Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (140) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (7) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (14) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού


Λίγο ετεροχρονισμένα, και όχι τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014, αλλά την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014, αφιερώσαμε την ημέρα στον αθλητισμό στο νηπιαγωγείο μας. Καθότι η δημιουργικότητα, η προετοιμασία και η επιτυχημένη εκτέλεση των θεμάτων που σχεδιάζουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν έρχονται κατά παραγγελία και όπως επιτάσσει, τελευταία στιγμή, το Υπουργείο μας, εμείς αθληθήκαμε την Παρασκευή.
Αφορμή στάθηκε μία καταπληκτική ιστορία από το περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο (Μάιος-Ιούνιος 2014) - "Μια αθλητική ημέρα στο δάσος".
Αφού τη διαβάσαμε και "παίξαμε" λίγο με τα αθλήματα των ζώων (οι σκαντζόχοιροι κάρφωσαν φύλλα, τα μυρμήγκια μάζεψαν σπόρους, οι σκίουροι ξέθαψαν καρύδια), συζητήσαμε λίγο για τη χρησιμότητα της προπόνησης στο σώμα μας και τη χαρά των αθλητικών αγώνων.
Αποφασίσαμε να συνεχίσουμε τη μέρα μας, κάνοντας προπόνηση σε αθλήματα που μπορούμε να κάνουμε στο νηπιαγωγείο μας.
Στήσαμε στεφάνια, εμπόδια, κώνους και στο τέλος εντάξαμε στη διαδρομή μας και την κάμπια-τούνελ για να περνάμε από μέσα και να διασκεδάζουμε κι άλλο.

Αφού στήσαμε τη διαδρομή, την περιγράψαμε, δηλ. στέκομαι μέσα στα στεφάνια και με τα δυο πόδια, πηδάω πάνω από τα εμπόδια, τρέχω ανάμεσα στους κώνους, περνώ μέσα από την κάμπια και τρέχω να κάτσω πίσω στη θέση μου, αρχίσαμε, όποιος ήθελε τρέχοντας, όποιος ήθελε περπατώντας.
Για τη σειρά με την οποία διαγωνιστήκαμε, μας βοήθησε η θέα Τύχη, καθώς η δασκάλα τράβαγε ονόματα από το κουτί που "φυλάμε" τις καρτέλες παιχνιδιού.

































Αφού όλη η ομάδα προπονήθηκε και αθλήθηκε συζητήσαμε εκεί έξω τι δίνεται στους αθλητές για τη συμμετοχή τους σε αγώνες. Απαντήσεις όπως κύπελλα, βραβεία, μετάλλια μας έκαναν καταρχήν να μιλήσουμε για τα ατομικά αθλήματα, στα οποία απονέμονται μετάλλια και τα ομαδικά αθλήματα στα οποία απονέμονται και μετάλλια και κύπελλα. Αναφέραμε και ατομικά και ομαδικά αθλήματα και τέλος φτιάξαμε το δικό μας μετάλλιο : ¨Το βραβείο του καλού αθλητή".




















































Τα βραβεία τα πλαστικοποιήσαμε και τους περάσαμε ένα κορδόνι και τα πήραμε λίγο πριν φύγουμε για το σπίτι.
Πριν την απονομή σε κάθε έναν καλό αθλητή συζητήσαμε ότι τα βραβεία απονέμονται στους αθλητές για τις επιδόσεις τους μεν, αλλά πάνω απ' όλα για το ήθος και την παραδειγματική συμπεριφορά τους (άσχετα αν η τωρινή πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική στο σημερινό αθλητισμό και πρωταθλητισμό).

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

1η Συγκέντρωση Γονέων 2014

Αγαπητοί Γονείς

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι

την Τετάρτη 8-10-2014, και ώρα 18:30,

θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας η πρώτη συνάντηση γονέων-εκπαιδευτικών.

Σε αυτήν θα συζητηθούν:

Ø θέματα λειτουργίας του νηπιαγωγείου μας.
Ø το αναλυτικό εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό πρόγραμμα του ΥΠΑΙΘ, που εφαρμόζεται στα δημόσια νηπιαγωγεία.
Ø θέματα του συλλόγου γονέων του σχολείου μας.
Ø άλλα τυχόν θέματα που επιθυμείτε να συζητηθούν στην ολομέλεια.

Θεωρούμε πολύ σημαντική την παρουσία σας σε αυτό το πρώτο μας ραντεβού.

Παρακαλούμε να είμαστε όλοι στην ώρα μας.

Περιμένουμε με χαρά να σας δούμε και να τα πούμε από κοντά.

Οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ώρα μελέτης στο σπίτι

Επειδή τις τελευταίες αυτές ημέρες, δυστυχώς, αρκετά παιδάκια μας ήταν άρρωστα και δεν ήρθαν στο νηπιαγωγείο, ανεβάζουμε και ηλεκτρονικά την εργασία που δώσαμε σήμερα για το σπίτι και αφορά στον εορτασμό της Παγκόσμιας ημέρας των ζώων (4/10), για να ενημερωθούν και εκείνοι που έλειπαν.



1ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης
Λυκόβρυση 3/10/2014

Ανακοίνωση

Θέμα: Εργασία για το σπίτι (όχι δύσκολη)!

Αγαπημένοι μας γονείς,

αύριο Σάββατο 4 Οκτωβρίου, είναι η παγκόσμια ημέρα των ζώων, με την οποία θα ασχοληθούμε τη Δευτέρα στο νηπιαγωγείο μας.

Θα θέλαμε λοιπόν, να συζητήσετε στο σπίτι με τα παιδιά για τα ζωάκια που έχετε. Για σας που δεν έχετε ζωάκι στο σπίτι, η ίδια συζήτηση παρακαλούμε να γίνει για το αγαπημένο ζωάκι(είδος ζώου) του παιδιού.

Θέματα που μπορείτε να συζητήσετε:

  • Το όνομα του / Το είδος του.
  • Την περιγραφή του.
  • Την ηλικία του.
  • Τι αρέσει στο παιδί σας να κάνει με το ζωάκι του;/Γιατί του αρέσει αυτό το είδος ζώου;
  • Τα χαρακτηριστικά του (θηλαστικό, πτηνό, ψάρι κλπ).
  • Τόποι-συνθήκες διαβίωσης – τροφή που τρώει (σπίτι-αγρός-δάσος κ.α./στεριά/νερό/αέρας κ.α.)
  • Να γράψετε το όνομα του/είδος του και να «φωνάξετε» ένα-ένα τα γράμματα του, όπως και στην προηγούμενη εργασία, π.χ. γάτα , γ γγγγγ όχι γάμα, α αααααα όχι άλφα κ.α.
  • Να βγάλετε μια φωτογραφία του με το παιδί και να τη φέρετε σχολείο ή να φέρετε μία που ήδη έχουν μαζί ή να φέρετε μία φωτογραφία με το αγαπημένο ζώο (είδος ζώου) του παιδιού.

Τη Δευτέρα θα πάρουμε συνέντευξη από κάθε παιδί χρησιμοποιώντας τα παραπάνω θέματα με τη μορφή ερωτήσεων.
Η εργασία αυτή αφορά την εκφορά και ανάπτυξη του προφορικού λόγου.


Καλή Διασκέδαση!

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου


Και σε αρχείο Word εδώ