εξής:

1η διδακτική ώρα

Τραγούδι καλωσορίσματος και χορός.

Παιχνίδι με τους βοηθούς της τάξης

Ημερολόγιο και καιρός από τους Βοηθούς της ημέρας Πέμπτης – παραλληλόγραμμα.

Τα νέα μας

Διάλειμμα  Σνακ Νερό Τουαλέτα

Tips

Έχουμε κοντά μας και σήμερα τις ξυλομπογιές για το ημερολόγιο και τον καιρό.

Αν έχουμε να παρουσιάσουμε κάτι που φτιάξαμε ή ζωγραφίσαμε, να το έχουμε δίπλα μας.

 2η διδακτική ώρα

Τραγούδι – «Η ντομάτα καμικάζι»

Οργανωμένη δραστηριότητα – Γεωμετρικά σχήματα - Οι μικροί ντετέκτιβ. Οι δασκάλες δείχνουν στην οθόνη ένα σχήμα και τα παιδιά εξερευνούν το σπίτι, γίνονται «Μικροί Ντετέκτιβ»,  έτσι ώστε να βρουν ένα αντικείμενο που μοιάζει με αυτό το σχήμα. Στη συνέχεια, αν μετακινείται, το φέρνουν και το δείχνουν στην ομάδα. Αν όχι, το περιγράφουν για την ομάδα.

Διάλειμμα  Σνακ Νερό Τουαλέτα

Tips

Τα πιο δύσκολα σχήματα να βρεθούν είναι τα τρίγωνα και τα πεντάγωνα. Αν υπάρχουν στο σπίτι τοποθετήστε τα σε ένα εμφανές σημείο προκειμένου να οδηγήσετε τα παιδιά προς αυτά.

Για τα υπόλοιπα σχήματα, αφήστε τα παιδιά να εξερευνήσουν μόνα τους το χώρο του σπιτιού, να συγκρίνουν τις διαφορές και τις ομοιότητες σχημάτων και αντικειμένων και να βρουν μόνα τους το αντικείμενο που θα επιλέξουν να δείξουν.

Ακόμα και να έχουν βρει λάθος αντικείμενο, αφήστε τα να το δείξουν στην ομάδα. Μόνο κάνοντας λάθη μαθαίνουμε. Αυτό είναι το motto μας στο σχολείο.

3η διδακτική ώρα

Τραγούδι – «Το άλογο»

Η ώρα του παραμυθιού.

Αποχαιρετισμός στην ομάδα με ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ – Κάθε παιδί μας αποχαιρετά χωρίς λόγια, μόνο με κινήσεις.

Τραγούδι αποχαιρετισμού.

Και να θυμάστε, τα προγράμματα γίνονται για να ανατρέπονται!!! Αρκεί να περάσουμε όλοι καλά με αυτό που κάνουμε.

Θα τα πούμε on line!!!!

Κυρία Ειρήνη – Κυρία Φρόσω

Ολοήμερο Β'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου