Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (12) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (10) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (8) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Χειμώνας (συνέχεια ...κι άλλη)

Φτάσαμε, αισίως, στην τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου 2014 και ο καιρός έγινε λίγο χειμωνιάτικος. Λίγο βροχή, λίγο πτώση θερμοκρασίας. Ε, πειστήκαμε ότι ήρθε εν τέλει ο χειμώνας.
Αυτή την εβδομάδα, βγήκαμε από το σχολείο μας και πήγαμε και θέατρο στο Βαγόνι στο Ρουφ (θα ανεβάσουμε τα σχετικά αργότερα).
Συνεχίζοντας το χειμώνα, ασχοληθήκαμε με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Κάναμε πίνακες αναφοράς με τα ζωάκια που κάνουν ύπνο το χειμώνα ή αλλιώς που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.

Στην εργασία που ακολούθησε, μαζί με τα ζώα που κοιμούνται, γράψαμε και τους αρχηγούς των λέξεων , των ζώων, που έχουμε ήδη δουλέψει με τα παιδιά.


Το καλύτερο όμως της εβδομάδας αυτής, είναι το επιτραπέζιο που δημιούργησαν τα παιδιά με την καλή μου συνάδερφο, Ειρήνη, με θέμα τη χειμερία νάρκη.

Ζωγράφισαν σε ομάδες τον πίνακα του παιχνιδιού σε χαρτόνι κανσόν 70 Χ 100.
Στη συνέχεια έφτιαξαν τους αριθμούς και τις οδηγίες (απλές), του επιτραπέζιου.
Έφτιαξαν το κάθε παιδί ένα πιόνι με το όνομα του, στο οποίο ζωγράφισαν το πρόσωπο τους.
Έφτιαξαν ζάρι. Έφτιαξαν και τη φωλιά που θα κοιμηθούν τα ζωάκια, στο τέλος του παιχνιδιού.
Και πριν αρχίσει το παιχνίδι, έδωσαν στο επιτραπέζιο και όνομα: Ψάχνω τη φωλιά μου και τρελάθηκαν στο παιχνίδι. (η πρωτότυπη ιδέα ανήκει στη συνάδερφο από το Μέσα σε ένα σεντουκάκι).








Με αφορμή το ποίημα της παγωνιάς αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο παραπάνω με τις φωνούλες που φωνάζουν πιο δυνατά στην αλφαβήτα μας.

Αρχίσαμε με το Ι,ι, του Ιανουαρίου.Βάλαμε μπουγάδα της αλφαβήτας, γράψαμε το Ι,ι στα ρούχα. Απομνημονεύσαμε το ποίημα του ιπποπόταμου με την ιλαρά από το Αλφαβητάρι του Ευγ. Τριβιζά. Διαβάσαμε επίσης και τα ποιήματα από τις Παρεούλες της Αλφαβήτας του Ευγένιου πάλι, και επίσης διαβάσαμε τις ρίμες της Ρένας Ρώσση-Ζαϊρη, α,β,γ...ω , Αλφαβητάριο τρελό. Παίξαμε το γνωστό μας παιχνίδι "ποιος θα βρει τα περισσότερα", εννοώντας φυσικά ποιος θα πει τις πιο πολλές λέξεις από Ι.


Συνεχίσαμε με το Ε,ε , βάλαμε πάλι μπουγάδα, απομνημονεύσαμε το Ελάφι που τρώει πιλάφι, του Ευγ. Τριβιζά.
Παίξαμε τα ραντεβουδάκια του Ε,ε με τον Ελέφαντα και την Ελεφαντίνα και κυκλώσαμε τα ε και γράψαμε τα Ε,ε από τις Παρεούλες της Αλφαβήτας.





 

Τελευταίο γι'αυτή τη βδομάδα, αφήσαμε το Α, α. Όπως καταλαβαίνετε τος βάλαμε μπουγάδα, παίξαμε το ποιος θα βρει τα περισσότερα - γεμίσαμε φύλλα και φύλλα Α3 - και τέλος σε ατομική εργασία κάναμε τα χαρούμενα χρυσόψαρα, από τι Παρεούλες της Αλφαβήτας. Είπαμε βέβαια, εννοείτε, και το Αρκουδάκι που άγγιξε ένα αστεράκι, του Ευγ. Τριβιζά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου