Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (140) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (7) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (14) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Δανειστική Βιβλιοθήκη ..... Ξεκινάμε

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο  - Στόχοι Λειτουργίας

Το βιβλίο είναι ένα μέσο το οποίο μπορεί να προσφέρει χαρά και απόλαυση στον αναγνώστη. Για να μπορέσουμε όμως να το απολαύσουμε με όλες μας τις αισθήσεις, πρέπει να καλλιεργήσουμε τη σχέση του παιδιού με το βιβλίο.
Αποτελεί κοινή πεποίθηση ότι η αναγνωστική συμπεριφορά καλλιεργείται στις μικρές ηλικίες και ότι η συνήθεια να διαβάζουμε βιβλία αναπτύσσεται πολύ νωρίς.
Η αγάπη για το βιβλίο αποκτάται μέσω μιας μακροχρόνιας και συστηματικής παιδείας που καλλιεργείται κυρίως με το παράδειγμα των γονέων.
Μετά τους γονείς σπουδαίο ρόλο παίζει η νηπιαγωγός η οποία εντάσσει στο ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου το βιβλίο και την έννοια της δανειστικής βιβλιοθήκης.

Στόχοι της λειτουργίας της βιβλιοθήκης:

v Τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με το βιβλίο μέσα από ένα δρόμο ευχαρίστησης, διασκέδασης, συγκίνησης και να οδηγηθούν τελικά στην απόλαυση της ανάγνωσης.
v Να έρθουν σε επαφή με όλα τα είδη του γραπτού λόγου (περιγραφή, αφήγηση, εξήγηση, επιχειρηματολογία, οδηγία κλπ.) και να συνειδητοποιήσουν τη σχέση προφορικού και γραπτού λόγου.
v Τα παιδιά να εθιστούν στη λειτουργική ανάγνωση, να έρθουν δηλαδή σε επαφή με όλες τις διαφορετικές λειτουργίες των γραπτών κειμένων, π.χ. να διαβάζουν για να επικοινωνήσουν, για να ονειρευτούν κλπ.
v Να συνηθίσουν στην ομαδική συλλογική εργασία.
v Να αποκτήσουν συμπεριφορά αναγνώστη.
v Να μυηθούν στο σύστημα δανεισμού βιβλίων με στόχο αυτό να αποτελέσει μια συνήθεια και στη μελλοντική ζωή τους.
v Να ασκηθούν στη σωστή χρήση και διατήρηση του βιβλίου.
v Να μάθουν να είναι συνεπείς στο δανεισμό.

v Να δημιουργήσει προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της μνήμης, προσοχής, παρατήρησης για τα πράγματα που μας περιβάλλουν.

  (τα κείμενα προέρχονται από άρθρα του περιοδικού "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου