Κατά τη διάρκεια αυτής της δεύτερης εβδομάδας μας με τα παιδιά, κάναμε την πρώτη μας προσπάθεια με τα γράμματα του ονόματος μας.
Φτιάξαμε καρτέλες, τις σκορπίσαμε στην παρεούλα και ανιχνεύσαμε τις πρώτες γνώσεις των παιδιών.
Βάλαμε μουσική να παίζει και με το που τη σταματούσαμε ερχόταν όποιο παιδί ήθελε και έπαιρνε την καρτέλα του, την έδειχνε στα υπόλοιπα παιδιά τα οποία συμφωνούσαν ή διαφωνούσαν με την επιλογή του.
Όταν όλα τα παιδιά πήραν τις καρτέλες με τα ονόματα τους, φωνάξαμε για το κάθε όνομα τον "αρχηγό" του, δηλ. το αρχικό γράμμα κάθε ονόματος.
Είχαμε ήδη τυπώσει το αρχικό του κάθε παιδιού στον υπολογιστή με τη βοήθεια του Wordart και έτσι κάθε παιδί είχε στα χέρια του την καρτέλα με ολόκληρο το όνομα του και μία σελίδα με το αρχικό του ονόματος του.
(αύριο που θα παίξουμε πάλι αυτό το παιχνίδι με τα ονόματα και τους αρχηγούς θα εφαρμόσω την πολύ καλή ιδέα της συναδέρφου από τα Προσχολικά που έβαλε οδηγό σε κάθε καρτέλα για να μπορούν τα παιδιά με ευκολία να διαχωρίζουν τα γράμματα του ονόματος τους, αρχίζοντας βέβαια από τον αρχηγό).
Συζητήσαμε τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να ομορφύνουμε το άσπρο χαρτί με το αρχικό γράμμα και οι περισσότερες ιδέες κατευθύνθηκαν προς τη χρωματιστή ζωγραφική. Στο σημείο αυτό ενισχύσαμε τις αρχικές ιδέες των παιδιών δείχνοντας τους φωτογραφίες από αρχικά γράμματα έτσι όπως είχαν σκεφτεί να τα στολίσουν κάποια άλλα παιδιά
Παρατηρήσαμε λοιπόν ότι τα γράμματα ζωντάνεψαν και έγιναν άνθρωποι (Α), σπίτια (Γ), λιβάδια με λουλούδια (Χ), αρχηγοί στην μπαλονοχώρα (Ρ), κροκοδειλάκια (Ζ), δασκάλες (Φ), κύριοι που πάνε στη δουλειά τους (Θ) κ.α.
Τα παιδιά μας πήραν ιδέες, ξυλομπογιές και λαδοπαστέλ και ιδού τα πολύ αξιόλογα έργα μας:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου