Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (140) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (12) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (7) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (14) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog that contains all of our work

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Χειμώνας (λίγο ακόμα)

Συνεχίζουμε για λίγο με τη θεματική του "Χειμώνα" επειδή βρήκαμε πολύ ενδιαφέρουσα την ιδέα της συναδέρφου Αριάδνης από  Το Νηπιαγωγείο μ' αρέσει πιο πολύ, η οποία συμπεριελάμβανε και Γλώσσα και Μαθηματικά και Κουκλοθέατρο και Δραματοποίηση.
Την "υιοθετήσαμε" λοιπόν, την εξελίξαμε και ιδού:
Αρχίσαμε με το πολύ ωραίο ποίημα με τα 10 χιονανθρωπάκια μικρά. Γράψαμε το κείμενο στο word - https://docs.google.com/file/d/0B4O-zWo9tNRKNmhXemhPQ19RSUE/edit.
Είπαμε το ποιηματάκι στην ολομέλεια, το παίξαμε , μετρήσαμε με τα δάχτυλα μας τα 10 χιονανθρωπάκια να λιώνουν ένα-ένα.


Έπειτα παίξαμε με τα γάντια και τα 10 χιονανθρωπάκια - https://docs.google.com/file/d/0B4O-zWo9tNRKXzdzNF9ZZ1hUNnM/edit - και μετρήσαμε έτσι πολλές πολλές φορές τη σκάλα του 10 προς τα κάτω. Και πάλι και πάλι μέχρι που τα γάντια σκίστηκαν από τη χρήση.
Ένα παιδί ήταν ο ήλιος και ένα άλλο αφαιρούσε από τα γάντια το χιονανθρωπάκι που έλιωνε. 


Για να τελειώσουμε με τα χιονανθρωπάκια κάναμε και ατομική εργασία. 
Γράψαμε δίπλα σε κάθε στροφή τον αριθμό με τον οποίο άρχιζε ο στίχος κάθε στροφής από την μία πλευρά και από την άλλη πλευρά γράψαμε όσες γραμμές είναι ο αριθμός. Στο πίσω μέρος χρωματίσαμε και τα χιονανθρωπάκια.






Ολοκληρώνοντας το χειμώνα και τις φωνούλες του χειμώνα από το τραγούδι "Η παγωνιά", φτιάξαμε και χιονάνθρωπους και πάνω τους γράψαμε όλες τις φωνούλες.




Παράλληλα με τους χιονάνθρωπους, μαζί με τα παιδιά επιμεληθήκαμε τη διακόσμηση του 3ου ταμπλό της τάξης.
Φέρνοντας λοιπόν το χειμώνα μέσα στην τάξη, φτιάξαμε πιγκουίνους στο φυσικό τους περιβάλλον. Την ιδέα εμπνευστήκαμε από το Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Ηρακλείου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου