Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (12) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (10) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (8) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Συνέντευξη:Πώς πέρασα τις γιορτές, τι δώρο μου έφερε ο Αι-Βασίλης



Πρώτη μέρα  στο σχολείο για την καινούργια χρονιά και όλων ο νους ήταν εκεί πίσω... στις διακοπές, τον ύπνο, το φαγητό και φυσικά στα δώρα του Αι-Βασίλη.
Φλυαρήσαμε λοιπόν πολύ την πρώτη μας ημέρα και ασχοληθήκαμε ασφαλώς με ένα πολύ αγαπημένο θέμα: τα δώρα.
Καταγράψαμε λοιπόν τις παιδικές προτασούλες, ως εξής:



Ελεονόρα:       Εγώ πήγα βόλτα στο χωριό του Αι-Βασίλη . Ήθελα να πάω για κάλαντα, αλλά δεν πήγα γιατί με τρόμαξε ένα σκυλί. Μου έφερε ένα μωρό που τρώει γλειφιτζούρι. Το φλουρί το κέρδισε η μαμά μου.

Λουκία:           Έμεινα εδώ. Μου φέρανε δώρα μια Barbie η θεία μου, ζήτησα μια γάτα που περπατάει από τον Αι-Βασίλη, αλλά μου την έφερε η γιαγιά μου, όχι ο Αι-Βασίλης. Το φλουρί το κέρδισε ο Χριστός, αλλά η γιαγιά το έδωσε σε μένα.

Γιάννης:          Δεν πήγαμε πουθενά. Μου έφερε ένα skateboard.Το φλουρί ήταν στα κομμάτια της μαμάς και του μπαμπά, αλλά μου το δώσανε.

Σεμίνα:            Δεν πήγα πουθενά. Μου έφερε τη νεράιδα Μαριπόζα, γιατί ο Ρούντολφ παιχνίδι που του ζήτησα δεν υπήρχε. Το φλουρί ήταν στο κομμάτι του Χριστού.

Κων/νος:        Δεν πήγαμε πουθενά. Μου έφερε ένα γερανό που φτιάχνει ένα σπίτι (lego). Το φλουρί ήταν στο κομμάτι του Χριστού.

Νίνο:               Πήγα για κάλαντα. Δε μου έφερε το νεροπίστολο που του ζήτησα, αλλά η μαμά μου έκανε δώρο που δε θυμάμαι. Η μαμά κέρδισε το φλουρί.

Χρύσα:            Εγώ δεν πήγα πουθενά. Πήγα όμως βόλτα στο λούνα-παρκ. Ζήτησα μια κούκλα και μου την έφερε. Εγώ και ο μπαμπάς κερδίσαμε το φλουρί.

Χριστίνα Α.:   Πήγα στη γιαγιά στον Κολωνό. Του ζήτησα το τροχόσπιτο της Barbie και μου έφερε το αυτοκίνητο της Barbie. Το φλουρί ήταν ανάμεσα στον ξάδερφο μου και στη μαμά μου και εγώ το κέρδισα.

Ελευθερία:      Είχαμε πάει στην Καρδίτσα και καθίσαμε για 3 μέρες. Μου έφερε το πυρετούλι, που κοκκινίζουν τα μάγουλά του. Το φλουρί το κέρδισε η γιαγιά από τα ξαδέρφια μας.

Δανάη:            Δεν πήγα κάπου. Μου έφερε ένα ιατρείο playmobil και μια κασέτα παιχνιδιών. Ο αδερφός μου κέρδισε το φλουρί.

Μαρία:            Πήγα στη γιαγιά μου στου Φιλοπάππου, έκατσα 5 μέρες. Μου έφερε 4 επιτραπέζια. Εγώ κέρδισα το φλουρί σε 2 βασιλόπιτες. Είχαμε 3.

Δημήτρης Ζ.:  Δεν πήγα πουθενά. Μου έφερε ένα ποδοσφαιράκι. Εγώ κέρδισα το φλουρί.

Ελένη:             Είχα πάει στη θεία μου. Μου έφερε ένα καινούργιο μπουφάν. Το φλουρί το κέρδισε ο αδερφός μου και εγώ.

Μπέτυ:            Εμείς μείναμε εδώ. Μου έφερε ένα βιβλίο «Ιστορίες για κορίτσια» και γάντια. Το φλουρί το κέρδισα εγώ.

Εβίνα:             Μείναμε εδώ. Ζήτησα τη Barbie τη μπαλαρίνα και μου την έφερε. Και καρτομαχίες για όλη την οικογένεια. Ο θείος μου κέρδισε το φλουρί.

Άγγελος:         Πήγαμε στην Καλαμάτα. Κάτσαμε 5 μέρες. Μου έφερε κόκκινα ακουστικά, ένα πατίνι που του ζήτησα. Ήτανε στη μέση το φλουρί, ανάμεσα σε μένα και τον αδερφό μου.

Δημοσθένης:  Δεν πήγα κάπου. Μου έφερε το δράκο των hotwheels που του ζήτησα. Το φλουρί το κέρδισα εγώ.

Χριστίνα Γ.:    Δεν πήγαμε πουθενά. Μία κούκλα Popstar του ζήτησα. Το φλουρί το κέρδισα εγώ.

Έλενα:             Εγώ έφυγα και πήγα στο Πήλιο και είχε χιόνια και κάναμε έλκηθρο. Μου έφερε τη Μαριπόζα, τη Λαλαλούπσι, τη μπαλαρίνα και τη Barbie Merry Christmas. Το φλουρί το κέρδισα εγώ.

Μυρτώ:           Πήγα σε μια πόλη που λέγεται Ναύπλιο. Μου έφερε σοκολατομηχανή που του ζήτησα. Το φλουρί το κέρδισα εγώ.

Σταματίνα:     Πήγα στο χωριό Μαρούλι. Μου έφερε καρναβαλοχρώματα που του ζήτησα, ένα πάζλ και ένα μεγάλο κάστρο. Το κέρδισα εγώ το φλουρί.

Χρήστος:        Έμεινα στην Αθήνα. Πήγα στα playmobil στο Γκάζι, με τον Άγγελο. Μου έφερε τα angrybirds επειδή δεν είχε τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο που του ζήτησα. Το φλουρί το κέρδισε ο θείος μου.

Παναγιώτης:  Έμεινα εδώ στην Αθήνα. Μου έφερε ένα άλλο DynoFrost. Το  είχα κερδίσει 3 φορές.

Δημήτρης Π.:     Πήγα στα χιόνια, στα Γιάννενα. Έκανα έλκηθρο. Μου έφερε ένα PSP ενώ του ζήτησα τον κεραυνό Mcqueen. Κανένας δεν κέρδισε το φλουρί, δεν φτιάξαμε τίποτα.

1 σχόλιο: