Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

Και το μάθημα αρχίζει!



Καλημέρα παιδιά,
Πώς περνάτε τις μέρες σας; Εμείς είμαστε πολύ καλά... Αυτές τις μέρες..
·       Μένουμε σπίτι
·       Διαβάζουμε
·       Ετοιμάζουμε μαθήματα να σας στείλουμε
·       Διαβάζουμε πάλι
· Βλέπουμε ειδήσεις και σερφάρουμε στο διαδίκτυο για να ενημερωνόμαστε για τις οδηγίες που δίνονται σε όλη την Ελλάδα για τη μεγάλη γρίπη της κορώνας
·       Βλέπουμε ταινίες
·       Κάνουμε πολλές συζητήσεις με την οικογένεια μας
·       Παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια
·       Μιλάμε στο τηλέφωνο μεταξύ μας
·       Κοιμόμαστε περισσότερο
·       Καθαρίζουμε περισσότερο
·       Μαγειρεύουμε περισσότερο 
·       Ξεκουραζόμαστε περισσότερο
Με λίγα λόγια απολαμβάνουμε περισσότερο τον ελεύθερο χρόνο μας στο σπίτι..
Το ίδιο ελπίζουμε και εσείς με την οικογένεια σας. Περιμένουμε να μας γράψετε τα νέα σας.
Ξεκινάμε λοιπόν με κάτι που δεν προλάβαμε να κάνουμε στο σχολείο, και αυτό είναι το γράμμα Σ, σ, ς της κυρά-Σαρακοστής.
Πρώτο βήμα
Διαβάζουμε με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά το γράμμα Σ, σ, ς από τα τρία αρχεία που σας στέλνουμε. Αυτά είναι το γράμμα Σ,σ , το γράμμα Σ, σ Νο 1 και το γράμμα Σ, σ Νο 2.
Το διαβάζουμε και 2 και 3 φορές, παρατηρώντας τις εικόνες.
Το γράμμα Σ, σ, ς είναι το αγαπημένο γράμμα των δασκάλων, επειδή «φωνάζει» την ησυχία. Σσσσσσσσς.
Φωνάξτε το και εσείς, έχοντας τα δόντια σφιχτά κλεισμένα και τα χείλια χαμογελαστά.. Βάλτε το χέρι σας μπροστά στο στόμα και νιώστε τον αέρα να βγαίνει μέσα από τα δόντια σας.
Δεύτερο βήμα
Βάζουμε τα προσεκτικά μας μάτια, τα τηλεσκόπια, και βρίσκουμε μέσα από τις εικόνες των παραπάνω τριών αρχείων, λέξεις που αρχίζουν από Σ, σ και τις δείχνουμε στη μαμά και το μπαμπά, φωνάζοντας δυνατά τη λέξη.
Εεεε όχι και τόσο δυνατά!!!!
Τρίτο Βήμα
Κλείνουμε τώρα τα αρχεία ή κρύβουμε τις σελίδες που τυπώσαμε και θυμόμαστε και βρίσκουμε όσες περισσότερες λέξεις μπορούμε που αρχίζουν από Σ, σ. Παρακαλούμε, η μαμά ή ο μπαμπάς να τις γράψουν σε ένα χαρτί για να δείτε στο τέλος πόσες βρήκατε.
Πόσες βρήκατε;;;;
Και τώρα που είστε στο σπίτι επεκτείνετε το παιχνίδι σας. Πόσες λέξεις από Σ,σ «κρύβονται» μέσα στο σπίτι; 
Τέταρτο βήμα
Αναγνωρίζω λέξεις μέσα από τα 3 αρχεία, που έχουν αρχηγό τους το Σ και το σ. Παρατηρώ, ανακαλύπτω ότι υπάρχει και το ς σκουλήκι, που είναι ο τρόπος που γράφουμε το σ, όταν αυτό είναι το τελευταίο γράμμα μιας λέξης.
Αφού τις αναγνωρίσω μπορώ να κυκλώσω τις λέξεις με αρχηγό Σ, σ στα χαρτιά που έχω μπροστά μου.
Πέμπτο βήμα
Διαβάζω με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά το ποίημα για το Σκαντζόχοιρο από το αρχείο «το γράμμα Σ, σ».
Στη συνέχεια προσπαθώ να το θυμηθώ και να πω το ποίημα απ’ έξω, και 1 και 2 και 3 φορές.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
Έκτο Βήμα
Σας στέλνουμε τρία φύλλα εξάσκησης με το Σ, σ, τις σοφές χελώνες, τα χαρούμενα χρυσόψαρα και τα ραντεβουδάκια.
ΝΑ ΤΙ  ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ:
Σοφές Χελώνες & Χαρούμενα Χρυσόψαρα
Διαλέγω δύο χρώματα ξυλομπογιές. Με το ένα χρωματίζω το Σ το κεφαλαίο και με το άλλο το σ το μικρό. Πόσα Σ κεφαλαία βρήκα; Πόσα σ μικρά βρήκα; Γράφω τον αριθμό. Επίσης δεν ξεχνώ να γράψω το όνομα μου πριν ξεκινήσω την εργασία μου πάνω στο χαρτί.
Έπειτα αν θέλω χρωματίζω τις χελώνες και τα χρυσόψαρα.
Ραντεβουδάκια
Τα ραντεβουδάκια αποτελούνται από 2 φύλλα. Το ένα φύλλο έχει το Σ το κεφαλαίο και άλλο το σ το μικρό.
Σε αυτά τα φύλλα εργασίας γράφουμε με μολύβι. Σκοπός του παιχνιδιού αυτού είναι να ενώσουμε το σκυλάκι που βρίσκεται στο σπίτι του στο πάνω μέρος της σελίδας, με τη σκυλίτσα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας. Βρείτε τα πρώτα. Που κρύβονται; Έχουν μπερδευτεί και με άλλα ζώα μέσα στη σελίδα. Φυσικά είναι αυτά που αρχίζουν από Σσσσς. Αφού βρούμε που είναι το σκυλάκι και η σκυλίτσα προσπαθούμε να τα ενώσουμε με μία γραμμή περνώντας από κάθε σειρά από κάθε λουλούδι που έχει στο κέντρο του το γράμμα Σσσσσσς.
Τα βρήκατε; ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!
Τώρα μπορείτε να χρωματίσετε τα λουλούδια σας και τα ζωάκια. Μην ξεχνάτε να γράφετε πάνω στην εργασία το όνομα σας
Έβδομο Βήμα
Τώρα γράφουμε λέξεις από Σ, σ. Σε προηγούμενο αρχείο που σας είχαμε στείλει την Παρασκευή, -  αυτό που λεγόταν Λέξεις -  γράψτε τώρα όσες λέξεις με αρχηγό το Σ, σ, θέλετε.
Θυμηθείτε, κάθομαι για να γράψω, κρατώ όσο πιο καλά μπορώ το μολύβι και συγκεντρώνομαιιιιιιιιιιιιιιι.
Όγδοο Βήμα
Τα δύο από τα τρία αρχεία με το γράμμα Σ, σ για διάβασμα, έχουν κάποια παιχνίδια στο κάτω μέρος. Μπορείτε να τα παίξετε και αυτά με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά.
Ένατο Βήμα
Το γαϊτανάκι των φωνακλάδων - Κατασκευή
Στην τάξη για τις απόκριες φέτος, φτιάξαμε ένα ιδιαίτερο γαϊτανάκι, το γαϊτανάκι των φωνακλάδων. Μιλήστε γι’ αυτό στη μαμά και το μπαμπά.
Πρόκειται για μια κατασκευή που έχει την παρακάτω συνταγή:
Παίρνω 4-5 ρολά από χαρτί κουζίνας και τα βάφω με τέμπερα ή τα τυλίγω με χρωματιστό χαρτί.
Τα κολλάω μεταξύ τους με χαρτοταινία για να σχηματίσω ένα κοντάρι
Στην κορυφή του κονταριού κολλάω 7 κορδέλες είτε γκοφρέ είτε ότι κορδέλα έχω στο σπίτι. Είτε πολύχρωμες είτε μονόχρωμες.
Στο τελείωμα κάθε κορδέλας κολλάω μία καρτέλα με ένα φωνακλά και τον μεγάλο και τον μικρό: Αα, Εε, Οο, Ωω, Ηη, Ιι, και Υυ.
Σας στέλνουμε φωτογραφίες από το δικό μας γαϊτανάκι.
Ανάλογα με το γράμμα που μαθαίνουμε κάθε φορά, π.χ. τώρα το Σ,σ,γράφω άλλη  μία καρτέλα με το Γράμμα αυτό.
Τέλος, βάζω μουσική και το γαϊτανάκι γυρνά και εγώ χορεύω. Όταν σταματήσει διαλέγω ένα φωνακλά για να τον παντρέψω με το γράμμα μου, π..χ. σήμερα με το Σ,σ και τα διαβάζω μαζί: Σα, Σε Σο Σω Σι Συ Ση
Στο νηπιαγωγείο τα διαβάζαμε όλα φυσικά αφού ήμαστε τόσοι πολλοί εκεί.

Πω, πω! Πόσα πολλά βήματα περπατήσαμε.
Μην τα κάνετε όλα μαζί τα βήματα και κουραστείτε.
Έχετε στη διάθεση σας και 1 και 2 και 3 και 4 μέρες μέχρι να τα ξαναπούμε!!!!!

Γεια σας παιδιά μας και να προσέχετε τον εαυτό σας.
Γράμμα Σ,σ εδώ 
Γράμμα Σ,σ Νο 1 εδώ 
Γράμμα Σ,σ Νο 2 εδώ 
Εξάσκηση Σοφές Χελωνίτσες εδώ 
Εξάσκηση Χαρούμενα Χρυσόψαρα εδώ 
Εξάσκηση Ραντεβουδάκια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου