Συνεχίζουμε για λίγο με τη θεματική του "Χειμώνα" επειδή βρήκαμε πολύ ενδιαφέρουσα την ιδέα της συναδέρφου Αριάδνης από Το Νηπιαγωγείο μ' αρέσει πιο πολύ, η οποία συμπεριελάμβανε και Γλώσσα και Μαθηματικά και Κουκλοθέατρο και Δραματοποίηση.
Την "υιοθετήσαμε" λοιπόν, την εξελίξαμε και ιδού:
Αρχίσαμε με το πολύ ωραίο ποίημα με τα 10 χιονανθρωπάκια μικρά. Γράψαμε το κείμενο στο word - https://docs.google.com/file/d/0B4O-zWo9tNRKNmhXemhPQ19RSUE/edit.
Είπαμε το ποιηματάκι στην ολομέλεια, το παίξαμε , μετρήσαμε με τα δάχτυλα μας τα 10 χιονανθρωπάκια να λιώνουν ένα-ένα.
Έπειτα παίξαμε με τα γάντια και τα 10 χιονανθρωπάκια - https://docs.google.com/file/d/0B4O-zWo9tNRKXzdzNF9ZZ1hUNnM/edit - και μετρήσαμε έτσι πολλές πολλές φορές τη σκάλα του 10 προς τα κάτω. Και πάλι και πάλι μέχρι που τα γάντια σκίστηκαν από τη χρήση.
Ένα παιδί ήταν ο ήλιος και ένα άλλο αφαιρούσε από τα γάντια το χιονανθρωπάκι που έλιωνε.
Για να τελειώσουμε με τα χιονανθρωπάκια κάναμε και ατομική εργασία.
Γράψαμε δίπλα σε κάθε στροφή τον αριθμό με τον οποίο άρχιζε ο στίχος κάθε στροφής από την μία πλευρά και από την άλλη πλευρά γράψαμε όσες γραμμές είναι ο αριθμός. Στο πίσω μέρος χρωματίσαμε και τα χιονανθρωπάκια.
Ολοκληρώνοντας το χειμώνα και τις φωνούλες του χειμώνα από το τραγούδι "Η παγωνιά", φτιάξαμε και χιονάνθρωπους και πάνω τους γράψαμε όλες τις φωνούλες.
Παράλληλα με τους χιονάνθρωπους, μαζί με τα παιδιά επιμεληθήκαμε τη διακόσμηση του 3ου ταμπλό της τάξης.
Φέρνοντας λοιπόν το χειμώνα μέσα στην τάξη, φτιάξαμε πιγκουίνους στο φυσικό τους περιβάλλον. Την ιδέα εμπνευστήκαμε από το Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Ηρακλείου.