Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (11) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Εορτασμός επετείου 28ης Οκτωβρίου

Αγαπητοί γονείς                

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 θα πραγματοποιηθούν, ανάμεσα στα τμήματα (χωρίς την παρουσία γονέων),  εκδηλώσεις για τον εορτασμό της επετείου της 28ηης Οκτωβρίου. Για το λόγο αυτό επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:

v  Η προσέλευση των παιδιών θα γίνει κανονικά από τις 8:15 π.μ.-8:30π.μ.

v  Η αποχώρηση των παιδιών θα γίνει στις 10:00 π.μ.

v  Τα ολοήμερα τμήματα δε θα λειτουργήσουν τη συγκεκριμένη ημέρα ούτε η πρωινή προσέλευση.

v  Λίγο πριν την αποχώρηση θα πραγματοποιηθεί από τα τμήματα παρέλαση μέσα στο χώρο της αυλής του νηπιαγωγείου.

v  Τα παιδιά παρακαλούμε να φορούν ρούχα σε χρώματα άσπρο μπλε, αν είναι δυνατό.

Ευχαριστούμε.

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

Οδηγίες για την εξ αποστάσεως σύγχρονη εκπαίδευση - τηλεδιάσκεψη


Εγκύκλιο με οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-21, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Ειδικότερα, η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:

1. Όλως εξαιρετικά, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες της Π/θμιας και της Δ/θμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές/τριες, που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία, την εκπαιδευτική διαδικασία. Σύμφωνα με την από 10-09-2020 εισήγηση  του ΙΕΠ, η διάρκεια του εξ αποστάσεως μαθήματος συνιστάται να είναι από 30 έως και 45 λεπτά, ενώ ο αριθμός μαθητών/τριών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το μέγιστο αριθμό φυσικού τμήματος που προβλέπεται στις κείμενες διατάξεις.

2. Σε ποιες περιπτώσεις παρέχεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχεται:

(α) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων
που τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 και για όσο χρονικό διάστημα παραμένουν σε αυτό το καθεστώς.

(β) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων που λειτουργούν κανονικά, ήτοι δεν τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς:

(i) ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου του άρθρου 8 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020 (ΦΕΚ 3780 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης, Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών,

(ii) συνοικούν με πρόσωπο το οποίο νοσεί από κορωνοϊό COVID-19,

(iii) νοσούν οι ίδιοι από κορωνοϊό COVID-19

(iv) έχουν υποβληθεί σε μοριακή διαγνωστική εξέταση για τον κορωνοϊό COVID-19 και για όσο χρόνο αναμένουν την έκδοση του αποτελέσματος.

3. Με ποιον τρόπο εφαρμόζεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2α)

Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/τριες συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2β)

Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υπό τη μορφή ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές/τριες, οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ειδικά για τους μαθητές που θα απουσιάσουν καθ’ όλη τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 (περίπτωση 2β.i) και εφόσον η εφαρμογή της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας καθίσταται δυσχερής, κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, παρέχεται η εναλλακτική δυνατότητα σχηματισμού τμημάτων, στα οποία τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και οι μαθητές συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία («διαδικτυακά τμήματα»). Στα διαδικτυακά τμήματα ο ελάχιστος και ο μέγιστος αριθμός μαθητών καθορίζονται βάσει των κείμενων διατάξεων.

Η συγκρότηση των διαδικτυακών τμημάτων πραγματοποιείται με την ακόλουθη διαδικασία: Ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ενημερώνει τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος που θα απαρτίζεται είτε από μαθητές μόνο της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας είτε διαφορετικών σχολικών μονάδων, ανά τάξη και ανά μάθημα. Σε περίπτωση που ο αριθμός μαθητών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης δεν επαρκεί για τον, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, σχηματισμό τμήματος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ενημερώνει τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Κατ’ αναλογία με τα ανωτέρω, σε περίπτωση μη σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνει τη Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος από μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται με απόφαση:

(i) του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν μόνο σε μαθητές της οικείας Διεύθυνσης,

(ii) του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν σε μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, και

(iii) της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εφόσον αφορούν σε μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Στις σχολικές μονάδες ιδιωτικής εκπαίδευσης, τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται και λειτουργούν με απόφαση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, η οποία κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Την ομαλή λειτουργία των διαδικτυακών τμημάτων και τον γενικότερο συντονισμό εφαρμογής αυτών αναλαμβάνει ο έχων συγκροτήσει τα εν λόγω τμήματα.
Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφικτή η δημιουργία διαδικτυακού τμήματος σε οποιοδήποτε επίπεδο, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, οφείλει να διασφαλίσει ότι θα παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία στους μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία.

4. Εκπαιδευτικοί

Όσοι εκπαιδευτικοί ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, όπως έχουν οριστεί με την ΔΙΔΑΔ/Φ.64/346/9011/14-05-2020 (ΦΕΚ 1856 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, όπως εκάστοτε ισχύει, απουσιάζουν, εφόσον έχουν ήδη καταθέσει τα σχετικά δικαιολογητικά, όπως προβλέπεται βάσει της υπ’ αριθ. 117396/Ε3/8-9-2020, (ΑΔΑ 6ΥΗΚ46ΜΤΛΗ-Π64) εγκυκλίου, ήτοι ιατρική βεβαίωση από τον θεράποντα ιατρό τους ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας και παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καλύπτοντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν.

Τα κενά που δημιουργούνται στις σχολικές μονάδες από την απουσία των εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, θα καλυφθούν από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που θα προσληφθούν, εφόσον δεν υπάρχουν διαθέσιμοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί.

Επιπλέον, στα διαδικτυακά τμήματα, διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, ενώ, αν αυτοί δεν επαρκούν, δύναται αυτά να στελεχωθούν από εκπαιδευτικούς για συμπλήρωση υποχρεωτικού ωραρίου. Διαφορετικά, οι ανάγκες θα καλυφθούν με την πρόσληψη του απαραίτητου αριθμού αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

5. Παρακολούθηση μαθημάτων σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Η εξ αποστάσεως παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τους μαθητές/τριες που ανήκουν στις περιπτώσεις α και βi, βii της παραγράφου 2. Η ύλη θα καλύπτεται κανονικά, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΙΕΠ. Ο εκπαιδευτικός καταγράφει τη διδαχθείσα ύλη και ενημερώνει ηλεκτρονικά σε εβδομαδιαία βάση τον έχοντα συγκροτήσει το τμήμα στο οποίο διδάσκει.

6. Βάσει των ανωτέρω και με στόχο τον προγραμματισμό, τη διαμόρφωση των αντίστοιχων προγραμμάτων και την άμεση έναρξη υλοποίησης της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι απαραίτητη η καταγραφή των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία. Για το λόγο αυτό, καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών τους ή τους ίδιους τους μαθητές/τριες εάν είναι ενήλικοι/ενήλικες προκειμένου να προσκομίσουν από Τρίτη 15-09-2020 έως και Παρασκευή 18-09-2020 στη σχολική μονάδα φοίτησης των τέκνων τους ή των ίδιων εάν είναι ενήλικοι/ενήλικες τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που βεβαιώνουν ότι εμπίπτουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρου 8 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020 (ΦΕΚ 3780 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης, Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών.

7. Η οργάνωση των προγραμμάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης συνιστάται να γίνεται σε συνεργασία με τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου. Τα προγράμματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης υποβάλλονται στον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και κοινοποιούνται στους/στις οικείους/ες Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου.

8. Ο Διευθυντής αναλαμβάνει να ενημερώσει όλους τους γονείς/κηδεμόνες και μαθητές σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κοινοποιώντας τους την ενημέρωση του Παραρτήματος ΙΙ.

Αναδημοσίευση άρθρου από την esos.gr

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Αγιασμός 2020-2021


 Αγαπητοί μας γονείς,

Ο καθιερωμένος αγιασμός του νηπιαγωγείου μας θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 12:30.

Για το σκοπό αυτό και εξαιτίας των δύσκολων επιδημιολογικών συνθηκών που βιώνουμε όλοι μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε και να ζητήσουμε την αυστηρή τήρηση των παρακάτω:

 

  1. Η χρήση της προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική από όλους όσοι προσέρχονται στους χώρους του νηπιαγωγείου.
  2. Θα παρακαλούσαμε, προς αποφυγή του συνωστισμού, να παρευρεθεί στον αγιασμό ένας εκ των γονέων/κηδεμόνων μαζί με το μαθητή του νηπιαγωγείου μας. Ο γονέας/κηδεμόνας θα έχει την εποπτεία του παιδιού του, το οποίο θα παραμείνει μαζί με το γονέα του, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολείο.
  3. Η ώρα του αγιασμού, που αναγράφεται παραπάνω, θα τηρηθεί πιστά.
  4. Κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στο χώρο του νηπιαγωγείου παρακαλούμε να τηρούνται οι αποστάσεις του 1,5 μέτρου τουλάχιστον.
  5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε Γονική Άδεια για τη συγκεκριμένη ημέρα, παρακαλούμε όπως μας στείλετε mail δηλώνοντας  την επιθυμία σας αυτή μέχρι την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020. Το έγγραφο της γονικής άδειας, θα σας δοθεί την Τρίτη το πρωί, από τη δασκάλα του τμήματος σας.
  6. Η παραμονή σας στο σχολείο τη Δευτέρα δε θα διαρκέσει πάνω από μισή ώρα, καθώς μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει μία πολύ σύντομη ενημέρωση εκ μέρους του σχολείου. Οι λεπτομέρειες σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου θα σας σταλούν στο e-mail σας, αύριο  Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020.
  7. Συνημμένα θα βρείτε κατάσταση με την κατανομή των μαθητών στα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου. Οι καταστάσεις θα είναι αναρτημένες στην εξωτερική πόρτα κάθε τάξης την ημέρα του αγιασμού.
  8. Μετά το πέρας του αγιασμού αποχωρείτε από το σχολείο μαζί με τα παιδιά σας.
  9. Τέλος, για την επόμενη ημέρα, παρακαλούμε στην τσάντα του παιδιού να υπάρχουν, εκτός από τα αναγραφόμενα στον κανονισμό του σχολείου και 12 μαρκαδόροι χοντροί, 12 ξυλομπογιές χοντρές, 1 μολύβι, 1 γόμα, 1 ψαλίδι.

 

Σας ευχόμαστε μία δημιουργική και κυρίως ασφαλή σχολική χρονιά.

 

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Άνοιγμα Σχολείων

Έγγραφο του υπουργείου Παιδείας για τη νέα σχολική χρονιά - Πότε και πώς ανοίγουν τα σχολεία

Σε έγγραφο του υπουργείου Παιδείας παρουσιάζονται αναλυτικά όλες οι αποφάσεις και τα πρωτόκολλα που θα τηρηθούν για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει στις 14 Σεπτεμβρίου, με τα τμήματα σε πλήρη σύνθεση και αυξημένα μέτρα προστασίας. 

Εισαγωγικά τονίζεται ότι το παρόν σχέδιο λειτουργίας βασίζεται στην εισήγηση και τις οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του
κορωνοϊού COVID-19, η οποία έλαβε υπόψιν τα τελευταία επιδημιολογικά και επιστημονικά δεδομένα, ενώ κάθε βήμα θα αξιολογείται και θα επικαιροποιείται - αν χρειαστεί - στη βάση της εξέλιξης της πανδημίας, σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Για την ομαλή έναρξη των σχολείων, πραγματοποιήθηκαν εγκαίρως οι προσλήψεις και οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών, ενώ απλοποιήθηκαν οι διαδικασίες ανάληψης υπηρεσίας. Παράλληλα, τα βιβλία παραδόθηκαν στην ώρα τους.

Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας
 Δέσμη 16 μέτρων για το άνοιγμα των σχολείων με ασφάλεια:
Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας

 

Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας

 Ποιοι εξαιρούνται από την υποχρεωτική χρήση μάσκας

Υπουργείο Παιδείας

Ποιες απουσίες δεν προσμετρώνται

Υπουργείο Παιδείας

Ποιοι εντάσσονται στις ομάδες αυξημένου κινδύνου

Υπουργείο Παιδείας

 

Υπουργείο Παιδείας

Εξ αποστάσεως διδασκαλία για όσους απουσιάζουν δικαιολογημένα

Υπουργείο Παιδείας

Άδειες για γονείς

Υπουργείο Παιδείας

Πρωτόκολλο για τα κρούσματα

Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας

 Έναρξη σχολικής χρονιά και έκκληση σε γονείς

Υπουργείο Παιδείας

Έκτακτες ενισχύσεις για ολοήμερα σχολεία, πρόσθετες προσλήψεις αναπληρωτών, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες λόγω της πανδημίας

Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας

 Συνδρομή του Υπουργείου Εσωτερικών

Υπουργείο Εσωτερικών

Το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας

Αναδημοσίευση από το site της Alfavita.gr 

Για ενημέρωση και επαγρύπνηση........

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Γι΄αυτό φοράω μάσκα....

 

Αναδημοσιεύω ανάρτηση χειρουργού νοσοκομειακού ιατρού νοσοκομείου της Κρήτης που διάβασα πρόσφατα:

.....Ένας Χανιώτης χειρουργός θώρακος, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του στην καρδιοχειρουργική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου....., εξηγεί τους λόγους που έχει επιλέξει να κυκλοφορεί σε δημόσιους χώρους φορώντας μάσκα.

Μάλιστα, παροτρύνει και όλους εμάς να κάνουμε το ίδιο.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

«Αν με δείτε να φοράω μάσκα δημόσια και στα μαγαζιά, θέλω να το ξέρετε…

– Είμαι αρκετά μορφωμένος , ώστε να ξέρω ότι θα μπορούσα να είμαι ασυμπτωματικος και να μεταδίδω τον ιό.

– Όχι, δεν ′′ζω′′ με τον φόβο του ιού • θέλω απλώς να συμμετέχω στη λύση, όχι στο πρόβλημα.

– Δεν αισθάνομαι ότι η ′′κυβέρνηση με ελέγχει». Νιώθω σαν ενήλικας που συμβάλλει στην ασφάλεια της κοινωνίας μας.

– Εάν όλοι μπορούσαμε να ζήσουμε έχοντας υπόψη τους άλλους στο μυαλό μας, όλος ο κόσμος θα ήταν ένα πολύ καλύτερο μέρος.

– Το να φοράω μάσκα δεν με κάνει αδύναμο, φοβισμένο, χαζο ή ακόμη και ′′ ελεγχόμενο». Με κάνει να νοιάζομαι.

– Όταν σκέφτεσαι την εμφάνισή σου, τη δυσφορία ή τη γνώμη των άλλων για σένα, φαντάσου ένα αγαπημένο σου πρόσωπο – ένα παιδί, πατέρα, μητέρα, παππού, θεία, θείο ή ακόμα και έναν άγνωστο – τοποθετημένο σε αναπνευστήρα μόνος, χωρίς εσένα ή οποιοδήποτε μέλος της οικογένειας επιτρέπεται στο κρεβάτι του • φαντάσου τα επίσης χωρίς αναπνευστήρα.

– Αναρωτηθείτε αν θα μπορούσατε να τους βοηθήσετε λίγο φορώντας μάσκα».

Μπορείτε να δείτε το κείμενο εδώ


Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Ονοματεπώνυμα Μαθητών που θα φοιτήσουν στο Νηπιαγωγείο μας το σχολικό έτος 2020-2021

Α/Α ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ 
1 Αρκουλή Σοφία
2 Ασβεστάς Γρηγόριος-Ριχάρδος
3 Βαζαίου Άρτεμις
4 Βατσακλή Ευανθία
5 Βατσακλής Κωνσταντίνος
6 Γκιόνη Ρικάρντο
7 Γκότση Μαρία
8 Γκότσης Ορέστης
9 Γούλα Βασιλεία
10 Γρηγορούδη Χριστίνα
11 Δεσσαλέρμου Μαργαρίτα
12 Δήμου Δημήτριος
13 Ζαβιτσάνου Ελένη
14 Θάνου Άννα-Μαρία
15 Καίσαρη Μαγδαληνή-Νεφέλη
16 Καλίντ Χαϊντέρ Αλί
17 Κανίδης Κωνσταντίνος
18 Κανταρτζής Παναγιώτης
19 Καρύδης Γεράσιμος
20 Κατίκα Αντιγόνη
21 Κατσής Ιωάννης Θεόδωρος
22 Κουτρούμπα Κωνσταντίνα
23 Κουτσούκου Αλέξανδρος
24 Κυρίτση Βασιλική
25 Κύτρου Παναγιώτα-Αγγελική
26 Μπακαλέξης Χαράλαμπος
27 Μπατάλιας Βασίλης
28 Μπινάκα Αφροδίτη
29 Μυλωνάς Αλέξανδρος
30 Νεοκοσμίδη Φανουρία
31 Νικολακόπουλος Βασίλειος
32 Νικολακόπουλος Γεώργιος
33 Νταουτάι Μαριάνθη
34 Ξυνογαλάς Λάμπρος
35 Οικονόμου Αντώνιος-Μάριος
36 Παπαγεωργίου Δανάη
37 Παραπόλα Άννα
38 Πάτερος Σταύρος
39 Πετροπούλου Αγγελίνα
40 Πισιτέλης Αλέξανδρος
41 Ρουχωτάς Τίμοθυ
42 Σένα Κριστιάνα
43 Σκέντος Αναστάσιος
44 Στακιάς Ανδρέας
45 Στούλη Ιωάννα
46 Τρεμούλη Ευαγγελία-Κρυσταλλία
47 Τυλληρίδης Γεώργιος
48 Τώρος Ιωάννης
49 Χατζηθωμάογλου Κωνσταντίνα
50 Χρόνη Αντωνία

Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Φρουτένιο Καλοκαίρι - Μέρος Β'



Η καλοκαιρινή γιορτή μας για φέτος είναι Mini edition. Τη δουλέψαμε αποκλειστικά στο σχολείο. Η ιδέα και πολλά από τα λόγια της παράστασης μας, προέρχονται από τη δημοσίευση της ομώνυμης γιορτής στο περιοδικό Σύχρονο Νηπιαγωγείο - Τεύχος 100.
Θα "ανέβει" στο σχολείο, Τετάρτη και Πέμπτη πριν τον αποχαιρετισμό μας για το καλοκαίρι.

Τα φρούτα στην παραλία Καλοκαιρινή Γιορτή 2020

Μουσική  1 Φρουτοπία

Αφηγητής 1
Μια φορά κι έναν καιρό, μες την παραλία
με τον ήλιο τον καυτό και τη θάλασσα την κρύα
ένας μανάβης τριγυρνούσε και το μόνο που ζητούσε
ήταν τα φρούτα να πουλήσει τα φρούτα που είχε καλλιεργήσει.

Μα τα φρούτα άλλα είχαν στο μυαλό,
πώς να στήσουνε χορό
και το σταφύλι να χορέψει
με το καρπούζι  το γλυκό.

Σταφύλι Δημήτρης- Ανδρέα
Να χορέψουμε λιγάκι
να μου φύγει το μεράκι
να σου δείξω ένα χορό
που ’χω μάθει στο σχολειό.

Κεράσι Κωνσταντίνα - Δανάη
Αν φύγουμε νύχτα από δω
πότε θα χορέψουμε τανγκό;
Ο ήλιος θα ‘χει φύγει
και ο ρυθμός θα ‘χει ξεφύγει

Αφηγητής 2
Στον πάγκο άνθρωπος πλησιάζει
και ο μανάβης «Σωπάστε» φωνάζει,
τα φρούτα του θέλει να πουλήσει
πριν ο ήλιος τον κάψει και τον ζαλίσει

Μαμά Αριάδνη - Ιωάννα
Έρχομαι στην παραλία
φέρνω όλα τα εργαλεία
την ξαπλώστρα την ομπρέλα
το καλοκαίρι είναι μια τρέλα

Τραγούδι 1 απ’ όλα τα παιδιά:
Το μαγιό μου θα φορέσω
Και στη θάλασσα θα πέσω
Μια βαρκούλα στ’ ανοιχτά
Ρίχνει δίχτυα στα βαθιά
Τα ψαράκια να μου φέρει
Φρέσκα και λαχταριστά.
Τα ψαράκια να μου φέρει
Να τα κάνει η μαμά μια τηγανιά
Μπαρμπουνάκι τηγανιτό
Λιθρινάκι μου ζεστό
Μαριδάκι μου λαχταριστό
Βάλε κι έναν αστακό
Μμμμμμ ΠΕΙΝΑΣΑ

Μανάβης Άρτεμις - Παναγιώτης
Για περάστε, για περάστε
εδώ τα φρούτα τα καλά
εδώ τα φρούτα τα σοροπιαστά
εδώ τα φρούτα τα γλυκά
όποιος τρώει απ’ αυτά
τα ζητάει πάλι ξανά

Μαμά Αριάδνη - Ιωάννα
Θα αγοράσω φρούτα ζουμερά
για τα μικρά παιδιά
παρακαλώ δώστε μου λίγα
φρέσκα και καλά

Μανάβης Άρτεμις - Παναγιώτης
Μετά χαράς κυρία,
για την υγεία
τα  φρούτα είναι ομορφιά.

Παιδί Θοδωρής - Δήμητρα
Μαμά, θέλω καρπουζάκι
κόκκινο σαν το μαγουλάκι
να το φάω με τυράκι

Όχι, όχι πεπόνι θέλω τώρα,
Ώριμο και γλυκό,
να το κάνω μια μπουκιά
πάνω στην ακρογιαλιά.
 
Αφηγητής 3
Η μαμά παίρνει το καρπούζι και το πεπόνι και φεύγει. Ο μανάβης γέρνει κουρασμένος στην καρέκλα και αρχίζει να ροχαλίζει. Τα φρούτα που έμειναν στον πάγκο φεύγουν στις μύτες των ποδιών τους. Πηγαίνουν κοντά στη μαμά με το παιδί. Αυτοί απλώνουν την πετσέτα τους και απολαμβάνουν τον ήλιο.

Καρπουζάκι Σοφία - Θεοδώρα
Επιτέλους ελεύθερα!!!
Μας είχε βαλμένα στον πάγκο τα καημένα.
Και έχω και το σταφύλι το μικρό που του ‘χει κολλήσει στο μυαλό
μαζί μου να χορέψει ένα χορό
Που ‘μαθε λέει στο σχολειό.

Ροδάκινο Γιώργος Τσ.
Μα ποιο νομίζεις ότι είσαι;
Κανένα μεγάλο φρούτο, τρανό;
Έχουμε και εμείς ζουμί
Και μια σάρκα ζουμερή.

Σταφύλι Δημήτρης - Ανδρέας
Έλα καρπουζάκι μου καλό
να χορέψουμε ένα χορό
που ‘χω μάθει στο σχολειό.

Τραγούδι 2 απ’ όλα τα παιδιά
Έλα καρπουζάκι μου καλό
να χορέψουμε ένα χορό
κάτω από τον ήλιο το ζεστό
ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΚΙ
κάτω από τον ήλιο το ζεστό
να μου φύγει το μεράκι.

Ήλιος Γιώργος Τυλ. - Εβελίνα
Το καρπούζι τελικά με κανέναν
δε θέλει τον καιρό του να περνά
γι’ αυτό δε θα του δώσω κι εγώ φιλί
Άκου εκεί.
Να μη θέλει να λέει με το σταφυλάκι
Να χορέψει ένα γρήγορο συρτάκι.

Πεπόνι Αναστασία - Κλέιντι
Όλοι χορό ζητούν απ’ το καρπούζι
Και το παρακαλούν
Εμείς δεν έχουμε ψυχή
Κίτρινη και παχουλή;

Καρπουζάκι Σοφία - Θεοδώρα
Αχ, με ποιον να στήσω το χορό,
Καθόλου δεν ξέρω εγώ.
Το σταφυλάκι να χορεύει ξέρει μόνο συρτάκι.
Έχω ακόμα καιρό
Πάω στη βάρκα να σκεφτώ.

Βάρκα Μάρκος - Αντώνης
Τι κάνεις καρπουζάκι
Θέλεις να πάμε ταξιδάκι
Μέχρι να σκεφτείς λιγάκι
Ποιον θέλεις στο πλευρό για το χορό
Αν σε πάω μια βαρκάδα
Θα σου κάνω και καντάδα

Μουσική  2 Με μια βάρκα Γιώργος Χατζηπιερής

Κεράσι Κωνσταντίνα - Δανάη
Τελικά παιδιά, που ‘ναι το καρπούζι;
Να πάει να βάλει σακάκι
Να χορέψουμε συρτάκι;

Ψαράς Ειρήνη - Παύλος
Τι ξινίλα είναι αυτή;
Για να πάω λιγάκι παρακεί.
Το καρπούζι πήγε στη βάρκα να σκεφτεί.

Ω, ω, ω μα αυτό έχει ξινίσει
τόση ώρα στο γυαλό
κάτω απ’  τον ήλιο τον καυτό.

Μανάβης Άρτεμις - Παναγιώτης
Ε, ε, π τι γίνεται εδώ;
Το καρπούζι που θα ‘στηνε χορό
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΞΙΝΟ;

Όλα τα παιδιά μαζί:
Κρίμα το καρπουζάκι το γλυκό
Κι ήταν τόσο ζουμερό,
Κόκκινο, λαχταριστό.

Τραγούδι 3 όλα τα παιδιά μαζί
Η λύπη μας μεγάλη για το καρπουζάκι
Που δε χο που δε χο που δε χόρεψε συρτάκι
Να κάνουμε ένα χορό όλοι μαζί γι’ αυτό
Να κάνουμε ένα χορό όλοι μαζί γι’ αυτό
Όλοι μαζί γι’ αυτό, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ